Warszawa i okolice
Started By
Porthos
, 20 cze 2009 10:14
42 odpowiedzi na ten temat
#21 OFFLINE
Napisany 27 lipca 2009 - 09:20
Panowie jest sprawa.
Na szarych szeregów 1 (okolice włochów) jest zakład regenerujący itp gaźniki. dzwoniłem do nich i mówią ze bez problemu dorobią mi dysze. Czy mógłby ktoś podjechac do nich i wziąc dla mnie dysze : chodzi mi o dorobienie : 135, 140 (po dwie sztuki) kase oczywiście oddam w piątek na spocie.
Podjechałbym sam, ale nie mam kiedy wyrwac sie z pracy, a czynne jest w godzinach 7-15ta
Na szarych szeregów 1 (okolice włochów) jest zakład regenerujący itp gaźniki. dzwoniłem do nich i mówią ze bez problemu dorobią mi dysze. Czy mógłby ktoś podjechac do nich i wziąc dla mnie dysze : chodzi mi o dorobienie : 135, 140 (po dwie sztuki) kase oczywiście oddam w piątek na spocie.
Podjechałbym sam, ale nie mam kiedy wyrwac sie z pracy, a czynne jest w godzinach 7-15ta
#22 OFFLINE
Napisany 30 lipca 2009 - 10:35
RallySprint pod Stadione
Zlot zbliza się dużymi krokami, a nie mieliśmy okazji potrenować - może tak wybierzemy się na sprint pod stadionem ? Będziemy mogli trochę rozruszać gnaty, a przy okazji sprawdzić autka. Najlepsze terminy to : 4.08.2009 lub 11.08.2009, bo 17tego wydaje mi się że jest troche za późno - w razie jakichkolwiek niespodziewanych napraw .
Ja sobie zakładam gaźnik tak aby mi odcinało przy 6000 - silnik ma być zachowany w dobrej kondycji
Zlot zbliza się dużymi krokami, a nie mieliśmy okazji potrenować - może tak wybierzemy się na sprint pod stadionem ? Będziemy mogli trochę rozruszać gnaty, a przy okazji sprawdzić autka. Najlepsze terminy to : 4.08.2009 lub 11.08.2009, bo 17tego wydaje mi się że jest troche za późno - w razie jakichkolwiek niespodziewanych napraw .
Ja sobie zakładam gaźnik tak aby mi odcinało przy 6000 - silnik ma być zachowany w dobrej kondycji
#24 OFFLINE
Napisany 04 września 2009 - 10:05
Panie i Panowie urodził mi się w głowie pomysł i po zastanowieniu uważam że jest on jak najbardziej sensowny i realny w
wykonaniu :
Puchar Stolyca Squadu
Każdy z nas praktycznie chce się poganiać/pościgać. Jednak ciągle ktoś sie dozbraja, ciągle chce być szybszy i ciągle jest że
ja mam najsilnieszy silnik. Trzeba to zastopować i zaczać jeździć, uczyć sie techniki jazdy, a nie tylko dłubania.
No i tutaj przedstawiam moje załozenia :
regulamin :
silnik
głowica :
-zawory : dolot dowolna średnica, wydech seryjna średnica
-plan głowicy dowolny
-kanały - dozwolone obrabianie
osłony popychaczy:
-dowolne
gaźnik:
-dozwolony jest tylko seryjny ze standardowymi przeróbkami : dysze/gardziel/uszczelki
dolot:
-seryjny
-filtr powietrza : dowolny
-dozwolona rurka od 600tki, dodmuch
-zabronione lejki dolotowe, strumienice dolotowe
Klawiatura zaworowa:
-seryjna (zabronione odciazanie, polerowanie, nawiercanie)
Wałek rozrządu :
dowolny (zalecany 385 lub 555)
Rozrząd:
-seryjny
-dozwolone fazowanie
-zabronione udchudzanie
wał korbowy:
-seryjny z 650 lub bisa
korbowody :
-seryjne
-zabronione jakiekolwiek obrabianie, korygowanie
tłoki:
-seryjne
-jedyną modyfikacją dozwoloną jest robienie łezek na zawory
-zabronione jakiekolwiek odchudzanie i inne tego typu obróbki
Koło zamachowe :
-dowolne (może być seryjne, moze być odciążane dowolnie
Koło pasowe alternatora:
-dowolne (dozwolone jest duże koło pasowe ALU 1:1, ale seria również moze być)
Wydech:
-dowolny (seria/wupex/pustak/Breda)
Miska olejowa:
-dowolna
Mając seryjny zdrowy silnik można dołozyć około 700-1000zł i mamy silnik który będzie posiadał nawet 35-38HP (po złozeniu
tego silnika pojadę na hamownię aby to potwierdzić)
Większość z nas ma silnik który jest zgodny z tym regulaminem, lub niewiele mu brakuje aby go w pełni spełniać.
Do swojej pomarańczki zrobie również taki silnik, bo ze względu na posiadane częsci obecny silnik nie spełnia założeń
regulaminu.
Po tym jak zrobimy juz sobie te silniki będziemy ustawiac się na zawody.
Z racji tgo ze eko jest spalone w grę wchodzi tylko AK Centrum i jego rallysprinty oraz KZK organizowane w łodzi.
Ponieważ prezentujemy wszyscy raczej słaby poziom umiejętności nie ma sensu startować na razie w KJS-ach - za dużo wydatków
i stresu, a wyniku na dzień dobry zadnego nie będzie.
Poza tym jak już sie dogramy i rozjeździmy to w przyszłym roku możemy mocno zamieszać na zlocie ogólnopolskim
Jest to również propozycja do Ekipy z Łodzi - moze ktoś z nich będzie chętny na taki nasz puchar ?
wykonaniu :
Puchar Stolyca Squadu
Każdy z nas praktycznie chce się poganiać/pościgać. Jednak ciągle ktoś sie dozbraja, ciągle chce być szybszy i ciągle jest że
ja mam najsilnieszy silnik. Trzeba to zastopować i zaczać jeździć, uczyć sie techniki jazdy, a nie tylko dłubania.
No i tutaj przedstawiam moje załozenia :
regulamin :
silnik
głowica :
-zawory : dolot dowolna średnica, wydech seryjna średnica
-plan głowicy dowolny
-kanały - dozwolone obrabianie
osłony popychaczy:
-dowolne
gaźnik:
-dozwolony jest tylko seryjny ze standardowymi przeróbkami : dysze/gardziel/uszczelki
dolot:
-seryjny
-filtr powietrza : dowolny
-dozwolona rurka od 600tki, dodmuch
-zabronione lejki dolotowe, strumienice dolotowe
Klawiatura zaworowa:
-seryjna (zabronione odciazanie, polerowanie, nawiercanie)
Wałek rozrządu :
dowolny (zalecany 385 lub 555)
Rozrząd:
-seryjny
-dozwolone fazowanie
-zabronione udchudzanie
wał korbowy:
-seryjny z 650 lub bisa
korbowody :
-seryjne
-zabronione jakiekolwiek obrabianie, korygowanie
tłoki:
-seryjne
-jedyną modyfikacją dozwoloną jest robienie łezek na zawory
-zabronione jakiekolwiek odchudzanie i inne tego typu obróbki
Koło zamachowe :
-dowolne (może być seryjne, moze być odciążane dowolnie
Koło pasowe alternatora:
-dowolne (dozwolone jest duże koło pasowe ALU 1:1, ale seria również moze być)
Wydech:
-dowolny (seria/wupex/pustak/Breda)
Miska olejowa:
-dowolna
Mając seryjny zdrowy silnik można dołozyć około 700-1000zł i mamy silnik który będzie posiadał nawet 35-38HP (po złozeniu
tego silnika pojadę na hamownię aby to potwierdzić)
Większość z nas ma silnik który jest zgodny z tym regulaminem, lub niewiele mu brakuje aby go w pełni spełniać.
Do swojej pomarańczki zrobie również taki silnik, bo ze względu na posiadane częsci obecny silnik nie spełnia założeń
regulaminu.
Po tym jak zrobimy juz sobie te silniki będziemy ustawiac się na zawody.
Z racji tgo ze eko jest spalone w grę wchodzi tylko AK Centrum i jego rallysprinty oraz KZK organizowane w łodzi.
Ponieważ prezentujemy wszyscy raczej słaby poziom umiejętności nie ma sensu startować na razie w KJS-ach - za dużo wydatków
i stresu, a wyniku na dzień dobry zadnego nie będzie.
Poza tym jak już sie dogramy i rozjeździmy to w przyszłym roku możemy mocno zamieszać na zlocie ogólnopolskim
Jest to również propozycja do Ekipy z Łodzi - moze ktoś z nich będzie chętny na taki nasz puchar ?
#28 OFFLINE
Napisany 04 września 2009 - 18:59
no dobra ewentualne załozenia ze moje baby bedzie spełniało wszystkie parametry ale bedzie miec naciecia na tłokach to bede dopuszczony czy nie bardzo ??
szumu wielkiego z tego się nie będzie przecież robiło chodzi o to aby nie było wyścigu zbrojeń, tylko silniki które z założenia są bardzo podobne osiągami i kosztem.
Edit : Poprawiłem regulamin.
Każdy może zaproponować jakieś jego modyfikacje, to jest sprawa otwarta
#32 OFFLINE
Napisany 08 września 2009 - 18:36
moze Sobiego wyciagne na 15 pod stadion
#36 OFFLINE
Napisany 21 września 2009 - 14:11
Ja będę bankowo, nawet kasków z auta nie wyjmuję
A ten gość od trucka to kto ? Piłat ?
Studi - jak się zbierze 5 aut to będzie klasa w rallysprintach, w supersprintach wystarczy ze we wszystkich eliminacjach zbierze się 5 maluchów i jest klasa, więc brakuje nam 2 aut i będzie mozna walczyć o Puchar w klasie "0" Supersprintów . Poza tym wszyscy maluchowcy sa klasyfikowani w klasie RWD, więc mamy dwie szanse
A ten gość od trucka to kto ? Piłat ?
Studi - jak się zbierze 5 aut to będzie klasa w rallysprintach, w supersprintach wystarczy ze we wszystkich eliminacjach zbierze się 5 maluchów i jest klasa, więc brakuje nam 2 aut i będzie mozna walczyć o Puchar w klasie "0" Supersprintów . Poza tym wszyscy maluchowcy sa klasyfikowani w klasie RWD, więc mamy dwie szanse
#37 OFFLINE
Napisany 22 września 2009 - 11:56
no to w sumie niewiele nam brakuje... 4 malce już są bankowo wiec myślę ze jeden to się jakoś dobije z tych co obiecali wpaść .... ja w każdym razie startuje nawet jakbym miał biedrone pchać po torze
Kia Soul CvvT XL
Fiat 126 el RIP
Fiat 126 fl żyje
Fiat 126 el RIP
Fiat 126 fl żyje
#40 OFFLINE
Napisany 22 września 2009 - 16:48
eee fotki kozak 1 i 5 w fajnie uchwycone