Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z zapłonem


33 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Siwak

Siwak

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 5 postów
    • :

Napisany 15 stycznia 2008 - 18:18

niewazne, OT

#22 OFFLINE   Coliin

Coliin

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 35 postów
    • :

Napisany 15 stycznia 2008 - 18:33

Problem zapłonu już rozwiązałem.
Ale powstał nowy problem. A mianowicie. Spala mi olej. Przez zawory sie on nie dostaje. I pyt, czy może sie on dostawać przez pompkę paliwa i wędrować razem z paliwem do gażnika a z tamtąd do komory spalania??

#23 OFFLINE   Miglandz

Miglandz

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 101 postów
    • :

Napisany 15 stycznia 2008 - 18:36

może przez pierścienie
"A well known hacker is a good hacker, an unknown hacker is a great hacker..."
Dodany obrazek

#24 OFFLINE   SAS

SAS

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 937 postów
    • :

Napisany 15 stycznia 2008 - 19:36

Jest to wielce niemożliwe, tzn. chyba nikt z czymś takim sie nie spotkal.
Trzy miejsca najodpowiedniejsze:
1. Uszczelniacze zaworów.
2. Pierścienie i na to bym stawiał.
3. Uszczelka pod głowicą.

Może ma ktoś jeszcze jakiś pomysl?
Żyj aż do śmierci!

#25 OFFLINE   ScApi

ScApi

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 241 postów
    • Time Online: 20m 6s

Napisany 15 stycznia 2008 - 20:00

Dane wziąłem z katalogu (co do kabli WN) oraz stronki digitech( co do cewek). Zapomniałem dodać że uszkodzone Kable WN (takie z przerwą albo DUŻĄ rezystancją) mogą uszkodzić cewkę.

Co do oleju, u mnie ubywało go dość sporo ale winny okazał się symering (wybaczcie ale nie pamiętam poprawnej nazwy) na panewce głównej wału od strony koła zamachowego, spalanie oleju objawia się generalnie kopceniem,a ono u ciebie występuje ?


Ehem znowu zapomniałem, Tą cewkę na zdjęciu masz aktualnie założoną jeżeli dobrze rozumiem i na niej działa a wcześniej miałeś rozdzielaczową ? Jeżeli tak to zaopatrz się w przewód oporowy bo zjarasz cewkę.

#26 OFFLINE   Coliin

Coliin

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 35 postów
    • :

Napisany 15 stycznia 2008 - 21:31

ScApi
Kopci, i to bardzo. Przez pierscienie to chyba raczej nie, bo sprawdzałem, i na jesień były zakładane nowe.
A co do cewki. to ona już jest od momentu jak kupiłem malca i od tej pory nic sie nie dzieje z nią. A na rozdzielaczowej też by działał ale to nie była wina ani cewki, ani nic z cewką związane.
A jak wygląda taki kabel oporowy i jak on działa:?:

#27 OFFLINE   Citroen BX

Citroen BX

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 237 postów
    • :

Napisany 16 stycznia 2008 - 00:59

a w jaki stanie masz tuleje cylindrowe? czasem cylindry są tak zjechane że nawet nowe pierścienie nie pomagają



EDIT:
a silnik traci moc czy nie?
/F/I/A/T/ 650'FL rocznik 1988 w kolorze white
Dodany obrazek

#28 OFFLINE   ScApi

ScApi

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 241 postów
    • Time Online: 20m 6s

Napisany 16 stycznia 2008 - 07:28

Kabel oporowy zmniejsza prąd dochodzący do cewki, w momencie kiedy są zwarte styki przerywacza na cewce jest tylko 5,5V, dzięki temu cewka ta 2-u biegunowa ze zdjęcia działa normalnie a każda inna (ze starszych Zelmotów) dostaje za mały prąd przez co jest za słaba iskra, z reguły owy przewód jest dużo sztywniejszy, u mnie był w kolorze jasno niebieskim.

Jeżeli ci mocno kopci to fakt jak kolega Citroen BX napisał pierścienie możesz mieć dobre a cylindry tak wyjechane że przepuszczają, w przypadku uszczelniaczy zaworów by tak mocno nie kopcił a innej drogi oleju do komory spalania raczej nie widzę.

#29 OFFLINE   Coliin

Coliin

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 35 postów
    • :

Napisany 16 stycznia 2008 - 17:08

Czy zatankował ktoś kiedyś samochód zamiast bęzyną to zatankował go ROPĄ??

#30 OFFLINE   Citroen BX

Citroen BX

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 237 postów
    • :

Napisany 16 stycznia 2008 - 17:10

Czy zatankował ktoś kiedyś samochód zamiast bęzyną to zatankował go ROPĄ??



mój dziadek do escorta ale ktoś już na tym forum tak zrobił i opisywał co robić
/F/I/A/T/ 650'FL rocznik 1988 w kolorze white
Dodany obrazek

#31 OFFLINE   Coliin

Coliin

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 35 postów
    • :

Napisany 16 stycznia 2008 - 19:41

Mnie to sie włąśnie przydarzyło. To było przeczyną moich problemów podanych w tym temacie.
Przypadkowo,w pośpiechu zatankowałem olej napędowy zamiast benzyny.
NIe radze nikomu tego robić :) to tylko przyspaża nie potrzrebnego męczenia sie.

#32 OFFLINE   Citroen BX

Citroen BX

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 237 postów
    • :

Napisany 16 stycznia 2008 - 19:51

to musisz płukać układ teraz;)
/F/I/A/T/ 650'FL rocznik 1988 w kolorze white
Dodany obrazek

#33 OFFLINE   Madd

Madd

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 2 535 postów
    • :

Napisany 16 stycznia 2008 - 19:54

ktoś już na tym forum tak zrobił

Kumpel Cybula :wink:
DM Garage
* Cabrio Bosmal 1.2 16v +
* Polski Fiat 126p 650FL Anglik

#34 OFFLINE   Coliin

Coliin

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 35 postów
    • :

Napisany 16 stycznia 2008 - 21:31

hehe
dobra dzieki z wszystkie info
Temat zamkinięty



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.