Skocz do zawartości


Zdjęcie

Silnik BIS-a 700cm w budzie 650...


29 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Rufito

Rufito

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 199 postów
    • :

Napisany 02 grudnia 2008 - 22:00

Witam. Mam calego BISa kompletny oprocz tego ze jest zgnity...silnik OK pali od dotyku...Zastanawiam sie wlasnie czy daloby rade przelozyc silnik do budy 650...tylko tyle jak narazie prosze o podpowiedzi...

#2 Gość_Nowaczek_*

Gość_Nowaczek_*
  • Guests

Napisany 02 grudnia 2008 - 22:45

według mnie nie ma szans ale moge sie mylic inne mocowania i wogóle !!

#3 OFFLINE   Rufito

Rufito

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 199 postów
    • :

Napisany 02 grudnia 2008 - 22:49

inne mocowania i wogóle


da sie zrobic...belke mam caly komplet skrzynia ITD. moge sie mylic co z ta belka...jak co to mnie poprawcie

#4 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 02 grudnia 2008 - 23:01

Zrobić być może się da. Trzeba zobaczyć jak wygląda mocowanie w bisie i czy dałoby radę przełożyć belkę. Ale zasadnicze pytanie - czy to się opłaca? Trzeba będzie zrobić chłodzenie, a jakiegoś cudownego (choć głowy nie daję, bo przyznaję, że bisem nie jeździłem nigdy) przyrostu mocy w porównaniu do 650tki raczej nie będzie. ;) Niech się jakiś spec od BISa najlepiej tu wypowie.
Dodany obrazek

#5 OFFLINE   Rufito

Rufito

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 199 postów
    • :

Napisany 02 grudnia 2008 - 23:05

nie chodzi o moc :P wymienie plusy: Cichszy silnik, lepsze ogrzewanie, po dobrych przerobkach miejsce z tylu a nawet mozna fajne glosniczki wmontowac :P minusy: troche roboty. Mocowanie w belce troche inaczej jest bardziej prawej strony ale to nie problem... a z bisa mysle ze podejdzie bo tez sa 4 sroby...apropo czy ktos nie wie czy bis jest moze dluzszy od zwyklej 650?

#6 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 02 grudnia 2008 - 23:11

No jeśli nie zależy Ci na mocy tylko na wyciszeniu to to zaczyna mieć sens... ;)

Ja kiedyś chciałem silnik od Zastavy 750, ale ciężko to to dostać i w ogóle, więc jakoś pomysł poszedł w niepamięć...
Dodany obrazek

#7 OFFLINE   Rufito

Rufito

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 199 postów
    • :

Napisany 02 grudnia 2008 - 23:24

no wlasnie sam fakt ze calego BIS-a dzisiaj kupilem za 50 zł...ma zaledwie przejechane 23 tys. km a silnik pali jak zloto tylko lipa z blacharka...podlogi nie ma i wogole...istalacja, panel wszystko sprawne i chodzi...dlatego sie zastanawiam nad przekladka silnika do budy 650...wydaje mi sie ze wszystko to samo jest...do tego silnik ma dwugardziel gaznika...pamietam temat jak chcieli zakladac glowice z 700 do 650 silnika...dla mnie to nie mialo troche sensu...i jeszcze jeden plus : chlodzenie ciecza ;) 8) ... jutro obadam co i jak...aha i podejrzewam ze poduszki na skrzyni sa inne ale mocowanie to niewielki problem...
Dodam jeszcze ze oryginalna skrzynia bisowska...zdaje mi sie ze jest troche dluzsza od zwyklej...

#8 OFFLINE   Skalak_fsm

Skalak_fsm

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 555 postów
    • :

Napisany 02 grudnia 2008 - 23:25

Minusy:dmuchająca uszczela pod głowicą regularnie co tydzień

#9 OFFLINE   Rufito

Rufito

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 199 postów
    • :

Napisany 02 grudnia 2008 - 23:28

Minusy:dmuchająca uszczela pod głowicą regularnie co tydzień


Jak nic nie grzebane to nie ma bata musi chodzic...dodam jeszcze ze silnik byl regularnie przepalany bo gosc mial plany robienia blacharki. Niestety nie wyszlo...

#10 OFFLINE   Ozzy

Ozzy

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 499 postów
    • :

Napisany 02 grudnia 2008 - 23:35

Minusy:dmuchająca uszczela pod głowicą regularnie co tydzień


można kupić miedzianą
1998 EL
Dodany obrazek
Dodany obrazek

#11 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 02 grudnia 2008 - 23:36

Zrób parę ładnych fotek, a może nawet filmik nagraj, jak ten silnik ładnie pracuje. ;) Bo w necie w sumie tego mało jest... :)
Dodany obrazek

#12 OFFLINE   Rufito

Rufito

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 199 postów
    • :

Napisany 02 grudnia 2008 - 23:40

spoko jutro to odbiore bo sprzet nie ma OC a troche lipnie by bylo jakby mnie lapneli bo by bylo po sprzecie...nagram filmik najlepiej. Naprawde sprzet jest warty skorzystania...

#13 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 02 grudnia 2008 - 23:42

Kiedyś chciałbym kupić BISa... Za parę lat się zobaczy... ;)

Poprzekładaj sobie z niego też inne rzeczy - np maglownicę. :P
Dodany obrazek

#14 OFFLINE   sr99

sr99

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 776 postów
    • Time Online: 10g 20m 39s

Napisany 02 grudnia 2008 - 23:42

Przerabiania jest prawie tyle co z wsadzeniem do malucha 900-ki :D począwszy od mocowań belki i poduszek skrzyni, kończąc na rurach od ogrzewania i nagrzewnicy

#15 OFFLINE   Rufito

Rufito

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 199 postów
    • :

Napisany 02 grudnia 2008 - 23:43

apropo maglownicy cos trzeba rozwiercac w normalnym? zeby to prosto wyszlo i wogole nie wiem...przerobki to maly problem..sprzet mam wszystko co potrzeba...ogolnie warsztat jest

#16 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 02 grudnia 2008 - 23:46

Nie, trzeba kupić uchwyt do maglownicy. Ostatnio takie cuś chyba Rekin zamawiał. Pogadaj to pewno Ci powie gdzie i za ile załatwić. ;)
Dodany obrazek

#17 OFFLINE   Ozzy

Ozzy

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 499 postów
    • :

Napisany 02 grudnia 2008 - 23:48

najpierw musisz zrobić mocowanie maglownicy sobie, potem taki rancik wyciąć no i musisz wyciąć dziurę na drążek bo jest w innym miejscu

mocowanie można zamówić u Sebcyca

jakbym miał już wsadzić inny silnik? to dlaczego od razu nie 1.2 ? po co się z 900 scierać :P
1998 EL
Dodany obrazek
Dodany obrazek

#18 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 02 grudnia 2008 - 23:50

Ale 900 możesz dostać na gaźniku, a wtedy odpada zabawa z elektroniką. ;)
Dodany obrazek

#19 OFFLINE   Rufito

Rufito

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 199 postów
    • :

Napisany 02 grudnia 2008 - 23:56

no w sumie jak SWAP to juz cos mocniejszego ale niestety moje srodki finansowe sa teraz wlaznie ograniczone jak co najwyzej to na wiosne...jeszcze przedwczoraj kupilem eleganta za 100 zł przod skasowany ale wzialem go nawet na czesci...siedzenia szyby uchylne itd. a ten BIS to mnie zaskoczyl odrazu do bankomatu podjechalem i kase wyplacilem...dlatego sie zastanawiam nad tym silnikiem bo za 50 dych to nawet jakbym poszczegolne czesci na zlom oddal to mi sie zwroci :P

#20 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 03 grudnia 2008 - 15:35

Jak dla mnie zabawa w goownie.
Nie jedzie nawet porobiony,części można szukac ze świeczką,altek wydymuje co dwa dni i rzyga olejem.
Za dużo babrania żeby 650 przerobić na bisowski silnik.



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.