Skocz do zawartości


Zdjęcie

problem z zapłonem - cewka


6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   tunfish

tunfish

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 53 postów
    • :

Napisany 28 czerwca 2007 - 21:58

mam problem z odpaleniem samochodu.. silnik kręci ale nie ma iskry na świecach.. akumulator jest naładowany...
przez tydzień chodzi bez problemu pali na raz... aż tu nagle nic... na popych trzeba i łapie bez problemu, iskra nagle sie pojawia.. potem znowu pali przez kilka dni... w najmniej oczekiwanym momencie znowu nie odpala... i tak na przemian... nie wiem co jest grane...
pomóżcie
Dodany obrazek
NIE SZTUKĄ JEST ZABIĆ MUCHĘ PRZEDNIĄ SZYBĄ,SZTUKĄ JEST ZABIĆ JĄ BOCZNĄ

#2 OFFLINE   animavillis

animavillis

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 188 postów
    • :

Napisany 28 czerwca 2007 - 22:06

Jeśli zależy to od pogody to ja bym obstawiał przewody wysokiego napięcia, chociaż jak pali na popych to może to być poprostu jakieś połączenie przewodów, albo cewka bo z pychu większy prąd masz znaczy rozrusznik nie bierze. ale ja miałem takie objawy przy starych przewodach
Dodany obrazek

#3 OFFLINE   tunfish

tunfish

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 53 postów
    • :

Napisany 28 czerwca 2007 - 22:11

przewody wymieniane w zeszłym roku... pogoda nie ma znaczenia.. czy upał czy deszcz... zdarza się niezależnie od pogody...
Dodany obrazek
NIE SZTUKĄ JEST ZABIĆ MUCHĘ PRZEDNIĄ SZYBĄ,SZTUKĄ JEST ZABIĆ JĄ BOCZNĄ

#4 OFFLINE   eyeless_es

eyeless_es

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 196 postów
    • :

Napisany 29 czerwca 2007 - 06:27

..nom ja mialem podobnie...iskre pewnie masz, ale na przerywaczu aparatu zaplonowego ...ja wymienilem przerywacz...

#5 OFFLINE   tunfish

tunfish

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 53 postów
    • :

Napisany 29 czerwca 2007 - 19:18

dokonałem dzisiaj małych pomiarów cewki według książki napraw wydawnictwa WKT.

według książki w uzwojeniu pierwotnym cewki powinno być 0,495 do 0,605 Ohm.. u mnie zmierzyłem 3,9 Ohm

rezystancja uzwojenia wtórnego jest w zalecanej normie.

czujnik położenia wału też w normie.

problem polega na tym że według książki cewka jest uszkodzona jeżeli na uzwojeniu pierwotnym jest wartość niższa niż 0,495.. nic nie pisze o wartości wyższej.. i to kilkakrotnie

głupie pytanie.. ale czy to może być przyczyną?
Dodany obrazek
NIE SZTUKĄ JEST ZABIĆ MUCHĘ PRZEDNIĄ SZYBĄ,SZTUKĄ JEST ZABIĆ JĄ BOCZNĄ

#6 OFFLINE   animavillis

animavillis

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 188 postów
    • :

Napisany 30 czerwca 2007 - 21:44

Hmm.... dziwne a dobrze zmierzyłes te wartośc bo może masz 0,39. Nie wiem nie znam się niestety na tym ale proponuje podmienic jakąś cewkę na jakiś czas i sprawdzić.
Dodany obrazek

#7 OFFLINE   tunfish

tunfish

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 53 postów
    • :

Napisany 30 czerwca 2007 - 23:50

reszta pomiarów się zgadza więc mierzone jest dobrze, jestem po technikum elektronicznym wiec umiem obsługiwać miernik, niestety o elektronice samochodowej wiem niewiele...

co do podmianki z chęcią zamienił bym na kilka dni cewki.. ale nie mam z kim sie wymienić niestety...

trzeba będzie odwiedzić kilka szrotów żeby zobaczyć czy coś mają, ale po ostatnich poszukiwaniach widze to w ciemnych barwach... elegantów nie ma na szrotach po prostu... ciężko znaleźć bynajmniej
Dodany obrazek
NIE SZTUKĄ JEST ZABIĆ MUCHĘ PRZEDNIĄ SZYBĄ,SZTUKĄ JEST ZABIĆ JĄ BOCZNĄ



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.