Red rocket hibernatus
Started By
Bilo
, 08 paź 2007 17:27
950 odpowiedzi na ten temat
#906 OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2013 - 11:30
BiMarco od Szarego, siedziałem
#909 OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2013 - 22:37
Zakonczylismy z Tomkiem projekt. Jestem bardzo zadowlony tego co zrobił. Silnik to jedno ale ciesze się tez ze przez ten czas budowy poznałem tak wartościowego czlowieka Ogromne podziękowania należą się tez Maćkowi, który tez umoczyl kupe czasu własnego i oddal mase wiedzy.
Silnik ma już 420 km najechane . Początkowo trochę byłem zaskoczony że trochę mało mocarny był, ale wiadomo że nie krecilem go wysoko a i tez wszystko się ukladalo. Teraz moc już jest, zwłaszcza jak się go na bieżąco reguluje.
Wróćmy jednak teraz do soboty.
Zaczęliśmy o 8 rano zniesieniem dwóch silników z pierwszego pietra. Wpakowaliśmy je do turbognojka Gulfa III i zawieźliśmy do warsztatu.
Tomek84 zabrał się do pracy z pasja jaka budował silnik
Po 15 minutach pacjent miał wyrwane serce
Czekało jednak nowe spokojnie wylegując się na błotnistym podłożu ( wiosna)
Bez większych problemów umieszczono je w karoserii
potrzebowaliśmy tylko oleju Midland performance 20w50 który organizował Maciek. Przybyła tez kawaleria w postaci innych fanatykow. Pizza służyła za obiad i pokład energii
Silnik odpalił i można było świętować sukces. Odbyły się jazdy próbne. Wydech okazał się bardzo głośny, ale wyjątkowo przypadł mi do gustu
Ostatecznie prace i poprawki zakończyliśmy około 21.00. Wpakowaliśmy stary silnik na miejsce fotela pasażera i pojechałem 100 km do domu uskuteczniając docieranie
Silnik ma już 420 km najechane . Początkowo trochę byłem zaskoczony że trochę mało mocarny był, ale wiadomo że nie krecilem go wysoko a i tez wszystko się ukladalo. Teraz moc już jest, zwłaszcza jak się go na bieżąco reguluje.
Wróćmy jednak teraz do soboty.
Zaczęliśmy o 8 rano zniesieniem dwóch silników z pierwszego pietra. Wpakowaliśmy je do turbognojka Gulfa III i zawieźliśmy do warsztatu.
Tomek84 zabrał się do pracy z pasja jaka budował silnik
Po 15 minutach pacjent miał wyrwane serce
Czekało jednak nowe spokojnie wylegując się na błotnistym podłożu ( wiosna)
Bez większych problemów umieszczono je w karoserii
potrzebowaliśmy tylko oleju Midland performance 20w50 który organizował Maciek. Przybyła tez kawaleria w postaci innych fanatykow. Pizza służyła za obiad i pokład energii
Silnik odpalił i można było świętować sukces. Odbyły się jazdy próbne. Wydech okazał się bardzo głośny, ale wyjątkowo przypadł mi do gustu
Ostatecznie prace i poprawki zakończyliśmy około 21.00. Wpakowaliśmy stary silnik na miejsce fotela pasażera i pojechałem 100 km do domu uskuteczniając docieranie
Audi Klub Polska member
Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL
Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL
#911 OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2013 - 16:09
Maluch pokonał już 720 km z nowym silnikiem. Początkowo moc nie była pełna ale czuć było że auto z kilometra na kilometr robi się szybsze. Korygowano ustawienie zaworów a w kolejnych dniach robił się z niego większy szatan . Docieranie jest męczące, tym bardziej że odbywało się w zasadzie poniżej obrotów max momentu obrotowego i dużo poniżej mocy max wałka 555. Na płaskim na 4 biegu przez chwile rozpędziłem się do 130 km/h na płaskim i można było mieć więcej ale ... docieranie . Na trzecim biegu przy 5400 obr/min wskazówka pokazała 98 km/h i silnik zaczął przerywać jak przy odcięciu (mam aparat zapłonowy). Prawdopodobnie przeregulować trzeba gaźnik. Jutro jadę do Tomka to się to ogarnie. Stuknie wtedy około 900 km i wymienimy olej Na Valvoline VR1 Racing 10W-60. Zakonczy to proces produkcyjny silnika i pozwoli odkręcić palnik
Audi Klub Polska member
Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL
Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL
#912 OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2013 - 19:10
Fantastyczna sprawa. Lepsze to znacznie Panie niż Audi jakieś
#913 OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2013 - 21:57
Maluch daje ogromna radość z jazdy. Takie żywe dotknięcie brutalnej prostej motoryzacji. Cos nie dla przeciętnego kierowcy obecnie ale quattro z odpowiednim agregatem takim jak 3.0 TDI to kolejny pokój z innymi zabawkami i takim samym zadowoleniem z zabawy
Audi Klub Polska member
Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL
Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL
#914 OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2013 - 05:59
Bilo Masz skrzynie seryjną czy bis ?
#915 OFFLINE
#916 OFFLINE
#918 OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2013 - 06:34
Gratulacje dla Tomka za zbudowanie naprawdę sympatycznego motorka
A Tobie Bilo nie pozostaje nic, tylko cieszyć się nim i gryźć za jego pomocą większe auta w Classicautocup
Mam nadzieję, że zobaczymy się 15 sierpnia w łodzi
Zobaczy ile teraz licznikowo auto ma do 80/100km.
ps. przeskaluj obrotek, bo zaniża Ci z tego co widzę - np. sprawdź ile masz przy 130km/h na IV biegu - powinno być około 5500 z tego co pamiętam.
A Tobie Bilo nie pozostaje nic, tylko cieszyć się nim i gryźć za jego pomocą większe auta w Classicautocup
Mam nadzieję, że zobaczymy się 15 sierpnia w łodzi
Zobaczy ile teraz licznikowo auto ma do 80/100km.
ps. przeskaluj obrotek, bo zaniża Ci z tego co widzę - np. sprawdź ile masz przy 130km/h na IV biegu - powinno być około 5500 z tego co pamiętam.
#919 OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2013 - 20:31
Porthos dziękuję ale to nie ja go zbudowałem
Ja tylko przykręcałem śrubki
Cały silnik powstał tylko i wyłącznie dzięki Maćkowi, jego wskazówkom i to jemu należą się gratulacje
Mam nadzieje że będzie służył długo i bezawaryjnie
Był to ostatni silnik jaki zbudowałem do malucha
Ja tylko przykręcałem śrubki
Cały silnik powstał tylko i wyłącznie dzięki Maćkowi, jego wskazówkom i to jemu należą się gratulacje
Mam nadzieje że będzie służył długo i bezawaryjnie
Był to ostatni silnik jaki zbudowałem do malucha
#920 OFFLINE
Napisany 24 kwietnia 2013 - 20:59
Czeemu ?Był to ostatni silnik jaki zbudowałem do malucha