dowied sie od tego co skladal ten silnik co tam poskladal bo mowie ci ze na forum ejst paru magikow co do skladania silnikow i kazyd ci powie ze wyciagniecie 9000 tysiecy obrotow to zezba za kilka ladnych tysiecy lub spierpzony obrotek
Alumiiowe kolo pasowe
Started By
Tayson
, 28 sty 2007 11:18
29 odpowiedzi na ten temat
#26 OFFLINE
Napisany 23 lutego 2007 - 11:14
ja miałem 650 naa wałku 555 i nanoplexie, monitorowane przez obrotek Lumela. Odcianł równo przy 6900, tak jak w książce. Kręcił się ładnie do odcinki i zastanawiałem się czy nie przerobić go na aparat... ale nastapiła zmiana planów...
Ale zgadzam się z przedmówcami, żeby dokręcić do 9000 to nieźle się trzeba pomęczyć przy silniku, radził bym przeskalować obrotek..
Ale zgadzam się z przedmówcami, żeby dokręcić do 9000 to nieźle się trzeba pomęczyć przy silniku, radził bym przeskalować obrotek..
Nie ma zakretow, nie ma zabawy
#27 OFFLINE
Napisany 23 lutego 2007 - 12:16
Jutro zakładam inny obrotek i sprawdze to dokaldnie koles był tym autem na hamowni to mu wyszło 43,5 KM i 56 Nm ktos mi moze pwoeidziec czy to ejst dobry motor czy jak??
43,5 konia wynik calkiem w pipke ale wiesz na slowo t osie ufa mamie i tacie my chcemy dowodow jakeigos wykresiku z hamowni i mniej wiecej co tam siedzi w srodku
#28 OFFLINE
Napisany 23 lutego 2007 - 15:05
Rzeczywiście 43,5 KM to godne pozazdroszczenia jest.
Tym bardziej, że znana firma Nanni Ricambi oferując profesjonalny Kit do auta wyglądający tak
gwarantuje na 40 KM za cenę nieco ponad 1200 Euro
Nie mówię, że to niemożliwe ale w polsce jest zaledwie parę osób, które potrafią tak uszczęśliwić właściciela maluszka dając mu czterdzieści parę koników albo i więcej.
Tym bardziej, że znana firma Nanni Ricambi oferując profesjonalny Kit do auta wyglądający tak
gwarantuje na 40 KM za cenę nieco ponad 1200 Euro
Nie mówię, że to niemożliwe ale w polsce jest zaledwie parę osób, które potrafią tak uszczęśliwić właściciela maluszka dając mu czterdzieści parę koników albo i więcej.
#29 OFFLINE
Napisany 24 marca 2007 - 12:20
9000 tysiecy na maluchowskim silniku jeszcze nie widziałem ...no chyba ze obrotek jest zwalony.
Na wałku 555 silnik kreci się optimum do około 6500 obr, jest to wałek rajdowy, a nie wyścigowy.
Informacja podparta moja małą praktyka i informacjami z RC - tam motorki nie kręcą się kosmicznie : 6200-6700 i zmiana biegu, wyzej nie ma sensu.
9000 obr jest zapewne mozliwe, ale to naprawde trzeba ostro rzeźbić ... 43 km mój motorek osiąga przy znacznie niższych obrotach.
Sprawdź obrotek.
9000 obr na II to powiedzmy powinno być jakieś 80-85km/h
Na wałku 555 silnik kreci się optimum do około 6500 obr, jest to wałek rajdowy, a nie wyścigowy.
Informacja podparta moja małą praktyka i informacjami z RC - tam motorki nie kręcą się kosmicznie : 6200-6700 i zmiana biegu, wyzej nie ma sensu.
9000 obr jest zapewne mozliwe, ale to naprawde trzeba ostro rzeźbić ... 43 km mój motorek osiąga przy znacznie niższych obrotach.
Sprawdź obrotek.
9000 obr na II to powiedzmy powinno być jakieś 80-85km/h
#30 OFFLINE
Napisany 24 marca 2007 - 15:01
Jak by sie zbierał od 4500 to rowerem by go na starcie łyknął, jezeli od niedawna masz to auto co jest w avatarze to moge na bank ci powiedzieć że ten samochód nie kręci sie do 9000, bo widizałem to auto w akcji chociaż by, przy takich obrotach to wał peka na 90% a korba chyba szybciej, slnik malucha niestety nie jest gotowy na takie przeciążenia, a to za sprawą braku podpory pod wałem po środku, oczywiscie nie ma gdzie jej zastosowac, więc dlatego jej nie ma.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Zamówienia na duże koło pasowe do Fiata 126p 1:1 |
Usługi | m.a.x.x. |
|
|
|
Jaki kolor lakieru? |
Stylistyka | Sierściu |
|
|
|
Jaki mam kod koloru? |
Stylistyka | Robal |
|
|
|
pas mocujący koło zapasowe i lewarek |
Mechanika | PiotrekDST |
|
|
|
Kolor lakieru |
Stylistyka | Barc |
|
|