Skocz do zawartości


Zdjęcie

Podlaczenie chlodnicy


8 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Wojti

Wojti

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 49 postów
    • :

Napisany 16 stycznia 2007 - 07:15

Witam. mam prosbe do tych ktorzy dysponuja silikiem od 127 otoz kupilem silniczek razem z kompletem przewodow i chlodnica ale teraz tych przewodow jest "miliony" i nie wiem co gdzie podlaczyc. gdyby ktos mogl mi pomoc i np zrobic zdjecie silika i podpisac co gdzie ktora rura ma isc...... dzieki z gory za pomoc :))




haloo nikt mnie nie poratuje???:>
W życiu piękne są tylko chwile!!! ;)

#2 OFFLINE   MaliniaKtg

MaliniaKtg

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów
    • :

Napisany 19 stycznia 2007 - 00:09

zrub jakeis zdjecia silnika chlodnicy i zbiornika wyrownawczego to ci to opisze co gdzie ma isc.

#3 OFFLINE   Wojti

Wojti

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 49 postów
    • :

Napisany 23 stycznia 2007 - 14:43

no wiec z racji ze nie mialem jak zrobic zdjecia swojego silinika znalazlem na necie inne ale identyczne, zbiorniczke mam przykrecony do chlodnicy wiec tutaj nie ma problemu ale chodzi mi ktory pzewod idzie w kyora dziure do chlodniy.

Please Login or Register to see this Hidden Content




Please Login or Register to see this Hidden Content




Please Login or Register to see this Hidden Content




z gory dzieki za pomoc :))
W życiu piękne są tylko chwile!!! ;)

#4 OFFLINE   MaliniaKtg

MaliniaKtg

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów
    • :

Napisany 23 stycznia 2007 - 18:40

w kazdym silniku pompa jest zawsze nizej od termostatu wiec wyszy przewod idzie do wyszej dziury w chlodnicy a niszy do niszej pozdro ;]

#5 OFFLINE   Cybul

Cybul

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 517 postów
    • :

Napisany 14 lutego 2007 - 20:46

Please Login or Register to see this Hidden Content




Please Login or Register to see this Hidden Content




Please Login or Register to see this Hidden Content




z gory dzieki za pomoc :))

Boshe, jaki drut z tymi przewodami!! co za patalach to robil :? :evil: jak mozna tak laczyc przewody :roll: masakra!!

#6 OFFLINE   Wojti

Wojti

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 49 postów
    • :

Napisany 15 lutego 2007 - 19:33

juz podlaczylem czy dobrze nie wiem. ale skoro o tym mowa to po jakim czasie mniej wiecej powinien wlaczyc sie obieg duzy tzn na chlodnice?? przy siliniku chodzacym na wolnych obrotach?

.. te zdjecia znalazlem gdzies na necie wiec ci na to pytanie nie odpowiem :P
W życiu piękne są tylko chwile!!! ;)

#7 OFFLINE   Cybul

Cybul

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 517 postów
    • :

Napisany 15 lutego 2007 - 22:53

.. te zdjecia znalazlem gdzies na necie wiec ci na to pytanie nie odpowiem :P

wiem ze znalazles je w necie;p tylko bardzo sie zdziwilem;p;]

#8 OFFLINE   qdlaty

qdlaty

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 31 postów
    • :

Napisany 16 lutego 2007 - 13:49

Boshe, jaki drut z tymi przewodami!! co za patalach to robil :? :evil: jak mozna tak laczyc przewody :roll: masakra!!


taaaak. jeden z nich to samochod mistrza okregu warszawskiego....
Jezeli wyjezdził tytul oznacza ze samochod nie zawodził.
Drugi samochod tez znam. Kolega ktory nim jezdził też nie miał z tym problemu...
Ja osobiście też zrobiłbym przewody nieco inaczej... może pokaż jak Ty masz to zrobione, skoro twierdzisz że to drut. Jak to mówią internet wszystko przyjmie, ale skoro wyrażasz się o czyjeś pracy, co więcejj o kimś że jest patałachem to może jakieś argumenty ?

pzd c.



edit...

juz podlaczylem czy dobrze nie wiem.

weż mądrą ksiażkę i zobacz jak to jest zrobione w oryginale...

ale skoro o tym mowa to po jakim czasie mniej wiecej powinien wlaczyc sie obieg duzy tzn na chlodnice??


a jak zidentyfikujesz "włączenie" i co rozumiesz pod tym pojęciem?
Moim zdaniem duzy obieg jest włączony cały czas. co prawda termostat przytrzymuje wiekszość ruchu płynu chłodniczego, ale nie jest to tak, że przy zamkniętym termostacie obieg jest zamknięty całkowicie.

.. te zdjecia znalazlem gdzies na necie wiec ci na to pytanie nie odpowiem :P


te zdjecia są własnością www.126fan.pl, polecam.
pzd c.

#9 OFFLINE   Cybul

Cybul

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 517 postów
    • :

Napisany 16 lutego 2007 - 20:53


Boshe, jaki drut z tymi przewodami!! co za patalach to robil :? :evil: jak mozna tak laczyc przewody :roll: masakra!!


taaaak. jeden z nich to samochod mistrza okregu warszawskiego....
Jezeli wyjezdził tytul oznacza ze samochod nie zawodził.
Drugi samochod tez znam. Kolega ktory nim jezdził też nie miał z tym problemu...
Ja osobiście też zrobiłbym przewody nieco inaczej... może pokaż jak Ty masz to zrobione, skoro twierdzisz że to drut. Jak to mówią internet wszystko przyjmie, ale skoro wyrażasz się o czyjeś pracy, co więcejj o kimś że jest patałachem to może jakieś argumenty ?

pzd c.


Wybacz, ale moze to jezdziło, ale większość osób potwierdzi moje słowa... jak można wstawiać kawałki rur PCV, zamiast dlugiego gawalka przewodu?? moze i nie wpada on wtedy w takie wibracja, jak jest usztywniony, ale i w dodatku widac opadki plastikowe... a do połączenia chłodnicy powinno się stosować opaski metalowe.... tak mi sie przynajmniej wydaje, chyba ze malo wiem.. :roll: a znam sie troche na autach, ale swojego jeszcze nie mam ze wzgledu braku prawka...



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.