Wystarczy takie wypolerowanie głowicy?
Started By
tomaszko
, 03 wrz 2007 15:14
9 odpowiedzi na ten temat
#4 OFFLINE
Napisany 06 września 2007 - 13:12
dzięki za info.
tak już dla tej strony kolanko jest zgrane.
jak widać na pierwszym zdjęciu czeka mnie jeszcze druga strona.
teraz wiem jak wyglądają tłoki - thanks.
Ciekawi mnie jeszcze tylko czym polerowaliście komorę spalania w głowicy, tam jest cholernie ciężko - żeby nie przytrzeć gniazd zaworów
jeśli macie jeszcze jakieś uwagi to bardzo proszę
tak już dla tej strony kolanko jest zgrane.
jak widać na pierwszym zdjęciu czeka mnie jeszcze druga strona.
teraz wiem jak wyglądają tłoki - thanks.
Ciekawi mnie jeszcze tylko czym polerowaliście komorę spalania w głowicy, tam jest cholernie ciężko - żeby nie przytrzeć gniazd zaworów
jeśli macie jeszcze jakieś uwagi to bardzo proszę
#5 OFFLINE
Napisany 06 września 2007 - 14:56
ja najpierwo polerowalem papierkiem, a potem dalem do glowicowcow zeby wymnienili gniazda, prowadnice, ale mozesz tylko powiedziec zeby Ci dotarli gniazda do zaworow. ale pamietaj o tym ze tloki poleruje sie tylko z gory!! nie wolno całych bokow... Miłej zabawy!! wiem, ze palce juz bola, ale chyba warto;]
#7 OFFLINE
Napisany 10 września 2007 - 15:53
połowa głowicy zrobiona.
wygląda to tak:
mam nadzieję, że ta robota się opłaci
zresztą jeszcze przed kapitalką bedzie ona założona, więc za jakiś czas opiszę swoje doznania z jazdy na nowej głowicy (dojdzie jeszcze planowanie i nowe zawory), także myślę, że efekty powinny być całkiem niezłe.
zresztą jeszcze mam jedną pytanie:
czy przerabialiście rury od tłumika, tzn. mam na myśli to, że po spasowaniu kolanka z rurą w kolanku wystaje (jest mniejsza średnica rury) rura?
co z tym zrobić - uciąć?
wygląda to tak:
mam nadzieję, że ta robota się opłaci
zresztą jeszcze przed kapitalką bedzie ona założona, więc za jakiś czas opiszę swoje doznania z jazdy na nowej głowicy (dojdzie jeszcze planowanie i nowe zawory), także myślę, że efekty powinny być całkiem niezłe.
zresztą jeszcze mam jedną pytanie:
czy przerabialiście rury od tłumika, tzn. mam na myśli to, że po spasowaniu kolanka z rurą w kolanku wystaje (jest mniejsza średnica rury) rura?
co z tym zrobić - uciąć?
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
SZUKAM CZEGOŚ TAKIEGO .... |
Hydepark | dobry |
|
|
|
fotele z innego auta juz ktos próbował czegos takiego |
Stylistyka | jabluszko |
|
|
|
Akcja " Dla Radka " - wystarczy oddać głos. PILNE |
Hydepark | damianno1996 |
|
|
|
Gleba, Alu, i takie tam... |
Stylistyka | Quoter |
|
|
|
KONIEC CZEGOŚ TAKIEGO JAK DOPIĘCIE SIE DO TEMATU.. |
Mechanika | Kizar |
|
|