Problem z zapłonem
Started By
Coliin
, 13 sty 2008 19:37
33 odpowiedzi na ten temat
#24 OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2008 - 19:36
Jest to wielce niemożliwe, tzn. chyba nikt z czymś takim sie nie spotkal.
Trzy miejsca najodpowiedniejsze:
1. Uszczelniacze zaworów.
2. Pierścienie i na to bym stawiał.
3. Uszczelka pod głowicą.
Może ma ktoś jeszcze jakiś pomysl?
Trzy miejsca najodpowiedniejsze:
1. Uszczelniacze zaworów.
2. Pierścienie i na to bym stawiał.
3. Uszczelka pod głowicą.
Może ma ktoś jeszcze jakiś pomysl?
Żyj aż do śmierci!
#25 OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2008 - 20:00
Dane wziąłem z katalogu (co do kabli WN) oraz stronki digitech( co do cewek). Zapomniałem dodać że uszkodzone Kable WN (takie z przerwą albo DUŻĄ rezystancją) mogą uszkodzić cewkę.
Co do oleju, u mnie ubywało go dość sporo ale winny okazał się symering (wybaczcie ale nie pamiętam poprawnej nazwy) na panewce głównej wału od strony koła zamachowego, spalanie oleju objawia się generalnie kopceniem,a ono u ciebie występuje ?
Ehem znowu zapomniałem, Tą cewkę na zdjęciu masz aktualnie założoną jeżeli dobrze rozumiem i na niej działa a wcześniej miałeś rozdzielaczową ? Jeżeli tak to zaopatrz się w przewód oporowy bo zjarasz cewkę.
Co do oleju, u mnie ubywało go dość sporo ale winny okazał się symering (wybaczcie ale nie pamiętam poprawnej nazwy) na panewce głównej wału od strony koła zamachowego, spalanie oleju objawia się generalnie kopceniem,a ono u ciebie występuje ?
Ehem znowu zapomniałem, Tą cewkę na zdjęciu masz aktualnie założoną jeżeli dobrze rozumiem i na niej działa a wcześniej miałeś rozdzielaczową ? Jeżeli tak to zaopatrz się w przewód oporowy bo zjarasz cewkę.
#26 OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2008 - 21:31
ScApi
Kopci, i to bardzo. Przez pierscienie to chyba raczej nie, bo sprawdzałem, i na jesień były zakładane nowe.
A co do cewki. to ona już jest od momentu jak kupiłem malca i od tej pory nic sie nie dzieje z nią. A na rozdzielaczowej też by działał ale to nie była wina ani cewki, ani nic z cewką związane.
A jak wygląda taki kabel oporowy i jak on działa:?:
Kopci, i to bardzo. Przez pierscienie to chyba raczej nie, bo sprawdzałem, i na jesień były zakładane nowe.
A co do cewki. to ona już jest od momentu jak kupiłem malca i od tej pory nic sie nie dzieje z nią. A na rozdzielaczowej też by działał ale to nie była wina ani cewki, ani nic z cewką związane.
A jak wygląda taki kabel oporowy i jak on działa:?:
#28 OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2008 - 07:28
Kabel oporowy zmniejsza prąd dochodzący do cewki, w momencie kiedy są zwarte styki przerywacza na cewce jest tylko 5,5V, dzięki temu cewka ta 2-u biegunowa ze zdjęcia działa normalnie a każda inna (ze starszych Zelmotów) dostaje za mały prąd przez co jest za słaba iskra, z reguły owy przewód jest dużo sztywniejszy, u mnie był w kolorze jasno niebieskim.
Jeżeli ci mocno kopci to fakt jak kolega Citroen BX napisał pierścienie możesz mieć dobre a cylindry tak wyjechane że przepuszczają, w przypadku uszczelniaczy zaworów by tak mocno nie kopcił a innej drogi oleju do komory spalania raczej nie widzę.
Jeżeli ci mocno kopci to fakt jak kolega Citroen BX napisał pierścienie możesz mieć dobre a cylindry tak wyjechane że przepuszczają, w przypadku uszczelniaczy zaworów by tak mocno nie kopcił a innej drogi oleju do komory spalania raczej nie widzę.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z obrotomierzem z ccs |
Stylistyka | Maluchomaniaq |
|
|
|
problem z ruszaniem |
Teraz My! | Redusta |
|
|
|
Problem z wygrywaniem zdjęć na forum |
Portal i forum - sprawy techniczne | m.a.x.x. |
|
|
|
Problem z klamkami i rozetkami |
Stylistyka | Michal87 |
|
|
|
Problem z piastą, przeciągnięcie śrub |
Mechanika | SuruwaBusko |
|
|