Silnik BIS-a 700cm w budzie 650...
Started By
Rufito
, 02 gru 2008 22:00
29 odpowiedzi na ten temat
#4 OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2008 - 23:01
Zrobić być może się da. Trzeba zobaczyć jak wygląda mocowanie w bisie i czy dałoby radę przełożyć belkę. Ale zasadnicze pytanie - czy to się opłaca? Trzeba będzie zrobić chłodzenie, a jakiegoś cudownego (choć głowy nie daję, bo przyznaję, że bisem nie jeździłem nigdy) przyrostu mocy w porównaniu do 650tki raczej nie będzie. Niech się jakiś spec od BISa najlepiej tu wypowie.
#5 OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2008 - 23:05
nie chodzi o moc wymienie plusy: Cichszy silnik, lepsze ogrzewanie, po dobrych przerobkach miejsce z tylu a nawet mozna fajne glosniczki wmontowac minusy: troche roboty. Mocowanie w belce troche inaczej jest bardziej prawej strony ale to nie problem... a z bisa mysle ze podejdzie bo tez sa 4 sroby...apropo czy ktos nie wie czy bis jest moze dluzszy od zwyklej 650?
#7 OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2008 - 23:24
no wlasnie sam fakt ze calego BIS-a dzisiaj kupilem za 50 zł...ma zaledwie przejechane 23 tys. km a silnik pali jak zloto tylko lipa z blacharka...podlogi nie ma i wogole...istalacja, panel wszystko sprawne i chodzi...dlatego sie zastanawiam nad przekladka silnika do budy 650...wydaje mi sie ze wszystko to samo jest...do tego silnik ma dwugardziel gaznika...pamietam temat jak chcieli zakladac glowice z 700 do 650 silnika...dla mnie to nie mialo troche sensu...i jeszcze jeden plus : chlodzenie ciecza ... jutro obadam co i jak...aha i podejrzewam ze poduszki na skrzyni sa inne ale mocowanie to niewielki problem...
Dodam jeszcze ze oryginalna skrzynia bisowska...zdaje mi sie ze jest troche dluzsza od zwyklej...
Dodam jeszcze ze oryginalna skrzynia bisowska...zdaje mi sie ze jest troche dluzsza od zwyklej...
#17 OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2008 - 23:48
najpierw musisz zrobić mocowanie maglownicy sobie, potem taki rancik wyciąć no i musisz wyciąć dziurę na drążek bo jest w innym miejscu
mocowanie można zamówić u Sebcyca
jakbym miał już wsadzić inny silnik? to dlaczego od razu nie 1.2 ? po co się z 900 scierać
mocowanie można zamówić u Sebcyca
jakbym miał już wsadzić inny silnik? to dlaczego od razu nie 1.2 ? po co się z 900 scierać
#19 OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2008 - 23:56
no w sumie jak SWAP to juz cos mocniejszego ale niestety moje srodki finansowe sa teraz wlaznie ograniczone jak co najwyzej to na wiosne...jeszcze przedwczoraj kupilem eleganta za 100 zł przod skasowany ale wzialem go nawet na czesci...siedzenia szyby uchylne itd. a ten BIS to mnie zaskoczyl odrazu do bankomatu podjechalem i kase wyplacilem...dlatego sie zastanawiam nad tym silnikiem bo za 50 dych to nawet jakbym poszczegolne czesci na zlom oddal to mi sie zwroci
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Belka pod silnik 1.1 sc |
SWAP Center | Bercik80 |
|
|
|
SILNIK 600 z kwadratową głowicą |
Mechanika | Daniel46 |
|
|
|
Obrót tylnego koła porusza całym silnikiem. |
Mechanika | KBB |
|
|
|
Silnik pod auto podróżnicze |
SWAP Center | Korelus |
|
|
|
Kontrola ładowania, silnik poza budą, regler robi zwarcie |
Car Audio i elektronika | Puzel |
|
|