Mój czerwony "Ferrari" i Swap
Started By
WronaSparco
, 11 paź 2008 22:54
79 odpowiedzi na ten temat
#69 OFFLINE
Napisany 11 maja 2009 - 23:16
to chyba pierwszy swap bez gleby - nadaje się na paryż-dakar
generalnie na filmiku nic specjalnego
Generalnie drogi we Wrocławiu nie wiele odbiegają od paryż-dakar. Będą drogi będzie gleba. Póki co niema po czym jechać
Nie spodziewaj się fajerwerków po filmie niskobudżetowym
#70 OFFLINE
Napisany 11 maja 2009 - 23:26
filmik mało ważny. istotne, że autko śmiga i cieszy właściciela. A to że jest batem na miszczuf prostej to już kolejna frajda. zazdroszczę
#71 OFFLINE
Napisany 11 maja 2009 - 23:35
Mialem ta przyjemnosc ze moglem na biezaco obserwowac budowe. To chyba pierwszwy take typu swap w ktorym postawiono na pelna cichociemnosc. patrzac na efekt poszedlbym jednak dalej i zamiast alu 13 z poloneza pokusilbym sie o poszerzone trzynastki z BISa/CC z ori kolpakami
Audi Klub Polska member
Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL
Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL
#72 OFFLINE
Napisany 12 maja 2009 - 09:22
Wczoraj Swap dostał nowe fotele. Czerwone inter-grocliny które były montowane w Bosmalach, cały komplet. Są w stanie idealnym bez wypłowień, przetarć. W razie czego fotele w czarnym skayu w zapasie. tylna kanapa skayowa była już bardzo sfatygowana i porozdzierana, troszkę nijak pasowała do całości bo w oryginale były w malcu fotele o igłowej jasnej tapicerce z zagłówkami jak przystało w większości na eksportowe wersje, jednak połamane i podarte. Czarny Skay nieco gryzł się z szarą wykładziną podłogi, szarymi boczkami do połowy z szarego skayu i tylną półką. Zrobię fotki to podzielicie się opinią Być może w przyszłości powrócą wytapicerowane oryginały i felgi z Bisa na poszerzkach z kołpaczkami Wszystko prócz felg czeka w piwnicy
#73 OFFLINE
Napisany 12 maja 2009 - 10:22
A z zawieszeniem coś będziesz modził ?
#74 OFFLINE
Napisany 12 maja 2009 - 10:30
w najbliższym czasie gleba na stanowcze nie...stan dróg na to nie pozwala. Póki co po prostu jest zmieniony seryjny stary zawias na seryjny nowy, jest teraz nawet trochę wyżej niż na zdjęciach w filmiku, ale za to tłumi lepiej nierówności. Nawet nie przeszkadzają w niczym plastikowe osłony na nadkola jest tak wysoko, nic nie ociera W zakrętach można zaobserwować mały przechył, ale mimo to auto dobrze trzyma się drogi
#75 OFFLINE
Napisany 12 maja 2009 - 10:36
Gleba glebie nie równa, można obniżyć np tak jak ma Bilo i będzie OK, zawieszenie dalej będzie pracowało. A na drodze tak czy tak trzeba takim malcem uważać dużo bardziej niż zwykłym samochodem czy ma seryjny zawias czy leży na glebie.najbliższym czasie gleba na stanowcze nie...stan dróg na to nie pozwala.
#76 OFFLINE
Napisany 12 maja 2009 - 11:59
Bilo Ty masz obniżone auto ? ( joke )
#77 OFFLINE
Napisany 12 maja 2009 - 14:32
.... nie jestem oredownikiem gleby. sam nie chcialem raczej obnizac mojego ale po analizie zdjec wloskich 126 zgodzilem sie z teza o nizszym zawieszeniu wloskiego 126 niz 126p (Polskie drogi). Zrobilem (czyt. Sebcyc zrobil) lekka glebe i jestem zadowolony chociaz jazda po dziurawym miescie nie jest przyjemna, duzo lepiej jest natomiast na dobrych kretych asfaltach. znaczaca zmiana nastapila po wymianie 135/80 na 145/70 ... bardziej tlucze. wszystko to jest jednak bez zanczenia bo malcem i tak nie jezdze co dzien
Audi Klub Polska member
Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL
Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL
#78 OFFLINE
Napisany 12 maja 2009 - 15:49
Chcesz pojeździć teraz trochę moim po mieście
P.S. Co Ty się na mnie obraziłeś czy jak ???????????
P.S. Co Ty się na mnie obraziłeś czy jak ???????????
#79 OFFLINE
Napisany 12 maja 2009 - 21:19
Twoim to tylko koleczko zrobilem na rynku w Serocku . w sumie to nie chodzi o moj komfort w malcu ale o karoserie ktora niestety na niskim zawiasie i do tego twardym dostaje po dupie dlatego raczej nie zap... moim maluszkiem po dziurach.
Dlaczego mialem sie obrazic ?
Dlaczego mialem sie obrazic ?
Audi Klub Polska member
Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL
Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL