??Niezależne zawieszenie, przód...
#3 OFFLINE
#8 OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2008 - 12:18
#9 OFFLINE
Napisany 18 czerwca 2008 - 13:15
Jakie części z Tico wykorzystywał,
czy zestaw wyglądał podobnie do tego przedstawionego na zdjęciach?
Czy dałoby się to zaadoptować do zwrotnic i bębnów?
Bo na tę chwilę moim największym problemem są dolne wahacze...
Musielibyśmy je dorabiać od zera...
#12 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2008 - 23:37
#13 OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2008 - 08:23
#15 OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2008 - 12:55
Zacznijmy od tego ze to zawieszenie nie jest opart na McPerson'ach, a dwa że maluch przecież ma zawieszenie niezależne, to że akurat obie strony łączy resor nie czyni to ich zależnymi od siebie, co do tej zawiechy to też już mam małe poczynania w tym kierunku, ale zobaczymy co z tego się wykluje.
Z mcpersonami fakt, ale jeśli chodzi o niezależność,
chodziło mi bardziej o kąty,
które z powodu resora zmieniają się pod obciążeniem...
Ja teraz zastanawiam się,
czy obudowa amortyzatora wytrzymała by gwintowanie...
Belkę mam skąd wziąć, wahacze,
by się już dorobiło u zewnętrznego wykonawcy raczej...
#16 OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2008 - 13:24
Belkę miał dorobiona ciekawie, wyglądała bardzo solidne, ale na taką pospawaną, z jakichś kawałków.
#17 OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2008 - 13:37
To właściciel tego malacza ma to zawieszonko u siebie !!
#18 OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2008 - 23:33
#20 OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2008 - 10:21
KotLarry tak kąty sie zmieniają ale to jest i tak niezależne zawieszenie, resor działa w tym przypadku jak dolny wahacz, przy zastosowaniu wahacza zamiast resora kąty będą się tak samo zmieniać pod warunkiem zachowania podobnych wymiarów, ogólnie zawieszenie z zastosowaniem wahaczy zamiast resora ma na celu zmniejszenie "sztywności" (nie chodzi tu o twardość) zawieszenia oraz możliwość regulacji jego wysokości i twardości.
Wiesz nadal jednak twierdzę, że przy takim zawieszeniu,
w przeciwieństwie do resoru, przy zmianie obciążenia,
nie rozjadą się kąty, oraz zbieżność...
Po prostu resor pod obciążeniem "rozszerza" się,
zaś wahacz tylko porusza się góra dól po promieniu...
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Zawieszenie W Swapie ! |
SWAP Center | daniel0703 |
|
|
|
Gumy usztywniające zawieszenie tylnegumy zawieszenie tył obniżeni |
Mechanika | Pabloo |
|
|
|
Zawieszenie silnika |
Mechanika | happyend419 |
|
|
|
Zderzak przód a tył? |
Stylistyka | Dalton |
|
|
|
Koło przesunięte do przodu |
Stylistyka | darek1395 |
|
|