Witam
Na dniach biore sie za drapanie calej konserwy ze spodu i nadkoli mojego kaszlaka do golego. I w zwiazku z tym pytanie jak go zakonserwowac od nowa?
Rozumiem ze najpierw odtluszczam ekstrakcyjną, potem podklad, moze ktos moze jakis polecic? przed nalozeniem baranka cos jeszcze?
I przy okazji, jako ze w aucie mam juz skuty caly bitgum to powiedzcie mi czy jest sens obspawac bude, bo i tak pojedzie do blacharza zeby pare dziurek pochytał. Mam lajtowa glebe (resor 10cm, springi z trucka ciete i dogniatane), auto nie bedzie katowane w sporcie, zostaje 650, wiec czy obspawanie mialoby tu jakis sens?
Konserwacja podlogi po zdrapaniu starej konserwy
Started By
Rampula
, 21 cze 2009 23:16
10 odpowiedzi na ten temat
#2 OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2009 - 07:25
ja jakbym mógł to bym obspawał zawsze to sztywniejsza buda
- Dlaczego faceci uwielbiają kobiety w skórze?
- Bo pachną jak nowa tapicerka.
---------OooO---------
http://www.polskajaz.../Fiat/126/23522
- Bo pachną jak nowa tapicerka.
---------OooO---------
http://www.polskajaz.../Fiat/126/23522
#3 OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2009 - 10:09
Rampula jakoś w lipcu będę robił to samo co Ty i na bank obspawam sobię budę, bo zawsze to sztywniej i jesteś pewny, że coś Ci się nie rozleci,
a co do konserwacji no to
tam gdzie rdza - szorujesz to i dajesz Brunox
potem podkład epoksydowy
masa uszczelniająca na spawy
no i ja osobiście dam jeszcze jakiś byle jaki lakier na to dla lepszego zabezpieczenia
i na to jakiś baranek czy konserwacja na pędzel itp.
a co do konserwacji no to
tam gdzie rdza - szorujesz to i dajesz Brunox
potem podkład epoksydowy
masa uszczelniająca na spawy
no i ja osobiście dam jeszcze jakiś byle jaki lakier na to dla lepszego zabezpieczenia
i na to jakiś baranek czy konserwacja na pędzel itp.
www.eskadra126p.ugu.pl
#4 OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2009 - 10:17
piter19850207 przesadziłeś troszkę żeby jeszcze baranka na lakier kłaść jego się chyba kładzie jak konserwujesz bez wierzchniej warstwy lakieru: ja jestem zadowolony z takiego składu:
-Brunox na rudą
-podkład
-masa uszczelniająca na spawy
- podkład
-Lakier
-Brunox na rudą
-podkład
-masa uszczelniająca na spawy
- podkład
-Lakier
#5 OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2009 - 10:35
nie przesadziłem, bo widziałem wiele kaszlaków w 100% w orginale, nic nie było ruszane np. w EL to nadkola są tak zrobione: podkład, masa uszczelniająca, podkład, lakier, i konserwa
ty masz spód zrobiony bez baranka/autogumy/bitexu (czy jak tam to się zwie) ?? ostatnia warstwa to lakier?
ty masz spód zrobiony bez baranka/autogumy/bitexu (czy jak tam to się zwie) ?? ostatnia warstwa to lakier?
www.eskadra126p.ugu.pl
#6 OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2009 - 10:35
ale Ozzy nie za bardzo rozumiem, tzn ze masz podwozie bez konserwy?? mi chodzi o podloge od spodu bo w kabinie mam juz wszystko cacy, a jakas konserwa by sie przydala na zime
piter19850207 jeszcze co do tego lakieru np. chlorokauczuk bedzie ok?
piter19850207 jeszcze co do tego lakieru np. chlorokauczuk bedzie ok?
'weź synek włóż hawajską koszule...'
#7 OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2009 - 10:40
Rampula chlorokauczuk nie wiem, musiałbyś sprawdzić czy Ci nie zozpuści tego podkładu, bo chyba do chlorokauczuków są bardzo agresywne rozcięczalniki i musiałbyś najpierw zrobić próbę
własnieale Ozzy nie za bardzo rozumiem, tzn ze masz podwozie bez konserwy??
www.eskadra126p.ugu.pl
#11 OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2009 - 15:24
Brunox po przeszlifowaniu, podkład z mini unikoru na wszystko i jakiś biteks
Unikor to gówno a podkłady epoksydowe mają to do tego że trzeba je uzupełnić jakimś akrylem czyli może być zwykły podkład. A biteks? Czy ja wiem ?
126tka - 1978' old school driving
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Usuwanie starej uszczelki głowicy |
Mechanika | Kondek279 |
|
|
|
konserwacja |
Mechanika | jabluszko |
|
|
|
Spawanie podlogi jakie koszty?? |
Mechanika | kaszel1510 |
|
|
|
Malowanie i konserwacja od a do z |
Stylistyka | Patek |
|
|
|
Konserwacja |
Mechanika | Vibovit |
|
|