Skocz do zawartości


Zdjęcie

Konserwacja


6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Vibovit

Vibovit

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 23 postów
    • :

Napisany 06 lutego 2007 - 19:59

Mam małe pytanko Jak samodzielnie zabrać sie za konserwacje podłogi i regeneracje układu jezdnego W jakiej kolejności mam sie za to zabrac Jakich środków uzywac i co mi bedzie potrzebne Moze ma ktoś jakieś schematy według których mógłbym zaczać naprawy?

#2 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 06 lutego 2007 - 20:11

Od spodu,od wewnątrz??
W układzie jezdnym co chcesz zrobic??

I małe OT:
Co robią moje zegarki w twoim avatarku?? :D

#3 OFFLINE   Vibovit

Vibovit

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 23 postów
    • :

Napisany 06 lutego 2007 - 20:35

Chce zrobić wszystko co sie da Od spodu i od wewnątrz

Jesli to sa twoje zegary To z jakiego samochodu pochodzą??? :lol:

#4 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 06 lutego 2007 - 20:50

Łada 2105 wbudowane w mocowania zegarków z trabanta 601,niebieska obramówka,kierka 33cm FIAT.
Spójrz tutaj:
http://www.terytoriu...tr-2-vt527.html

Sory za OT :D

#5 OFFLINE   Ryba

Ryba

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 517 postów
    • :

Napisany 06 lutego 2007 - 21:41

Generalnie jeżeli chodzi o konserwację podlogi i profili zamkniętych to powinienes to robić latem jak bedzie ciepło ponieważ teraz wszechobecna wilgoć uniemożliwi uzyskanie odpowiedniej jakościowo powłoki.
Co do środków - idź do dobrej mieszalni/sklepu z artykułami malarskimi - wszystkiego się dowiesz.
Jak to robić? Przede wszystkim proponowałbym przewrócić auto na bok lub podniesć na conajmniej na 1,8 m w górę. Najpierw należy dokładnie umyć podwozie...płyn do mycia silników daje radę :D Myjesz pod dużym ciśnieniem i w każdym zakamarku aby dokładnie przygotować powierzchnię. Po umyciu jeśli zauważysz jakies podejrzane miejsca gdzie konserwacja ma bąble, odpada łuszczy się itp - te miejsca musisz oczyścić. Pomocna będzie szczotka druciana na wiertarkę lub kątówkę. Jeśli będą dziury wiadomo trzeba pospawać, jeśli jeszcze ich nie ma :P oczyszczona blachę malujesz podkładem, podkład matowisz p 220 a gąbce. Na tak przygotowaną powierzchnię nakładasz konserwację specjalnym pistoletem pod kompresor, nie polecam produktów w sprayu :wink:. 3 warstwy w odstępach czasowychpodanych pzrez producenta wystarczą spokojnie.
Do profili zamkniętych masz w budzie specjalne otwory, przez które wtryskujesz odpowiedni środek.
Tyle odnośnie konserwacji...myślę, że pomogłem :twisted:

#6 OFFLINE   Vibovit

Vibovit

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 23 postów
    • :

Napisany 07 lutego 2007 - 12:48

Dzięki ryba teraz juz widze to jasniej

Demon mam nadzieje ze nie przeszkadza Ci ze korzystam z twoich zegarków
Sa zajefajne

#7 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 07 lutego 2007 - 13:37

Spoko oko Vibovit :wink:
Układ jezdny to troche zabawy.Musisz wymienic łożycha lub podregulowac,jeśli jeszcze sie da je podregulowac.Były tematy na ten temat na forum.Poszukaj w dziale mechanika.
Układ kierowniczy to też troche zabawy.Jeśli nie masz dużego luzu na kierce to wystarczy sprawdzic zwrotnice (zużyte regenerowac lub kupic nowe).Wymiana drążków kierowniczych i koncówek na nowe.Ja tak zrobiłem i wszystko chodzi jak na wspomaganiu :D



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.