przy jakich prędkosciach zmieniać biegi
Started By
karoltoma
, 02 lis 2007 15:15
32 odpowiedzi na ten temat
#2 OFFLINE
Napisany 02 listopada 2007 - 15:30
Wg książki "Reguluję i naprawiam" Opracowaną przez OBRSM:
Prędkości:
- do jazdy ekonomicznej:
bieg 1. 0-20 km/h
bieg 2. 17-35 km/h
bieg 3. 25-52 km/h
bieg 4. 44-78 km/h
- do jazdy turystycznej:
bieg 1. 0-24 km/h
bieg 2. 22-38 km/h
bieg 3. 35-60 km/h
bieg 4. 52-90 km/h
- do jazdy sportowej:
bieg 1. 0-29 km/h
bieg 2. 28-46 km/h
bieg 3. 44-72 km/h
bieg 4. 65-max km/h
- minimalne:
bieg 1. 7km/h
bieg 2. 13km/h
bieg 3. 21km/h
bieg 4. 27km/h
Jeśli jesteś nowym użytkownikiem małego Fiata proponuję zakup książki w stylu "sam naprawiam", przyda się na pewno a może się nawet zwrócić.
Prędkości:
- do jazdy ekonomicznej:
bieg 1. 0-20 km/h
bieg 2. 17-35 km/h
bieg 3. 25-52 km/h
bieg 4. 44-78 km/h
- do jazdy turystycznej:
bieg 1. 0-24 km/h
bieg 2. 22-38 km/h
bieg 3. 35-60 km/h
bieg 4. 52-90 km/h
- do jazdy sportowej:
bieg 1. 0-29 km/h
bieg 2. 28-46 km/h
bieg 3. 44-72 km/h
bieg 4. 65-max km/h
- minimalne:
bieg 1. 7km/h
bieg 2. 13km/h
bieg 3. 21km/h
bieg 4. 27km/h
Jeśli jesteś nowym użytkownikiem małego Fiata proponuję zakup książki w stylu "sam naprawiam", przyda się na pewno a może się nawet zwrócić.
- jibjabst lubi to
#5 OFFLINE
Napisany 02 listopada 2007 - 17:10
I to całkiem
- jibjabst lubi to
#6 OFFLINE
Napisany 02 listopada 2007 - 17:12
ksiązki mam i to nawet dwie jedną taką duzą gruba serwisową ale ja jestem laikiem i wielu zeczy nie kumam ale wspieram sie kolejna "jeżdze samochodem polski fiat 126p" tylko jest jeszcze jeden problem bo one sa stare i nie opisuja eleganta a takiego własnie mam. a w nim jest troche wiecej elektroniki zupełnie inny zapłon i jakaś prostokątna puszka po lewej stronie
- jibjabst lubi to
#10 OFFLINE
Napisany 03 listopada 2007 - 14:24
ja mam seryjny silnik a kręci się tak z turbinką kowalskiego ;
1 - 38-40
2 - 58-62
3 - 85-90
4 - 115 a nawet nieraz 120
to mój jakiś dziwny musi być odchodzący od normy dodam że bez turbinki wyżej się wkręcał
1 - 38-40
2 - 58-62
3 - 85-90
4 - 115 a nawet nieraz 120
to mój jakiś dziwny musi być odchodzący od normy dodam że bez turbinki wyżej się wkręcał
gdyby bóg preferował przedni napęd to ludzie chodzili by na rękach:D
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
#12 OFFLINE
Napisany 03 listopada 2007 - 15:24
jak nie chcecie wierzyć to filmik mogę nakręcić i wrzucić
gdyby bóg preferował przedni napęd to ludzie chodzili by na rękach:D
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
#14 OFFLINE
Napisany 03 listopada 2007 - 16:05
Demon ale Ty masz dłubany silnik;>?
gdyby bóg preferował przedni napęd to ludzie chodzili by na rękach:D
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
#17 OFFLINE
Napisany 03 listopada 2007 - 16:50
dobrze odmulona seria tez potrafi ale trzeba przyznac że od 80 na 3 już nie ciagnie tak dobrze hehe
gdyby bóg preferował przedni napęd to ludzie chodzili by na rękach:D
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
#19 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2007 - 16:13
ja jak jezdzilem spokojnie to 1- 20-25
2-40
3-60
4-90
silnik na tekli z planowana glowica lekkim zamachem i zrobionym dolotem i palil przy takiej jezdzie 5,7-5,9 , predkosci brane wg obrotka
znow w drugim maluchu jakos nie bylo cierpliwosci zeby tak krecic bo byl jakis taki slabawy , mial tylko pustaka i lekki zamach i sie jezdzilo
1- byle ruszyc
2-30
3-50
4-80-90
spalanie zima cos okolo 6,5 , potem nie wiem bo licznik nie dzialal
co najvciekawsze licznik pokazywal max 135km/h , obrotkiem jednak sie dane weryfikowaly i bylo ~105-107 pewnie podobna sytuacja jest u kamil_loczek tyle ze nie w takiej skali i z tad takie max predkosci w serji
EDIT:
co najsmieszniejsze z lekko dlubanym motorem jezdzilo sie dynamiczniej niz seria jednoczesnie uzyskujac mniejsze spalanie
2-40
3-60
4-90
silnik na tekli z planowana glowica lekkim zamachem i zrobionym dolotem i palil przy takiej jezdzie 5,7-5,9 , predkosci brane wg obrotka
znow w drugim maluchu jakos nie bylo cierpliwosci zeby tak krecic bo byl jakis taki slabawy , mial tylko pustaka i lekki zamach i sie jezdzilo
1- byle ruszyc
2-30
3-50
4-80-90
spalanie zima cos okolo 6,5 , potem nie wiem bo licznik nie dzialal
co najvciekawsze licznik pokazywal max 135km/h , obrotkiem jednak sie dane weryfikowaly i bylo ~105-107 pewnie podobna sytuacja jest u kamil_loczek tyle ze nie w takiej skali i z tad takie max predkosci w serji
EDIT:
co najsmieszniejsze z lekko dlubanym motorem jezdzilo sie dynamiczniej niz seria jednoczesnie uzyskujac mniejsze spalanie
jest:
Romet Ogar 200 "hajabusa"
Seat Marbella 843ccm '90 -"makrella"
Romet Ogar 200 "hajabusa"
Seat Marbella 843ccm '90 -"makrella"
#20 OFFLINE
Napisany 04 listopada 2007 - 16:45
no nie wiem bo na pasie cisnąłem 120 i kumpel za mną mazdą 323f jechał i miał tyle samo
gdyby bóg preferował przedni napęd to ludzie chodzili by na rękach:D
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Półosie się pocą i przy dodawaniu gazu strzela |
Portal i forum - sprawy techniczne | Hawke1978 |
|
|
|
Stuk przy ruszaniu i zmianie biegów |
Mechanika | Olszes |
|
|
|
łożyska przyczepka N250 |
Mechanika | barteko007 |
|
|
|
Przywitanko i przedstawienie nabytku :) |
Teraz My! | Raczek |
|
|
|
Przywitanie |
Teraz My! | Kefas |
|
|