koszty
Started By
JACEK126p
, 03 lut 2008 20:23
13 odpowiedzi na ten temat
#3 OFFLINE
Napisany 03 lutego 2008 - 22:08
nie ma czegos takiego w sumie jak koszt zrobienia swapa
to zalezy za ile uda Ci sie kupic np flansze ale srednio po 200 zł chodzi
zalezy tez za ile ktos pospawa ci belke lub łape do silnika
- jaka wsadzisz chlodnice bo ceny tez sie wachaja np polonezowska kolo 150 zł
a jesli pytasz o koszt fizycznego wsadzenia tego wszystkiego to tez nie ma jasnej odpowiedzi bo warsztaty nie maja takich uslug w cenniku
to zalezy za ile uda Ci sie kupic np flansze ale srednio po 200 zł chodzi
zalezy tez za ile ktos pospawa ci belke lub łape do silnika
- jaka wsadzisz chlodnice bo ceny tez sie wachaja np polonezowska kolo 150 zł
a jesli pytasz o koszt fizycznego wsadzenia tego wszystkiego to tez nie ma jasnej odpowiedzi bo warsztaty nie maja takich uslug w cenniku
#4 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2008 - 05:00
Mniej więcej:
Flansza 200zł
Belka 100zł
Chłodnica 150zł
Węże do chłodnicy 60-150zł
Zbiornik wyrównawczy, cienkie węże, kolanka, opaski itp. 100zł
Dorabiane linki gazu i ssania 50zł
1000 innych pierdół potrzebnych do wrzucenia silnika typu kabelki, śruby, tarcze do cięcia, elektrody do 100zł
Nie liczę robocizny, bo nie wiem ile warsztat weźmie za wrzucenie tego.
Podliczając koszty wychodzi około 800zł.
Nie wliczyłem również tego, że trzeba jeździć po mieście i szukać niektórych rzeczy a paliwo też kosztuje. Proponowałbym na wszelki wypadek doliczyć margines bezpieczeństwa 200zł i powinieneś się w 1000 zamknąć (+ ew. robocizna jeśli nie robisz sam).
Ci, którzy nie robili swapa pewnie się zdziwią tą ceną, a dla tych którzy już to robili za pewne nie będzie ona dużym zaskoczeniem.
Flansza 200zł
Belka 100zł
Chłodnica 150zł
Węże do chłodnicy 60-150zł
Zbiornik wyrównawczy, cienkie węże, kolanka, opaski itp. 100zł
Dorabiane linki gazu i ssania 50zł
1000 innych pierdół potrzebnych do wrzucenia silnika typu kabelki, śruby, tarcze do cięcia, elektrody do 100zł
Nie liczę robocizny, bo nie wiem ile warsztat weźmie za wrzucenie tego.
Podliczając koszty wychodzi około 800zł.
Nie wliczyłem również tego, że trzeba jeździć po mieście i szukać niektórych rzeczy a paliwo też kosztuje. Proponowałbym na wszelki wypadek doliczyć margines bezpieczeństwa 200zł i powinieneś się w 1000 zamknąć (+ ew. robocizna jeśli nie robisz sam).
Ci, którzy nie robili swapa pewnie się zdziwią tą ceną, a dla tych którzy już to robili za pewne nie będzie ona dużym zaskoczeniem.
#5 OFFLINE
Napisany 15 lutego 2008 - 02:48
linki gazu i ssania nie trzeba przerabiać przy 903 przynajmniej u mnie od ręki podeszły i pasują
#8 OFFLINE
Napisany 27 lipca 2008 - 01:14
chciec to znaczy miec ja nieduzo wydalem na swojego .bo gdy go kupilem to byljuz swap ale efektow swapowania nie bylo widac .wiec szybka zmiana wsadzilem serce 127 .szczerze to najwiacej wyjdzie ci kasy przy takich pierdołach .za flansze kolo 150 200 zl powinienes znalejsc chyba ze jestes sprytny i zrobisz sam ale powem ci ze masa kosztow wychodzi jak juz próbojesz to dopracowac wszystko .a i wez sobie zrob zamiast zabierakó po 2 przeguby na kolo bo tak sie nie rwą jak zabieraki
jade szybciej niż mój anioł stróż potrafi latac
#14 OFFLINE
Napisany 11 lutego 2011 - 19:16
Tak tak, ale jeszcze żeby znaleźć silnik w dobrej kondycji, to jest dopiero problem, pakuj 1.1
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Koszty remontu silnika |
Mechanika | Lama |
|
|
|
Koszty związane z kupnem malucha |
Hydepark | tomek3815 |
|
|
|
Koszty OC do malucha |
Hydepark | BOLEKlodz |
|
|
|
Spawanie podlogi jakie koszty?? |
Mechanika | kaszel1510 |
|
|
|
Koszty wyrobienia tablicy |
Hydepark | nermack |
|
|