Skocz do zawartości


Zdjęcie

Alumiiowe kolo pasowe


29 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Tayson

Tayson

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów
    • :

Napisany 28 stycznia 2007 - 11:18

Co daje zamontowanie duzego aluminiowego kola pasowego?

#2 OFFLINE   rOgaL

rOgaL

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 095 postów
    • Time Online: 3m 39s

Napisany 28 stycznia 2007 - 11:20

z tego co mi wiadomo to wielkie kolo altka o przelozeniu 1na 1 nie pozwala explodowac tak latwo wentylatorowi przy obrotach wyzszych niz seryjne :Djak sie myle niech ktos poprawi
Happy Hardcor and i feel goOd
Dodany obrazek

#3 OFFLINE   MateuszC

MateuszC

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 279 postów
    • Time Online: 3m 1s

Napisany 28 stycznia 2007 - 11:20

dokładnie tak jak pisze rogal.Jeszcze polepsza chłodzenie:)

#4 OFFLINE   Jacq

Jacq

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 958 postów
    • Time Online: 10m 5s

Napisany 28 stycznia 2007 - 11:30

jak polepsza chłodzenie? Większe koło na altku to wentylator wolniej (mniej obrotów na minute) się kręci. Wiem, że na wysokich obrotach to nie ma znaczenia, ale pisze to w sensie ogólnym
Dodany obrazek

#5 OFFLINE   Phantom

Phantom

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 641 postów
    • Time Online: 32m 20s

Napisany 28 stycznia 2007 - 12:16

na wys obrotach silnika wiatrak mieli powietrze zamiast chlodzic, a jak jest alukoło to sa mniejsze obroty wiatraka i wyrabia

#6 OFFLINE   MateuszC

MateuszC

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 279 postów
    • Time Online: 3m 1s

Napisany 28 stycznia 2007 - 15:40

dokładnie tak jak napisał phantom

#7 OFFLINE   damiansc

damiansc

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • :

Napisany 22 lutego 2007 - 00:34

Z moich doświadczeń takie koło wkłada sie do silników rajdowych które kręcą się do 9000 obrotów po to żeby nie spaliły się diody w alternatorze!! Poszukuje tkaiego koła czy ktoś ma moze do sprzedania...

#8 OFFLINE   Jacq

Jacq

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 958 postów
    • Time Online: 10m 5s

Napisany 22 lutego 2007 - 00:36

silników rajdowych które kręcą się do 9000 obrotów

silniki R2? z malucha? 9000 :shock: w RC chyba tak wysoko nie kręcą
Dodany obrazek

#9 OFFLINE   damiansc

damiansc

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • :

Napisany 22 lutego 2007 - 00:38

chyba ze obrotomierz źle poakzuje ale z reguły na kjsach mało komu kreci się poniżej 8000

#10 OFFLINE   rOgaL

rOgaL

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 095 postów
    • Time Online: 3m 39s

Napisany 22 lutego 2007 - 00:52

7-8 tysiecy rpm to jest jzu nie lada wyczyn jak sie kreci padina do takcih obrotow a 9 tysiecy to jzu musi byc naprawde przemasakryczny motor chcialbym poznac jego specyfikacje :> bo az cos mnie sie nie chce wierzyc...
Happy Hardcor and i feel goOd
Dodany obrazek

#11 OFFLINE   Kjub

Kjub

    Master

  • Validating
  • PipPipPipPipPip
  • 847 postów

Napisany 22 lutego 2007 - 00:54

przy 9000rpm cos pewnie eksploduje :wink: dla mnie jest to niemozliwe.

#12 OFFLINE   damiansc

damiansc

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • :

Napisany 22 lutego 2007 - 00:56

chetnie bym pdoal specyfikacje ale autem tym dysponuje od 3 tygodni wiem napewno ze walek kaluza 555 konkretnie splanowana głowica mocno rpzerobiony gaźnik brak kondensatora przy aparacie zapłonowym nie wiem o czym jeszcze wpsomniec.. Ale kazdy alternator który załoze nie wytrzymuje

#13 OFFLINE   rOgaL

rOgaL

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 095 postów
    • Time Online: 3m 39s

Napisany 22 lutego 2007 - 00:59

no nie wiem ja tez mam maszyne na 555 obecnie skladam jescze wiekszego potwora i jak dokrecalem go do 7000 tysiecy to jzu byla katorga straszna...co do rozladowania diod duzym kolkiem to moze rzeczywiscie jest to wyjscie a skor jestes przekonany ze ci si ekreci tak ysoko masyzna zrob sobie na zmaowienie wiekse kolko :)
Happy Hardcor and i feel goOd
Dodany obrazek

#14 OFFLINE   damiansc

damiansc

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • :

Napisany 22 lutego 2007 - 01:12

no tylko nie wiem jaka zrobic wielksoc tego kola zeby ladowanie i chlodzeni bylo wystarczjace. Co do tych obrotów jestem epwny aa jeszcze mam zrobiona mała przeróbke w aparacie zapłonowym ponieważ to aparat zapłonowy odcina silnik z tego co sie dowiedziałem i w zależnosci od aparatu ten sam silnik może się różnie kręcić.

#15 OFFLINE   kielek

kielek

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 336 postów
    • :

Napisany 22 lutego 2007 - 08:56

nanoplex odcina zaplon przy 6000, normalny aparat nie ma takowego odciecia , a na twoim miejscu sprawdzil bym te 9000 na innym obrotku bo cos to slabo widze , z tego co czytalem 8000 to max na maluchowskim silniku , do 9000 a nawet wyzej krecil abrath radiale , ale to mialo juz inna glowice z duzo wiekszymi zaworami i inaczej umieszczonymi


a zawory jakie masz ??
jest:
Romet Ogar 200 "hajabusa"
Seat Marbella 843ccm '90 -"makrella"

#16 OFFLINE   jozekrj

jozekrj

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 235 postów
    • :

Napisany 22 lutego 2007 - 09:01

9000obr

moze obrotek zle pokazuje


wszystko co wiruje musiało by byc odciazone do granic mozliwosci i perfekcyjnie wywazone ale i tak by chyba nie wytrzymało wiecej niz kilka dokrecen


pojedz na hamownie i pokaz wykres wtedy uwierze

mi diody na alternatorze siadły przy 6tys 2x
Future TERYTORIUM126p Member -- Oddzial 100-lica


http://s2.metaldamag....php?uid=147129

#17 OFFLINE   kielek

kielek

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 336 postów
    • :

Napisany 22 lutego 2007 - 09:30

eee jakies slabe te alternatory macie , ja krecilem rajdowke do 6-6,5 tys non stop prawie i jakos nic sie nie dzialo :wink: i to na prawie serji bylo :lol: wskazania obrotka byly sprawdzane na hamowni , tyle ze tam mi go tak nie krecili , krzywa mocy zaczela delikatnie niezauwazalnie spadac powyzej 4700 obr, mi sie wydawalo ze idzie poziomo ale fachmany wiedza lepiej , a tylko jedna probe mialem bo to na farta za free :wink:
jest:
Romet Ogar 200 "hajabusa"
Seat Marbella 843ccm '90 -"makrella"

#18 OFFLINE   rOgaL

rOgaL

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 095 postów
    • Time Online: 3m 39s

Napisany 22 lutego 2007 - 12:13

wykrecenie 9000 tysiecy to grnaiczylo by z zrobieniem najmocniejszego 2 garowego silnika 650 w polsce tak mnei sie zdaje...wiec raczej watpie by taka zezba w gownie umknela z jakiegokoliwek forum...
Happy Hardcor and i feel goOd
Dodany obrazek

#19 OFFLINE   kielek

kielek

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 336 postów
    • :

Napisany 22 lutego 2007 - 16:04

i taki silnik , jest w polsce , wlasnie z glowka abrath radiale , ale malo szczegolow wiadomo i puki co nie jest w aucie bo jest problem z dobraniem przelozen w skrzyni , ten silnik wogole nie ma dolu , skape informacje o nim byly na F&F
jest:
Romet Ogar 200 "hajabusa"
Seat Marbella 843ccm '90 -"makrella"

#20 OFFLINE   damiansc

damiansc

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • :

Napisany 22 lutego 2007 - 16:45

Nie wiem jak tam zaowry bo nie zdjemwoałem jeszcze głowicy mam obrotek do 8000 i brakuje mi skali. Mam przerobiony aparat zapłonowy a auto jedzie dopeiro od 4500 do końca.



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.