Siemka. Chce wrzucić felgi z Opla Manty tzw. krzyże 13" do mojego malca. Jedyne co mnie martwi to rozstaw 100x4, ale zakładają się normalnie do malacza na seria bebnach. Czym to grozi, o ile czymś grozi? Nie zetną mi śrub?
Następna sprawa jaki dystans należałoby wrzucić na przód żeby nie obcierały przy skręcaniu o amortyzatory?
Dystanse planowałem stoczyć ze starego bębna ham. tylko nie wiem na jaki wymiat zrobić.
Jakie oponki na to dobrać? 175x50? z przodu mam mało miejsca między przednim nadkolem a seryjna 12" oponą.
Kolejne pytanie, robił ktoś samodzielnie polerowanie stalowych felg. Jak należałoby się za to zabrac domowym sposobem? Po zdarciu farby, papier ścierny od 500 w gorę i mały filc na wiertarce starczą? Chodziłoby mi o uzyskanie efektu jak na foto. I jak zabezpieczyć polerkę przed korozją? Bezbarwny?
Felgi z opla Manty, Kadeta C do malacza? polerowanie stalówy
Started By
Grubszy
, 19 lut 2010 18:59
15 odpowiedzi na ten temat
#2 OFFLINE
Napisany 19 lutego 2010 - 20:35
Nie wiem kolego jak to będzie z otworem na środku felgi Ja mam 13" z Opla Corsy i brakowało Mi kilku mm żeby spasowały na bęben. W dodatku otworek w feldze który wprowadzasz na nasadke wystającą z bębna też jest nieco za mały. Jeśli to nie spasuje trzeba dac fele do przetoczenia o jakieś dwa mm:) Pozdro:) Do polerki felg wystarczy drobniutki papier wodny ,filc o którym wspomniałes i duuuuuuuużo cierpliwości;) Potem kilka warstw bezbarwnego i po kłopocie;)
#7 OFFLINE
Napisany 19 lutego 2010 - 23:45
ta od golfa
od poloneza raczej są dłuższe i maja taki sam gwint
a co do rozstawu 4x100 rekiny też tyle mają i inni jeżdżą na takiej feldze na seryjnych śrubach i jest dobrze
od poloneza raczej są dłuższe i maja taki sam gwint
a co do rozstawu 4x100 rekiny też tyle mają i inni jeżdżą na takiej feldze na seryjnych śrubach i jest dobrze
#9 OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 00:20
jakbys sie dokladnie przyjzal na zdjecie to zobaczyl bys ze te wypolerowane maja inny rant niz te zardzewale wiec pewnie ktos wlozyl taki rant gotowy(sa na allegro)swoja droga nie slyszalem zeby polerowac stal bo to jest troche bezsensu.lepiej dac do chromowania.
#10 OFFLINE
Napisany 20 lutego 2010 - 07:58
teraz to ja się wypowiem ... nie poleruj stali oddaj do piaskowania i do chromowania jak spolerujesz to potem się poryczysz że praca poszła na marne bo pójdzie odrobina wody i szlak trafi wszystko a gdy tryśniesz to bezbarwnym to wtedy będzie ci odpryskiwać z resztą zachetasz się zanim doprowadzisz tą felgę do tego stanu co na zdjęciu po lewo bo masz bardzo dużo korozji ja ewidentnie mówię PIASKOWANIE a następnie CHROM jak dla mnie nie ma innej opcji a śruby dajesz seryjne dobrze przykręcasz i się nic nie martwisz
#15 OFFLINE
Napisany 21 lutego 2010 - 23:59
Nie chcę cie kolego martwić, ale na pierwszym zdjęciu są założone chromowane dekle. Mam identyczne u siebie i tak samo leżą. A jeśli chodzi o śruby to nie dziaduj, tylko kup pływające i będziesz miał pewność, że nic się nie stanie.
#16 OFFLINE
Napisany 10 marca 2010 - 18:21
Felgi jednak chyba pierdynke w oryginalne barwy srebrno czarne, aerografem może jakoś ładnie to wyjdzie. Tylko teraz mota bo na przód będę musiał walną oponki na profilu 50 bo inne będą u mnie tarły, no i dystanse. Robił ktoś dystanse na przód żeby o0pona nie obcierała przy skręcaniu o amorek. Jakie dać wymiary?
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
felgi |
Stylistyka | Klima80 |
|
|
|
felgi od poloneza do malucha |
Stylistyka | Pitol |
|
|
|
Felgi 14 , da radę upchnąć ? |
Stylistyka | Low&Adrian&Slow |
|
|
|
Alufelgi Fiat 126p |
Stylistyka | Regan |
|
|
|
Alufelgi EXIP 4x100 ,Szerokości: 6 x 13,Otwór centrujący 56mm,Osadzenie ET 33 |
Stylistyka | piekarz |
|
|