Skocz do zawartości


Zdjęcie

przy jakich prędkosciach zmieniać biegi


32 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Porthos

Porthos

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 993 postów
    • Time Online: 5d 7g 27m 58s

Napisany 04 listopada 2007 - 19:51

ja mam seryjny silnik a kręci się tak z turbinką kowalskiego ;
1 - 38-40
2 - 58-62
3 - 85-90
4 - 115 a nawet nieraz 120 :D

to mój jakiś dziwny musi być odchodzący od normy :) dodam że bez turbinki wyżej się wkręcał :D


widze ze tutaj ludzie myla pojecia - w ksiązce podane są predkosci do ktorych "efektywnie" seryjny maluch przyspiesza a tutaj większosc myli dociąganie do danych predkosci z żyłowaniem bez sensu

dla odmiany ja mam troche dlubnietego i tak:

I 45(efektywnie) pojdzie ponad 50km/h
II 70(efektywnie) poszedl powyzej 80km/h
III 105-110(efektywnie) poszedl powyzej 120km/h

co do vmaxa w seryjnym silniku - moze byc i te 120-130, ale zanim osiągnie ta predkosc to mijają wieki...w niektorych dlubanych malcach tez taka jest, ale autko dochodzi do niej zdecydowanie szybciej

#22 OFFLINE   dzemik86

dzemik86

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 21 postów
    • :

Napisany 08 listopada 2007 - 00:46

ja mam lekko dlubany silnik i 130 idzie bez problemu wiecej sie boje jezdzic :D

#23 OFFLINE   Bilo

Bilo

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 612 postów
    • Time Online: 5m 41s

Napisany 08 listopada 2007 - 10:13

wiecej sie boje jezdzic :D


Nie lekaj sie. Podazaj w strone swiatla :rotfl:
Audi Klub Polska member

Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL

#24 OFFLINE   Medyk

Medyk

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 494 postów
    • Time Online: 9m 13s

Napisany 08 listopada 2007 - 21:50

Jeżeli silnik to seryjna 600 z lekkim kołem zamachowym, jak jest zimna bądź jest ładna pogoda i chcę się polansować to wybieram tryb dziadkowy:
I ~0-15km/h
II ~15-30km/h
III ~30-40km/h
IV ~40-60km/h
spalanie ~4.5l/100km

tryb jazdy pospolitej:
I ~0-20km/h
II ~20-50km/h
III ~50-80km/h
IV ~80-110km/h
spalanie ~5l/100km

tryb jazdy z "przepałem nagaru":P :
I ~0-20km/h
II ~20-70km/h
III ~70-100km/h
IV ~100-130km/h (czasem 135km/h)
spalanie ~6.5l/100km
spalanie ~7.5l/100km (przy stałej prędkości ~120-130km/h)

I nie żyłuje silnika, po prostu kręce silnik do momentu gdy ciągnie, ciągnie wysoko, jak to 600, z resztą silnik ma już 80tys.km i daje radę.

#25 OFFLINE   Ryba

Ryba

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 517 postów
    • :

Napisany 09 listopada 2007 - 07:37

Mój maluch też ma 2 tryby zmiany biegów - taki tiptronic :lol:
1. Normalny - do jazdy po mieście i w trasie
I 0-10 km/h (praktycznie tylko ruszenie z miejsca)
II 10-30 km/h
III 30-45 km/h
IV 45-70~80 km/h
Spalanie nieznane 8)
2. Pałujący (jak dla mnie :P )
I. 0-25 km/h
II. 25-50 km/h
III. 50-70 km/h
IV. 70-80~90 km/h (i już jest za szybko jak dla mnie ;D )
Spalanie nieznane, ale większe :twisted:
Silnik: 650, zamach do wieńca, tłumik michalel speeder twin, zrobiony dolot + gaźnik, czerwone oblachowanie (+5 km :rotfl: )

#26 OFFLINE   Porthos

Porthos

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 993 postów
    • Time Online: 5d 7g 27m 58s

Napisany 09 listopada 2007 - 14:09

Jeżeli silnik to seryjna 600 z lekkim kołem zamachowym, jak jest zimna bądź jest ładna pogoda i chcę się polansować to wybieram
tryb jazdy z "przepałem nagaru":P :
I ~0-20km/h
II ~20-70km/h
III ~70-100km/h
IV ~100-130km/h (czasem 135km/h)
spalanie ~6.5l/100km
spalanie ~7.5l/100km (przy stałej prędkości ~120-130km/h)

I nie żyłuje silnika, po prostu kręce silnik do momentu gdy ciągnie, ciągnie wysoko, jak to 600, z resztą silnik ma już 80tys.km i daje radę.


i tak nie ma to sensu Doktorku, naprawde...jak chcesz sie scigac to używaj efektywnych, a nie efektownych obrotów

#27 OFFLINE   Medyk

Medyk

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 494 postów
    • Time Online: 9m 13s

Napisany 11 listopada 2007 - 13:40

Nie wiem jak tam u waz w Warszwie, ale jak jadę do Łodzi to inaczej sie nie da, poza tym ja się nie ścigam (bo nie ma czym i z czym) tylko walczę o przeżycie, no i trochę źle zacytowałeś mnie bo do lansowania na pewno nie jeżdżę tak "agresywnie" :D

#28 OFFLINE   Dar00

Dar00

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 243 postów
    • Time Online: 56m 53s

Napisany 11 listopada 2007 - 17:40

a ja to robię tak: wrzucam trojkę i mam spokoj do końca dnia :lol:
Porthos Wreackin Garage
Dodany obrazek

#29 OFFLINE   zamus

zamus

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów
    • :

Napisany 13 listopada 2007 - 19:49

ja mojego na 2 rozkręcam do ok 60km/h na 3 ok 80 km/a a 4 to ok 115 km/h

#30 OFFLINE   4est

4est

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 117 postów
    • :

Napisany 14 listopada 2007 - 15:32

ja mojego na 2 rozkręcam do ok 60km/h na 3 ok 80 km/a a 4 to ok 115 km/h


to mocnego masz boba

ja u siebie 4" wrzucam już przy prędkości ok.45 km/h bo trójka sie kończy :lol:

#31 OFFLINE   animavillis

animavillis

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 188 postów
    • :

Napisany 15 listopada 2007 - 10:36

Zainspirowany tematem rozkreciłem do końca :D
1 do ok 35
2 do 60
3 do 85 może 90 nie wiem bo wskazówka skakała :D
4 nie wiem zgasł mi silnik bo się nakrętka na świecy wykeciła :D
Dodany obrazek

#32 OFFLINE   Ryba

Ryba

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 517 postów
    • :

Napisany 15 listopada 2007 - 23:21

A nie macie problemu, że przy rozkręceniu na 2 do 50 i więcej nie chce wejść 3 ??
Bo u mnie tak nieraz jest i przez to się wkurzam bo mnie zawsze dochodzą :evil:

#33 Gość_szczuraz_*

Gość_szczuraz_*
  • Guests

Napisany 16 listopada 2007 - 00:34

ja jedynke mam do 35 km/h a dwójkę do 70 :twisted: a potem jest problem z wbiciem 3 biegu predkosc spada do 50 :lol: i 3 mam od 50 do 90 jak wbije 4 to nie ma mowy o jakimkolwiek przyspieszeniu wiec sie tocze tyle ile sie na 3 napedzilem :roll: :shock: :D

/Edit :

Kagit twierdzi ze swojego bisa na 2 bujal do 80 km/h moj tyle nie dal rady :oops:



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.