Czarna Bestyja Project :)
Started By
sercio_20
, 18 sty 2010 20:44
431 odpowiedzi na ten temat
#81 OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2010 - 16:54
sercio_20co to za genialny pomysł .Co do swapa niestety jak ciężko ci odłożyć na pas itp to niestety swapa nie zrobisz bo jest to naprawde droga żecz żeby było dobrze zrobione .Chyba że zaoszczędzisz większą kase to może ci się udać ale watpie patrząc np na podejście do pasa przedniego.
#83 OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2010 - 18:23
Zależy jaki duży będziesz ten wlot robił choć ja dla świętego spokoju dał bym nowy pas i go polakierował.Bo może wyjść tak że zrobisz wlot i dalej będzie widać .Chyba że chcesz taki byszy wlocik no to wtedy spoko.Pokaż jak wygląda teraz po regulacji maski bo jestem ciekawy jak to wygląda teraz z tym błotnikiem
#87 OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2010 - 20:18
Jak wytniesz ten wlot to dopiero tynk ci odleci. Bierzesz 120 zl kupujesz nowy pas nastepnie go wstawiasz i lakierujesz... oczywiscie byloby taniej wstawic go przed malowaniem ale chciales taniej szpachlowac to masz teraz drozej to poprawic.
Audi Klub Polska member
Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL
Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL
#92 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2010 - 00:03
U mnie pas miodzio wyglądał puki czegoś nie zauważyłem... byłem w kanale i się spojrzałem na pas zobaczyłem taki ala prześwit w lakierze złapałem klucza i przywaliłem w to klucz wpadł do środka po oględzinach zauważyłem że musiało tam rozsadzić jakiś AKU i cały kwas przeżarł mi wzmocnienia pasa przedniego na dole pas przedni i kawałek pasa wewnętrznego ...wew dostanie łatkę a pas przedni będzie atakowany w tym tygodniu może a jutro przyjedzie do mnie nowy pas
PS : pewnie nażłopałem tu błędów a wiec sorry bo właśnie formata zrobiłem na kompie i mozilli nie mam
PS : pewnie nażłopałem tu błędów a wiec sorry bo właśnie formata zrobiłem na kompie i mozilli nie mam
#93 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2010 - 11:00
no musisz cos z tym zrobic napewno. Zaraz po malowaniu jak zauwazylem ten pas to mnie tak nie razil ale teraz po waszych komentarzach i wielu waszych radach zauwazylem ze nie wszystkiego sie dopatrzylem i chwala wam za to Ale to pojdzie na drugi ogien razem z przerobkami hampli i podwozia przed swapowaniem Wczoraj co nieco jezdzilem i chyba mi sie jakies lozysko w skrzyni wysypalo bo zgrycholi cholernie jak rusze;s na szczescie u kumpla juz sie sklada skrzynia z malacza 2000r. w perfekt stanie
#97 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2010 - 19:00
jezeli o hample to szczeki sa spoko. kupilem nowe cylinderki i plyn. Resor jest gites. zreszta na wiosne bedzie konserwacja wiec jeszcze moze wtedy cos sie znajdzie do podremontowania;] a tak jeszcze ze wspomne o glebie. Stasiu126p mowil zeby spilowac podstawki i tylne amorki. i tu moje pytanie tyle amorki sa krotsze niz przodnie