Alumiiowe kolo pasowe
Started By
Tayson
, 28 sty 2007 11:18
29 odpowiedzi na ten temat
#10 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2007 - 00:52
7-8 tysiecy rpm to jest jzu nie lada wyczyn jak sie kreci padina do takcih obrotow a 9 tysiecy to jzu musi byc naprawde przemasakryczny motor chcialbym poznac jego specyfikacje :> bo az cos mnie sie nie chce wierzyc...
#12 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2007 - 00:56
chetnie bym pdoal specyfikacje ale autem tym dysponuje od 3 tygodni wiem napewno ze walek kaluza 555 konkretnie splanowana głowica mocno rpzerobiony gaźnik brak kondensatora przy aparacie zapłonowym nie wiem o czym jeszcze wpsomniec.. Ale kazdy alternator który załoze nie wytrzymuje
#13 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2007 - 00:59
no nie wiem ja tez mam maszyne na 555 obecnie skladam jescze wiekszego potwora i jak dokrecalem go do 7000 tysiecy to jzu byla katorga straszna...co do rozladowania diod duzym kolkiem to moze rzeczywiscie jest to wyjscie a skor jestes przekonany ze ci si ekreci tak ysoko masyzna zrob sobie na zmaowienie wiekse kolko
#14 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2007 - 01:12
no tylko nie wiem jaka zrobic wielksoc tego kola zeby ladowanie i chlodzeni bylo wystarczjace. Co do tych obrotów jestem epwny aa jeszcze mam zrobiona mała przeróbke w aparacie zapłonowym ponieważ to aparat zapłonowy odcina silnik z tego co sie dowiedziałem i w zależnosci od aparatu ten sam silnik może się różnie kręcić.
#15 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2007 - 08:56
nanoplex odcina zaplon przy 6000, normalny aparat nie ma takowego odciecia , a na twoim miejscu sprawdzil bym te 9000 na innym obrotku bo cos to slabo widze , z tego co czytalem 8000 to max na maluchowskim silniku , do 9000 a nawet wyzej krecil abrath radiale , ale to mialo juz inna glowice z duzo wiekszymi zaworami i inaczej umieszczonymi
a zawory jakie masz ??
a zawory jakie masz ??
jest:
Romet Ogar 200 "hajabusa"
Seat Marbella 843ccm '90 -"makrella"
Romet Ogar 200 "hajabusa"
Seat Marbella 843ccm '90 -"makrella"
#16 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2007 - 09:01
9000obr
moze obrotek zle pokazuje
wszystko co wiruje musiało by byc odciazone do granic mozliwosci i perfekcyjnie wywazone ale i tak by chyba nie wytrzymało wiecej niz kilka dokrecen
pojedz na hamownie i pokaz wykres wtedy uwierze
mi diody na alternatorze siadły przy 6tys 2x
moze obrotek zle pokazuje
wszystko co wiruje musiało by byc odciazone do granic mozliwosci i perfekcyjnie wywazone ale i tak by chyba nie wytrzymało wiecej niz kilka dokrecen
pojedz na hamownie i pokaz wykres wtedy uwierze
mi diody na alternatorze siadły przy 6tys 2x
#17 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2007 - 09:30
eee jakies slabe te alternatory macie , ja krecilem rajdowke do 6-6,5 tys non stop prawie i jakos nic sie nie dzialo i to na prawie serji bylo wskazania obrotka byly sprawdzane na hamowni , tyle ze tam mi go tak nie krecili , krzywa mocy zaczela delikatnie niezauwazalnie spadac powyzej 4700 obr, mi sie wydawalo ze idzie poziomo ale fachmany wiedza lepiej , a tylko jedna probe mialem bo to na farta za free
jest:
Romet Ogar 200 "hajabusa"
Seat Marbella 843ccm '90 -"makrella"
Romet Ogar 200 "hajabusa"
Seat Marbella 843ccm '90 -"makrella"
#19 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2007 - 16:04
i taki silnik , jest w polsce , wlasnie z glowka abrath radiale , ale malo szczegolow wiadomo i puki co nie jest w aucie bo jest problem z dobraniem przelozen w skrzyni , ten silnik wogole nie ma dolu , skape informacje o nim byly na F&F
jest:
Romet Ogar 200 "hajabusa"
Seat Marbella 843ccm '90 -"makrella"
Romet Ogar 200 "hajabusa"
Seat Marbella 843ccm '90 -"makrella"
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Zamówienia na duże koło pasowe do Fiata 126p 1:1 |
Usługi | m.a.x.x. |
|
|
|
Jaki kolor lakieru? |
Stylistyka | Sierściu |
|
|
|
Jaki mam kod koloru? |
Stylistyka | Robal |
|
|
|
pas mocujący koło zapasowe i lewarek |
Mechanika | PiotrekDST |
|
|
|
Kolor lakieru |
Stylistyka | Barc |
|
|