Fiat 126p by KrystekDRF
Started By
driftkris86
, 23 maj 2009 14:22
57 odpowiedzi na ten temat
#21 OFFLINE
Napisany 25 maja 2009 - 20:16
Rekin - uważasz mnie za gnoja z podstawówki ?
driftkris86 - jeśli jesteś z rocznika 86 to jesteś parę ładnych lat ode mnie młodszy
Generalnie doskonale wiem, co to znaczy praca przy aucie - nad moim prace trwały 4 lata.
Ot po prostu dodatki jak rejestracja na boku na przykład "alfa style" to nie jest to co "wygląda".
driftkris86 - jeśli jesteś z rocznika 86 to jesteś parę ładnych lat ode mnie młodszy
Generalnie doskonale wiem, co to znaczy praca przy aucie - nad moim prace trwały 4 lata.
Ot po prostu dodatki jak rejestracja na boku na przykład "alfa style" to nie jest to co "wygląda".
#22 OFFLINE
Napisany 25 maja 2009 - 20:49
auto podoba mi się trosze gdzieś te felgi mi nie leżą ale kwestia gustu
a proponuj zmienić form to tu mało jest........
a ty "moch" robisz to auto i zrobić nie możesz raz cię na zlocie widziałem w 2006r.
a proponuj zmienić form to tu mało jest........
a ty "moch" robisz to auto i zrobić nie możesz raz cię na zlocie widziałem w 2006r.
zapraszam na www.budowaswapow.com
Sprzedam części:
Miski alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Pokrywy alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Zderzaki chromowane
Zamek tylnej klapy chromowany
Sprzedam części:
Miski alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Pokrywy alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Zderzaki chromowane
Zamek tylnej klapy chromowany
#23 OFFLINE
Napisany 25 maja 2009 - 21:46
To tak jak u mnie ja kupiłem tegoż malca w 2005 i od pierwszego dnia zacząłem modzić,kupiłem wydech michaela i przerobiłem dolot tydzień później wymieniłem docisk,tarcze sprzęgła,łożysko oporowe i tak się zaczęło pomalutku modzić ,rozebrałem i przejżałem cały silnik, wyczyściłem,uszczelniłem na nowo,wymieniłem świece,przewody,filtry złożyłem,zalałem świeżym olejem i złożyłem,przestawiłem rozrząd i wyrególowałem zawory,odpaliłem i długa!2tyg.po tym zrobiłem glebę po raz pierwszy i wyklepałem resor na płask,skróciłem i usztywniłem sprężyny i zmieniłem olej w amorach.Wszystko własno ręcznie i nigdy nie byłem u mechanika jedynie u kumpla co ustawiał zbierzność.Zawsze samemu dłubałem przy silniku i wiele się nauczyłem.To co moglem zrobić samemu to robiłem a resztę kupowałem od znajomych czyli SEBCYCA I OTOCZAKA dzięki chłopaki.Mam całkiem mocne dwa gary ale przez zimę postaram je jeszcze wzmocnić bo kocham ten gang 2 cylindrów i złożę ostrzejszy motorek.
Jak już powiedziałem MOCH Tobie podobać się nie musi,a co do felg to choruje na konkretne poszerzki a jak się wkur.wie to sam sobie po szerze chociaż by rekiny na tył,a alusy na razie muszą zostać chyba że wejdą mi smoory 8" na tył to bym sobie kupił po wakacjach bo kumpel z seja chce je pchnąć 7" przód 8" tył się zobaczy jeszcze...
Jak już powiedziałem MOCH Tobie podobać się nie musi,a co do felg to choruje na konkretne poszerzki a jak się wkur.wie to sam sobie po szerze chociaż by rekiny na tył,a alusy na razie muszą zostać chyba że wejdą mi smoory 8" na tył to bym sobie kupił po wakacjach bo kumpel z seja chce je pchnąć 7" przód 8" tył się zobaczy jeszcze...
#25 OFFLINE
Napisany 25 maja 2009 - 23:05
Widziałem twoje autko na fiat126p.pl i powiem tak:
Profi robota, nie ma druciarstwa, wreszcie ktoś kto nie szczędził funduszy i zrobił swój samochód za więcej niż 20 zł (żadnych aluzji do Ciebie driftkris86, nieliczni wiedzą co mam na myśli)
w lakierze się zakochałem
i pomimo tego że nie podobają mi się przednie kierunki i felgi, wszystko jakoś tak zgrabnie komponuje się w jedną robiącą duże wrażenie całość.
z chęcią zobaczę jakiś film/klip jak poskładasz już ten planowany silnik.
pozdro 650
Profi robota, nie ma druciarstwa, wreszcie ktoś kto nie szczędził funduszy i zrobił swój samochód za więcej niż 20 zł (żadnych aluzji do Ciebie driftkris86, nieliczni wiedzą co mam na myśli)
w lakierze się zakochałem
i pomimo tego że nie podobają mi się przednie kierunki i felgi, wszystko jakoś tak zgrabnie komponuje się w jedną robiącą duże wrażenie całość.
z chęcią zobaczę jakiś film/klip jak poskładasz już ten planowany silnik.
pozdro 650
#35 OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2009 - 14:36
Porthos,wiem dokładnie o co kaman na A grupie już jeździłem i po mieście nie zważając na to że ręka non toper 1,2,3 chodzi to pierdolnięcie jest fajne,teraz bede wymieniał sprzęgło i lekki rozrząd,no i powraca breda na tyłek i troszke znów pohałasuje po mieście,ogólnie to mam ochote na swap 1.2 mpi ale niewiem jak z kasą bedzie a puki co to robie moje kochane 2 gary pozdro
#36 OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2009 - 14:47
no to wszystko jasne
A jak będziesz miał chęć na swapa to po prostu posprzedawaj cześci z 650tki i skrzynie (jak będziesz miał krótką) - z tego troche $ będzie
Ja u siebie nie wsadzam krótkiej - 3,4 nie ma sensu, 2,3,4 już inna bajka, ale na dojazdówkach to męczarnia i czasami robią taki itinerer że na 2,3,4 by sie człowiek nie wyrobił Poza tym wole mocniejszy silnik - wtedy automatycznie skraca się czas oczekiwania do zmiany biegu
A jak będziesz miał chęć na swapa to po prostu posprzedawaj cześci z 650tki i skrzynie (jak będziesz miał krótką) - z tego troche $ będzie
Ja u siebie nie wsadzam krótkiej - 3,4 nie ma sensu, 2,3,4 już inna bajka, ale na dojazdówkach to męczarnia i czasami robią taki itinerer że na 2,3,4 by sie człowiek nie wyrobił Poza tym wole mocniejszy silnik - wtedy automatycznie skraca się czas oczekiwania do zmiany biegu