ja mam seryjny silnik a kręci się tak z turbinką kowalskiego ;
1 - 38-40
2 - 58-62
3 - 85-90
4 - 115 a nawet nieraz 120
to mój jakiś dziwny musi być odchodzący od normy dodam że bez turbinki wyżej się wkręcał
widze ze tutaj ludzie myla pojecia - w ksiązce podane są predkosci do ktorych "efektywnie" seryjny maluch przyspiesza a tutaj większosc myli dociąganie do danych predkosci z żyłowaniem bez sensu
dla odmiany ja mam troche dlubnietego i tak:
I 45(efektywnie) pojdzie ponad 50km/h
II 70(efektywnie) poszedl powyzej 80km/h
III 105-110(efektywnie) poszedl powyzej 120km/h
co do vmaxa w seryjnym silniku - moze byc i te 120-130, ale zanim osiągnie ta predkosc to mijają wieki...w niektorych dlubanych malcach tez taka jest, ale autko dochodzi do niej zdecydowanie szybciej