linka prędkościomierza.
Started By
Kizar
, 15 kwi 2008 10:32
12 odpowiedzi na ten temat
#2 OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2008 - 11:18
Jeżeli chcesz wymienić tylko linkę bez pancerza to:
1. Zdejmujesz zegary z deski.
2. Odkręcasz nakrętke od pancerza na napedzie prędkośniomierza (ślimaku) przy skrzyni biegów.
3. Wyciągasz starą linkę.
4. Smarujesz grafitowym tawotem nową linkę i wsuwasz w pancerz, aż wypchniesz kawałek starej (je,śli sie zerwała). Jeśli zerwała sie w napedzie to trzeba kones z neigo wyjac.
5. Po wsunięciu linki do samego końca, zakładasz pancerz na napęd i przykręcasz nakrętkę.
6. Podpisasz licznik i koniec roboty.
(tawotem grafitowym niby nie koniecznie trzeba smarować ale warto nasmarowac i to porządnie. (wiem po sobie)
Jeżeli musisz wymienić linkę razem z pancerzem to roboty jest o wiele wie,cej.
1. Trzeba zdjac zegary, tapicerkę z nadkola kierowcy, z tunelu równierz wszystko zdjąc włącznie z odkręceniem przedniej części (ten czarny metalowy kawałek który idzie pod samą konsole środkową, oraz klapkę na tunelu za przednimi fotelami (tam gdzie jest wlot ciepłego powietrza.
2. Odkręcasz linkę od napędu.
3. Wyjmujesz starą linkę razem z pancerzem, uwalniając ją od gum uszczelniających przede wszystkim tam gdzie linka do auta wchodzi przez podłogę).
4. Wkłądasz nową linke z pancerzem w kolejności odwrotnej do wyjmowania.
5. Dalej wszystko jak w punkcie 5 i 6 wymiany samej linki plus złożenie wnętrza oczywiście.
Od tak wygląda wymiana owego podzespołu. Miłej pracy. Pozdrawiam.
1. Zdejmujesz zegary z deski.
2. Odkręcasz nakrętke od pancerza na napedzie prędkośniomierza (ślimaku) przy skrzyni biegów.
3. Wyciągasz starą linkę.
4. Smarujesz grafitowym tawotem nową linkę i wsuwasz w pancerz, aż wypchniesz kawałek starej (je,śli sie zerwała). Jeśli zerwała sie w napedzie to trzeba kones z neigo wyjac.
5. Po wsunięciu linki do samego końca, zakładasz pancerz na napęd i przykręcasz nakrętkę.
6. Podpisasz licznik i koniec roboty.
(tawotem grafitowym niby nie koniecznie trzeba smarować ale warto nasmarowac i to porządnie. (wiem po sobie)
Jeżeli musisz wymienić linkę razem z pancerzem to roboty jest o wiele wie,cej.
1. Trzeba zdjac zegary, tapicerkę z nadkola kierowcy, z tunelu równierz wszystko zdjąc włącznie z odkręceniem przedniej części (ten czarny metalowy kawałek który idzie pod samą konsole środkową, oraz klapkę na tunelu za przednimi fotelami (tam gdzie jest wlot ciepłego powietrza.
2. Odkręcasz linkę od napędu.
3. Wyjmujesz starą linkę razem z pancerzem, uwalniając ją od gum uszczelniających przede wszystkim tam gdzie linka do auta wchodzi przez podłogę).
4. Wkłądasz nową linke z pancerzem w kolejności odwrotnej do wyjmowania.
5. Dalej wszystko jak w punkcie 5 i 6 wymiany samej linki plus złożenie wnętrza oczywiście.
Od tak wygląda wymiana owego podzespołu. Miłej pracy. Pozdrawiam.
#3 OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2008 - 12:49
Pamiętaj o ponownym dobrym zamontowaniu przelotek, bo będzie "buczeć" do środka.
Niby taka mała pierdoła a jednak.
Jeszcze jedno sprawdz sobie kostki przy liczniku. Jak coś nie pasuje to lepiej odrazu wymienić niż poźniej żeby się mialo to telepać i derwować.
Niby taka mała pierdoła a jednak.
Jeszcze jedno sprawdz sobie kostki przy liczniku. Jak coś nie pasuje to lepiej odrazu wymienić niż poźniej żeby się mialo to telepać i derwować.
Żyj aż do śmierci!
#4 OFFLINE
Napisany 18 lipca 2008 - 21:28
Odświeżę trochę temat. Mam pytanie czy linka od prędkościomierza od eleganta różni się od malucha z 93'? Bo mój maluszek to składak, przy czym blacha jest ze starego malucha z 93 roku a silnik jeszcze starszy bo z 78' roku Facet dał mi linkę od eleganta na sprawdzenie, ale nie wiem czy będzie pasowało. Jak myślicie?
#8 OFFLINE
Napisany 18 lipca 2008 - 22:00
Jest to uzależnione sposobem poprowadzenia linki przez kabinę. Linka która jest krótsza ma w napisie na niej KRDo ela są dwie długości? A od czego jest to uzależnione?
Jeżeli buczy skrzynia to ewidentnie nie.Czy jest to powod buczenia?
BDW przykręćtę linkę jak najszybciej bo jak pancerz ze ślimaka wyskoczy to Ci sie ukręci linka.
#12 OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2009 - 19:59
Panowie, dzisiaj poszla mi linka predkosciomierza, juz ją wyciagnalem, bo zdjalem liczik, ale gdyby ktos mógl zarzucic jakims zdjeciem skrzynii z miejscem gdize zaznaczony będzie slimak, bo jutro tylko bede mial dostep do garazu z kanalem na parenascie minut i trzeba sie bedzie sprezyc
z gory dzieki
z gory dzieki
'weź synek włóż hawajską koszule...'
#13 OFFLINE
Napisany 04 sierpnia 2009 - 20:18
No to paręnaście minut może Ci nie starczyć.
Ślimak jest na boku skrzyni koło baku, lepszy dostęp uzyskasz demontując sanki skrzyni.
Ślimak jest na boku skrzyni koło baku, lepszy dostęp uzyskasz demontując sanki skrzyni.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Otwieranie bagażnika z urwaną linką |
Mechanika | hiob |
|
|
|
zerwana linka bagaznika |
Mechanika | blazko |
|
|
|
Głupia sprawa z linką gazu |
Mechanika | s0m3r |
|
|
|
Spadająca linka gazu ;-) |
Mechanika | ddzkm |
|
|
|
Linka prędkościomierza |
Stylistyka | Pro100wnik |
|
|