Meta lotna
Started By
scandaL
, 13 lut 2007 14:19
14 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 13 lutego 2007 - 14:19
ocb?
jako ze w Zomo bede chcial wystartowac w kjsach to sobie zbieram rozne info i sie doksztalcam w temacie
i natrailem wlasnie na mete lotna i ni wala nie kumam o co chdzi
jedyne co mi przychdzi do glowy to to ze podczas proby zatrzymuje sie (tylko po co ? ) na mecie lotnej a potem startuje dalej juz do koncowej mety
jako ze w Zomo bede chcial wystartowac w kjsach to sobie zbieram rozne info i sie doksztalcam w temacie
i natrailem wlasnie na mete lotna i ni wala nie kumam o co chdzi
jedyne co mi przychdzi do glowy to to ze podczas proby zatrzymuje sie (tylko po co ? ) na mecie lotnej a potem startuje dalej juz do koncowej mety
#4 OFFLINE
Napisany 13 lutego 2007 - 17:08
aha
czyli np. zeby nie przekroczyc linii mety koncowej to moge dotoczyc sie do niej 5km/h zeby mi dodatkowytch pkt nie doliczyli, bo i tak pomiar przejazdu prob zostal zatrzymany na mecie lotnej. dobrze rozumiem?
widzialem rysunek proby z ostaniego sprintu u nas w warszawie i meta koncowa jest oddalona o dosc spory kawalem od lotnej, ze jeszcze pare slopkow jest po drodze
i jezeli mine lotna, skonczy sie pomiar czasu i bede jechal do koncowej i pomyle trase (taryfa) to policza mi dodatkowe pkt za to?
czyli np. zeby nie przekroczyc linii mety koncowej to moge dotoczyc sie do niej 5km/h zeby mi dodatkowytch pkt nie doliczyli, bo i tak pomiar przejazdu prob zostal zatrzymany na mecie lotnej. dobrze rozumiem?
widzialem rysunek proby z ostaniego sprintu u nas w warszawie i meta koncowa jest oddalona o dosc spory kawalem od lotnej, ze jeszcze pare slopkow jest po drodze
i jezeli mine lotna, skonczy sie pomiar czasu i bede jechal do koncowej i pomyle trase (taryfa) to policza mi dodatkowe pkt za to?
#6 OFFLINE
Napisany 14 lutego 2007 - 00:26
zgadza sie
ale mi nie chodzi o sama taryfe
tylko o to ze od mety lotnej mam jeszcze do miniecia np. jeden pacholek az do mety STOP. i jezeli mine go ze zlej strony (taryfa) to czy policza mi to
bo z tego co na razie rozumiem to po przejechaniu lotnej, jak juz zatrzymaja czas przejadu, moge sie spokojnie 5km/h doturlac do mety koncowej, tak? zeby np. na luzaka zatrzymac sie aby linia byla pomiedzy osiami, zeby nie dostac kary 5pkt
ale mi nie chodzi o sama taryfe
tylko o to ze od mety lotnej mam jeszcze do miniecia np. jeden pacholek az do mety STOP. i jezeli mine go ze zlej strony (taryfa) to czy policza mi to
bo z tego co na razie rozumiem to po przejechaniu lotnej, jak juz zatrzymaja czas przejadu, moge sie spokojnie 5km/h doturlac do mety koncowej, tak? zeby np. na luzaka zatrzymac sie aby linia byla pomiedzy osiami, zeby nie dostac kary 5pkt
#7 OFFLINE
Napisany 14 lutego 2007 - 15:45
scandal tak na mecie lotnej zatrzymany jest pomiar czasu, odcinek pomiedzy meta lotna a stop sluzy wychamowaniu spokojnie samochodu i zatrzymanie sie na mecie stop, ale niespotkalem sie jeszcze zeby pomiedzy meta lotna a stop byly jeszcze jakies pacholki
#15 OFFLINE
Napisany 01 października 2007 - 01:51
jedyne co mi przychdzi do glowy to to ze podczas proby zatrzymuje sie (tylko po co ? ) na mecie lotnej a potem startuje dalej juz do koncowej mety
a to o czym tutaj mowisz to jest stop-start. zatrzymujesz sie w srodku odcinka z kolami miedzy linia i czekasz az Ci buda odbije, wtedy sedzia Ci machnie chorągiewką i ciśniesz dalej. a wszystko dlatego ze w regulaminie kjs jest taka wzmianka ze odcinek nie moze byc dluzszy niz ilestam tysiecy metrow. i dzieki temu ze jest ten stop-start mozna ustawiac dluzsze odcinki.
Kiedy deszcz nie pada i wody coraz mnie... co mówię na to ja? KONEWKA
http://www.terytoriu..._vehicle&CID=48 GŁOSOWAĆ!
http://www.terytoriu..._vehicle&CID=48 GŁOSOWAĆ!