problem z chłodnicą
Started By
bad boy gang
, 18 gru 2009 23:31
13 odpowiedzi na ten temat
#2 OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2009 - 17:50
Najpierw musi się rozgrzać silnik... dopiero wtedy termostat puści obieg na chłodnicę. Chłodnica zawsze będzie miała inna mniejsza temperaturę niż silnik...
Nie wiem o jakich różnicach mówisz, jeśli czuć, że silnik jest gorący a chłodnica zimna, to sprawdź termostat, albo czy płyn nie zamarzł.
Nie wiem o jakich różnicach mówisz, jeśli czuć, że silnik jest gorący a chłodnica zimna, to sprawdź termostat, albo czy płyn nie zamarzł.
#6 OFFLINE
Napisany 20 grudnia 2009 - 21:33
Tesqs i co z tego ze mamy zime ?? silnik bez termostatu sie wolniej nagrzewa no i nie ma ciepła w srodku ale jezeli autko jest w fazie projectu jeszcze i nie słuzy na codzien to ogrzewania nie musi miec
#10 OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2009 - 18:21
Wiadomo, duze spalanie, osiagi. Nie mam 100% pewnosci, ale tloki, pierscienie i cylindry sa przystosowane do wysokiej temperatury, jak wiadomo niedogrzany silnik nie uzyskuje ow temperatury, co za tym idzie tloki, pierscienie, cylindry nie sa z soba tak spasowane jak w nominalnej temperaturze, i wydaje mi sie, ze ich zuzycie moze byc szybsze, mozna dolaczyc do tego olej... w nizszej temperaturze od "odpowiedniej" nie smaruje tak jak powinien To tylko taka moja teoria, nie chce nikomu jej nazucac. Poprawcie mnie jesli sie myle.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z obrotomierzem z ccs |
Stylistyka | Maluchomaniaq |
|
|
|
problem z ruszaniem |
Teraz My! | Redusta |
|
|
|
Problem z wygrywaniem zdjęć na forum |
Portal i forum - sprawy techniczne | m.a.x.x. |
|
|
|
Problem z klamkami i rozetkami |
Stylistyka | Michal87 |
|
|
|
Problem z piastą, przeciągnięcie śrub |
Mechanika | SuruwaBusko |
|
|