Mianowicie dzieje mi sie coś takiego:
odpalam auto jest wszystko ok mierze miernikiem na altku 14,5v jest ok na aku to samo ładowanie jest wiec okey. przejadę się zrobię ze 3 km po mieście i zaczynają kontrolki przygasać jak i światła i ogólnie cała elektryka przygasa.Wiec mierze jeszcze raz a tu zonk ład 9,5v na altku i na aku tez:/
Co to może być ?? myśle że szczotki ale nie jestem pewien
Mały problem z alternatorem
Started By
Stasiu126p
, 08 mar 2010 13:15
11 odpowiedzi na ten temat
#2 OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 14:45
Albo szczotki albo regulator napięcia.
Zacznij od szczotek bo tańsze w wymianie.
Zacznij od szczotek bo tańsze w wymianie.
#3 OFFLINE
Napisany 08 marca 2010 - 20:59
dostałem odpowiedz na innym forum i ziomek miał to samo zmienił cały szczotkotrzymacz z regulatorem bo to razem jest u nas wbudowane i jest okey
jutro ide do znajomego wykręcać to i zobaczymy co i jak
jutro ide do znajomego wykręcać to i zobaczymy co i jak
#4 OFFLINE
Napisany 09 marca 2010 - 21:37
No i nadal jest lipa ;/ zmieniłem szczotkotrzymacz wraz z regulatorem i lipa nadal jest słabe ładowanie juz nie az tak słabe jak wtedy ale i tak słabo i co zauważyłem ruszam wsówką od kontrolki a ona sie zapala i gaśnie dodaje gazu na bardzo wysokie obroty to mi sie zapala kontrolka ;/
#6 OFFLINE
Napisany 09 marca 2010 - 23:33
Mozliwe musze go dokładnie przejrzeć ale to chyba nie to bo po małej przejażdżce mierze napięcie i na altku i na aku i jest tyle samo na tym i na tym tyle ze słabe
#7 OFFLINE
Napisany 09 marca 2010 - 23:50
A Ty nie masz gdzieś jakiegoś przewodu przetartego i Ci zwarcia czasem nie robi? Bo jak masz sprawne aku, to to jest niemożliwe, żeby napięcie spadało do aż do 9,5V. Takie spadki napięcia to są tylko możliwe przy bardzo dużym poborze prądu (a największe przepływają właśnie podczas zwarć).
#8 OFFLINE
Napisany 10 marca 2010 - 22:35
wiecie co było przyczyną normalnie zwała pełną beeembomm
miałem pasek tak zjarany ze jak sie rozgrzał to sie robił luźny i nie napędzał altka tak jak trzeba
kurde tyle krzyku o nic ;/
miałem pasek tak zjarany ze jak sie rozgrzał to sie robił luźny i nie napędzał altka tak jak trzeba
kurde tyle krzyku o nic ;/
#9 OFFLINE
Napisany 11 marca 2010 - 12:36
cały szczotkotrzymacz z regulatorem bo to razem jest u nas wbudowane
No to tylko w kwestii wyjaśnienia. Regulator napięcia nie jest razem ze szczotkotrzymaczem w maluchu.
#11 OFFLINE
Napisany 11 marca 2010 - 15:58
To następnym razem napisz o tym zakładając temat a nie na jego końcu.
Moderator nie powinien popełniać tak banalnych błędów bo daje zły przykład
Moderator nie powinien popełniać tak banalnych błędów bo daje zły przykład
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z obrotomierzem z ccs |
Stylistyka | Maluchomaniaq |
|
|
|
problem z ruszaniem |
Teraz My! | Redusta |
|
|
|
Problem z wygrywaniem zdjęć na forum |
Portal i forum - sprawy techniczne | m.a.x.x. |
|
|
|
Problem z klamkami i rozetkami |
Stylistyka | Michal87 |
|
|
|
Mój mały Groszek |
Teraz My! | Jurek85 |
|
|