To zależy od alarmu, mój uzbraja się po 5 sekundach a inny po minucie albo 30 sek. NIe ma reguły. Pozostaje instrukcja.
Alarm, co do czego?
Started By
Przemooo
, 03 maj 2008 18:32
30 odpowiedzi na ten temat
#22 OFFLINE
Napisany 05 maja 2008 - 21:47
dlatego napisalem ze moge sie mylic
http://www.sfm.auto.pl/
Skierniewickie Forum Motoryzacyjne
http://www.terytoriu...ybol-t4472.html
Czerwony
Skierniewickie Forum Motoryzacyjne
http://www.terytoriu...ybol-t4472.html
Czerwony
#23 OFFLINE
Napisany 06 maja 2008 - 10:29
Z tym będzie ciężko Ciotka mi dała skorodowanego eleganta na części, całego rozebrałem i tak stoi mi na podwórku sama blacha na czterech kołach Trzeba to zezłomować. Nie ważne. No i z tego malucha został "pożyczony" alarm Tak szczerze mówiąc to centralka alarmu, układ centralnego i jakiś tam przekaźnik (chyba odcinania zapłonu) jest z Cheetah, a syrena i ten czujnik to jakieś badziewie z fabryki na Tajwanie. Co do instrukcji to też za bardzo nie ma co myśleć, bo jej poprostu nie ma ;P Ledwo co udało mi się na elektrodzie schemat dorwać Muszę przetestować to uzbrojenie, bo fakt faktem, nie czekałem za długo... Zaraz to sprawdzę. Prima danke amigos
Mały Fiat przetrwa jeszcze tysiąc lat! - a przynajmniej do poważniejszego dzwona.
#24 OFFLINE
Napisany 06 maja 2008 - 10:48
Po tym komentarzu powie jedno.
Jeżeli alarm ma chronić twoje auto to zainwestuj jakąkolwiek kasę ale kup nowy alarm, który napewno działa i będzie o sto kroć lepszy niż jakiś tam wymontowany, do którego nie masz instrukcji i za przeproszeniem srasz siez nim tydzień albo lepiej a efekt i tak nie jest pewny.
Tyle ode mnie, ustosunkuj się do tego jak chcesz ale ja swoje wiem i nei mówię tego bo coś tam tylko szczerze żebyś miał jasność.
Jeżeli alarm ma chronić twoje auto to zainwestuj jakąkolwiek kasę ale kup nowy alarm, który napewno działa i będzie o sto kroć lepszy niż jakiś tam wymontowany, do którego nie masz instrukcji i za przeproszeniem srasz siez nim tydzień albo lepiej a efekt i tak nie jest pewny.
Tyle ode mnie, ustosunkuj się do tego jak chcesz ale ja swoje wiem i nei mówię tego bo coś tam tylko szczerze żebyś miał jasność.
#25 OFFLINE
Napisany 06 maja 2008 - 15:31
Nie, git. Jest dobrze. Okazało się, że prawa strona czujki miała kabel przecięty i robiło się zwyczajne zwarcie. A żeby czujka działała musi być podłączona (działać) lewa i prawa strona. Poza tym alarm uzbraja się po około 5 sekundach, i jeśli w czasie od włączenia do uzbrojenia będzie jakiś ruch w zasięgu czujki, to ona przestaje działać. Nawet sprytne i przydatne, ale dochodziłem do tego przez jakieś pół godziny Teraz właśnie zakładam centralny, a zostanie mi tylko podłączenie czujników krańcowych (czyli tych od otwartych drzwi) i wszystko gra i tańczy.
Niestety nie stać mnie na zainwestowanie w alarm 200 zł do malucha, więc to jest jedyny sposób. Choć powiem Ci, że zabierając się za to nie miałem żadnej pewności, że to będzie działać... Czyli już jestem na plusie
Niestety nie stać mnie na zainwestowanie w alarm 200 zł do malucha, więc to jest jedyny sposób. Choć powiem Ci, że zabierając się za to nie miałem żadnej pewności, że to będzie działać... Czyli już jestem na plusie
Mały Fiat przetrwa jeszcze tysiąc lat! - a przynajmniej do poważniejszego dzwona.
#27 OFFLINE
Napisany 14 marca 2011 - 17:58
Mam pytanko. U siebie w aucie mam tylko centralny z immobiliserem. Chciałbym jeszcze dołożyć alarm taki dosyć czuły i żeby to wszystko się z jednego pilota zbroiło. Co muszę kupić? Czy tylko syrena i czujnik ultradźwiękowy wystarczy? do czego to później podpiąć? dodam, że chciałbym żeby syrena dawała głos przy zbrojeniu...
ClasSICK! Workshop
- Renowacja pojazdów
- Naprawy bieżące i konserwacje
- Remonty silników
- Budowa silników wyczynowych
- Przygotowania pojazdów do startów w KJSach
#28 OFFLINE
Napisany 14 marca 2011 - 18:04
czuly alarm to znaczy ? ogolnie jak kupujesz w miare prosty zestaw to masz czujnik drgan/wstrzasow. Jak Ci autem ktos pobuja to sie wlacza (u mnie sie zepsul) i mozna regulowac jego czulosc, zeby sie nie wlaczal przy kazdym przejezdzie ciezarowki obok malucha.
Musisz miec centralke alarmu ktora bedzie sterowala syrena, kierunkami, rozbrajaniem i uzbrajaniem calego ukladu.
Na moj gust najlepiej wyjdzie jak sobie kupisz sam alarm i jego podepniesz pod centralny zamek. Nie wyjdzie za drogo.
Musisz miec centralke alarmu ktora bedzie sterowala syrena, kierunkami, rozbrajaniem i uzbrajaniem calego ukladu.
Na moj gust najlepiej wyjdzie jak sobie kupisz sam alarm i jego podepniesz pod centralny zamek. Nie wyjdzie za drogo.
#31 OFFLINE
Napisany 14 marca 2011 - 19:25
Z wczesniejszych wypowiedzi Lamy w tym temacie wynika, że może tak być jak mowisz...
kaszlak_maniak, jutro zrobię dokładne zdjęcia modułu centralnego... bo szczerze mówiąc na zabezpieczeniach się niezbyt znam... a może to rozjaśni trochę sprawę jak to u mnie wygląda.
kaszlak_maniak, jutro zrobię dokładne zdjęcia modułu centralnego... bo szczerze mówiąc na zabezpieczeniach się niezbyt znam... a może to rozjaśni trochę sprawę jak to u mnie wygląda.
ClasSICK! Workshop
- Renowacja pojazdów
- Naprawy bieżące i konserwacje
- Remonty silników
- Budowa silników wyczynowych
- Przygotowania pojazdów do startów w KJSach
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Po co? Na co? i dlaczego? |
Kącik FAN126p | poziomek |
|
|
|
Alarm i centralny STIG problem |
Car Audio i elektronika | metalzkudowy |
|
|
|
Podłączenie alarmu do centralnego |
Car Audio i elektronika | koslajda1202 |
|
|
|
Alarm i centralka ?? |
Car Audio i elektronika | szlachcik333 |
|
|
|
Skrzynia do 2.5 od czego?? |
SWAP Center | PimpQ |
|
|