Pomoc w elektryce
Started By
mario895
, 19 maj 2009 22:36
12 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 19 maja 2009 - 22:36
Witam
pisze z małą prośbą, posiadama fiacika z 81roku, silnik poj 600, ostatnio zmieniłem prądnice na alternator, ale chciałbym zmienić silnik na nowszy 650.
Posiadam już takowy z przebiegiem 80tys ,
I tu o pomoc w podłączeniu tego wszystkiego, alternator juz przerobiłem, teraz po koleji,
-czy kable do rozrusznika są takie same
-jak rozwiązać sprawe el. zapłonu
-oraz aparat zapłonowy w 600 jest cewka
zaznaczam że chce pozostać przy starej el. tzn odpalanie na linke, kapliczka zegary or stacyjka
pozdrawiam Mariusz
pisze z małą prośbą, posiadama fiacika z 81roku, silnik poj 600, ostatnio zmieniłem prądnice na alternator, ale chciałbym zmienić silnik na nowszy 650.
Posiadam już takowy z przebiegiem 80tys ,
I tu o pomoc w podłączeniu tego wszystkiego, alternator juz przerobiłem, teraz po koleji,
-czy kable do rozrusznika są takie same
-jak rozwiązać sprawe el. zapłonu
-oraz aparat zapłonowy w 600 jest cewka
zaznaczam że chce pozostać przy starej el. tzn odpalanie na linke, kapliczka zegary or stacyjka
pozdrawiam Mariusz
#2 OFFLINE
Napisany 19 maja 2009 - 23:06
Po pierwsze nie używaj skrótów bo El brzmi ja silnik Eleganta a nie jak elektronika.
Napisz to co masz na myśli jeszcze raz ale składnie i zrozumiale.
Napisz to co masz na myśli jeszcze raz ale składnie i zrozumiale.
#6 OFFLINE
Napisany 20 maja 2009 - 22:19
Ten przewód co idzie do gaźnika to zapewne od elektrodyszy. Żeby spełniała swoje zadanie, musisz podłączyć ją tak, aby zasilanie dostawała po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Ewentualnie możesz zmienić ją na zwykłą dyszę i nie będzie trzeba nic podłączać. Co do reszty Twoich pytań to już poczekaj na bardziej obeznanych w temacie.
#7 OFFLINE
Napisany 21 maja 2009 - 14:50
Pytanie jaki silnik od FL czy EL chcesz wsadzić ?
Z FL za dużo przerabiania nie masz cewka i aparat to samo zadanie spełniają, odpadnie Ci jedynie kopułka a cewkę z 1 biegunowej zamienisz na 2-wu biegunową(zależnie od typu dojdzie albo i nie przewód oporowy). Rozrusznik to nie problem z Altkiem sobie poradziłeś więc chyba wszystko. Elegantowski silnik niestety ale wymusi na Tobie przeróbkę instalacji elektrycznej.
A w starym aparatu z kopułką nie ma ? Chyba że to 600 z instalacją elegantowską wtedy zwracam honor.
Mała uwaga: Nie ten dział...
Z FL za dużo przerabiania nie masz cewka i aparat to samo zadanie spełniają, odpadnie Ci jedynie kopułka a cewkę z 1 biegunowej zamienisz na 2-wu biegunową(zależnie od typu dojdzie albo i nie przewód oporowy). Rozrusznik to nie problem z Altkiem sobie poradziłeś więc chyba wszystko. Elegantowski silnik niestety ale wymusi na Tobie przeróbkę instalacji elektrycznej.
ale w nowym silniku jest aparat zapłonowy a w starym cewka
A w starym aparatu z kopułką nie ma ? Chyba że to 600 z instalacją elegantowską wtedy zwracam honor.
Mała uwaga: Nie ten dział...
Docieranie 500km/500km. Day 10
V-MAX / In progres.
V-MAX / In progres.
#8 OFFLINE
Napisany 21 maja 2009 - 20:31
Silnik FL,
Czyli tak żebym miał pewność
Alternator sprawa załatwiona
Rozrusznik przekładam stary również sprawa załatwiona
Czyli zostawić cewkę, ale aparat i tak z 600 muszę wkręcić do 650?
Gaźnik z elektrodyszą, hm porostu przełożę gaźnik z 600 można tak ?
Jeżeli pomylony dział proszę o przeniesienie moderatora
pozdrawiam i dziękuje za zainteresowanie tematem.
Czyli tak żebym miał pewność
Alternator sprawa załatwiona
Rozrusznik przekładam stary również sprawa załatwiona
Czyli zostawić cewkę, ale aparat i tak z 600 muszę wkręcić do 650?
Gaźnik z elektrodyszą, hm porostu przełożę gaźnik z 600 można tak ?
Jeżeli pomylony dział proszę o przeniesienie moderatora
pozdrawiam i dziękuje za zainteresowanie tematem.
#9 OFFLINE
Napisany 21 maja 2009 - 20:39
Aparat zapłonowy zostawiasz ten co w FL albo przekładasz od 600 ( FL starsze i ST miały dokładnie taki sam rozdzielaczowy układ zapłonowy jak 600). Co do gaźnika pewien nie jestem, możesz zostawić elektrodysze, ściągnij kapturek z elektrodyszy i obetnij króciec pod nim to nie będzie potrzebowała zasilania albo podciągnij krótki kabel + od zasilania cewki do elektrodyszy, aż taka wielka ingerencja to to nie będzie.
Docieranie 500km/500km. Day 10
V-MAX / In progres.
V-MAX / In progres.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Błagam pomocy! Łożysko przekładni kier |
Mechanika | Szewol |
|
|
|
Odbudowa maluszka 1975r - pomoc |
Teraz My! | Prezess |
|
|
|
Pomocy |
Hydepark | Koziate |
|
|
|
Potrzebna pomoc w uratowaniu maluszka - blacharka (EL) |
Stylistyka | Radnaro |
|
|
|
Hamulce POMOCY! |
Mechanika | Damcyk |
|
|