Skocz do zawartości


Zdjęcie

Ludzie pomocy! Jak go wygłuszyć?


47 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Lama

Lama

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 055 postów
    • :

Napisany 16 stycznia 2007 - 23:10

Wszystko jest w fazie planów. Ale co do chałasu to biorę pod uwagę również zużycie silnika. 76tyś. bez remontu i z nagarem w środku, odpala elegancko, spalanie ok. 6l. na 100km ale czas już na niego.

#22 OFFLINE   jozekrj

jozekrj

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 235 postów
    • :

Napisany 16 stycznia 2007 - 23:13

jest coś takiego jak pasta głusząca wiaderko 0.75l kosztuje całe 7zł

smarujesz i zawsze coś da


Please Login or Register to see this Hidden Content




używają tego do wygłuszenia dziwi pod car audio
Future TERYTORIUM126p Member -- Oddzial 100-lica


http://s2.metaldamag....php?uid=147129

#23 OFFLINE   Tuning

Tuning

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 174 postów
    • :

Napisany 16 stycznia 2007 - 23:14

LyszyK raczej Tuning a nie Tjuninh :evil:
I nie mam juz tego napisu na szybie to tak żebys mnie poznał kiedyś jakby co 8)

#24 OFFLINE   Lama

Lama

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 055 postów
    • :

Napisany 16 stycznia 2007 - 23:16

Dziwnym trafem całe auto było już w tym od nowości, a gdzie niegdzie nawet odpada. Wszystko sprowadza się do tego, że z byt wiele od niego wymagam.

#25 OFFLINE   JojO

JojO

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 178 postów
    • :

Napisany 17 stycznia 2007 - 14:21

ja tam swojego maluszka ladnie wyciszylem ze na wolnycobrotach w srodku nie bylo wogole slychac silnika....a przy 100 mozna bylo normalnie bez wrzaskow porozmawiac w srodku...

#26 OFFLINE   Kaszlomiesz

Kaszlomiesz

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów
    • :

Napisany 17 lutego 2007 - 22:51

Odświeżam temat - jestem wlasnie po zalaniu malca spod sparciałej tylnej uszczelki okiennej. Remont to wywalenie podgnitych już i smierdzących (to z polki tez) filców - bitumaty oryginalne zostały - nie zrywałem sa w dobrym stanie.
Siedzenie i oparcie tylne poszly do wysuszenia.
Pierwsza rzecz to przy okazji sprawdzenie mechaniki - głównie silnik i koło (bo szumiało prawe przednie - łozysko posżło i troche zwrotnice przesmarowac trzeba bylo).
Wymiana zasyfionej uszczelki to na dzien dobry - sparciala byla i brudna - odetkałem tez otworki dla wody ...
Nastepnie Castorama i mata AKU-ISOVER - 5 szt/5cm/120cm/60cm/4,50 zł/kazda plus cos jak papierowa/ala gąbka opakowaniowa podszewka do kurtek (15m/150cm szerokie) tyle ze sie nie rwie a posluzylo jako"poduszka' dla mat.
Nastepnie w domciu - po przylozeniu siedziska i oparcia tylnego wykroiłem wlasciwy kształt z ISOVERA z lekkim naddatkiem zeby zachodzily na siebie (to z oparcia na siedziskowe a to siedziskowe lekko pod filce ozdobne pod nogami. poniewaz mam EL-a wiec musialem zdjac zaglowki aby sie dostac do calej polki i papierem uzyskac kształt półki.
Połka tez poszla do wykrojenia w ISOVERZE.
Teraz najwazniejsze - wata szklana niedobrze jak jest gola bo sie wdycha i raka mozna miec ;) wiec wsadziłem wszystkie kształtki do owej pseudo papierowej/ ala gabki i zszywkami "zaszyłęm brzegi.
Teraz to wyglada jak 3 poduszki z ISOVEREM w srodku.
Teraz końcówka - jakims starym ale jeszzce działajacym ;) silikonem pozalepiałem dziury w tylnej połce, blachę wzcesniej wyczysciłem denaturatem i podkleiłem tasma dwustronną na całej długości od okna pod siedzisko kierowcy - 4 szlaczki.
Zalozyłem pierwsza poduszkę z ISOVEREM- te na półkę, tak aby wepchac pod szybe i na koncu zachodziła jakies 10 cm poza krawędz (jak sie zaczyna oparcie siedziska tylnego. Uklepałem aby trzymało na tyl samolepcach i załozyłem ten filc szary. Nastepnie rure z zagłowkami i pasy ;)
Potem poduchę na oparcie (poducha musi byc w gornej czesci z dziurami na zaczepy dla oparcia a w dolnej na pasy) tak aby te odstająca cześć z poduszki półkowej miała na sobie (czyliz eby połkowa "zachodziła" na tę "oparciową").
Ostatnia poducha z Isoverem to siedzisko. Ta oparciowa tez musi miec naddatek 10 cm aby zachodziła na siedziskową. Na koncach dziury w miejscach osadzenia kołków i wsio. Teraz wszystko dobrze uklepać aby przywarło do samolepców dwustronnych a wystający naddatek z siedziskowej poduchy (tutaj zrobiłem dłuższy bo 15 cm aby "wchodził" głeboko prawie na podłogę) mozna przykleić tasma zwykłą aby lepiej sie trzymał.
I prawie wszystko - teraz dobrze dopasowac oparcie, pzreciagnąc przez otwor w poduszce oparciowej pasy (te zapinajki) potem załozyc filce ozdobne na kołki, potem siedzisko, poklepac troche posiedziec ruszajac dupskiem w te i we wte i ... jechać.
U mnie jest zdecydowanie ciszej.

#27 OFFLINE   Kjub

Kjub

    Master

  • Validating
  • PipPipPipPipPip
  • 847 postów

Napisany 18 lutego 2007 - 00:57

:shock: szkoda zachodu na takie rzeczy :roll: bedzie ciut ciszej a masa wzrosnie :lol:

a co do "bitumat" to radze zdjąc je bo to może byc w dobrym stanie a blachy pod nimi moze juz nie byc :lol:

#28 OFFLINE   Kaszlomiesz

Kaszlomiesz

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów
    • :

Napisany 18 lutego 2007 - 10:45

Bitumaty: spoko sprawdziłem zanim sie zabrałem do prac nad wyciszaniem - zeskrobałem w paru miejscach po paznokciu i losowe próby dały wynik pozytywny;) - znaczy rudej brak
Za to nie bardzo rozumiem opinii: Że masa wzrosnie???
To com wpakował na tył siedzenia i półke wazy tyle co wata ;) czyli raptem z niecały 1kg (3 kawałki AKU ISOVERa 120x60cm + poupychana część z 4 sztuki - tyle że obszyte).
Wcześniej przymierzałem sie do BOLLa. Bitumaty a la BOLL podfilcowane są dobre do tego co zrobiłem ale sa straszliwie ciezkie i drogie - wtedy rzeczywiście kilkanaście takich sztuk zwieksza mase o co najmniej 10 moze wiecej kg (poza tym jest drogie jak cholera).
Zreszta nie mam aparatu digita więc podam link do czegoś co zrobił facet i mnie natchnął - tyle ze on zrobił to całościowo i nie obszywał jak ja na wymiar tylko pakował gdzie sie da tę "watę"

Please Login or Register to see this Hidden Content


Polecam sciągnąc plik dołaczony na dole - widac bedzie o czym mowie bo facet zrobił sesje zdjeciowa i pokazał tego ISOVERA ...
Mi pomysl z moja realizacja sie sprawdził;)
Moim zdaniem pomysł sie sprawdził - przynajmniej u mnie.

#29 OFFLINE   Ryba

Ryba

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 517 postów
    • :

Napisany 19 lutego 2007 - 11:13

Dla lepszego wygłuszenia możesz także spróbować kupić lub zrobić wyciszenie komory takie jak miał fabryczny maluch cabrio :D

Please Login or Register to see this Hidden Content



#30 OFFLINE   micha$

micha$

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 523 postów
    • :

Napisany 01 lipca 2007 - 12:32

Jaki jest najcichszy tłumik do malucha?
Zalałem tłumik podczas burzy i teraz jest tak głośno, że nawet radia nie słychać. Pyrkota jak głupi. A 4-6 godzin dziennie musze w nim wytrzymać.
Jeśli macie jakieś informacje o cichych tłumikach to dajcie znać...
Nie bój się zmiany na lepsze...

#31 OFFLINE   Karol13

Karol13

    Master

  • Member
  • 1 419 postów
    • Time Online: 1d 11g 27m 18s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 01 lipca 2007 - 13:06

seria panie seria :mrgreen:
Pozdrawiam
Karol13
Terytorium126p Oddział Wielkopolski
www.maluch-poznan.com relacje z imprez motoryzacyjnych

#32 OFFLINE   micha$

micha$

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 523 postów
    • :

Napisany 04 lipca 2007 - 23:46

Na serio nie ma innych tłumików?
A jakieś sposoby, nie wiem, owinięcia np. tłumika? Ktoś próbował?
Nie bój się zmiany na lepsze...

#33 OFFLINE   Lama

Lama

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 055 postów
    • :

Napisany 04 lipca 2007 - 23:50

Seria nowa i zdrowa jest najcichsza. Przecież tłumik to nie wszystko.

#34 OFFLINE   micha$

micha$

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 523 postów
    • :

Napisany 04 lipca 2007 - 23:54

Pewnie myślisz o wyciszeniu kanapy, komory silnika itp.
Ale mi chodzi tylko o odgłosy z wydechu.
Nie bój się zmiany na lepsze...

#35 OFFLINE   Lama

Lama

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 055 postów
    • :

Napisany 04 lipca 2007 - 23:55

No powiedzmy, że miałem to na myśli, ale jeśli chodzi ci o wydech to seria i po kłopocie.

#36 OFFLINE   micha$

micha$

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 523 postów
    • :

Napisany 05 lipca 2007 - 00:00

To będę musiał dospawać końcówkę... Bo już nie widzę boba bez końcówki (teraz mam z tłumikem od razu...)
Dzięki!
Nie bój się zmiany na lepsze...

#37 OFFLINE   Tunio

Tunio

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 51 postów
    • Time Online: 10g 45m 6s

Napisany 13 sierpnia 2007 - 19:04

Moj poprzeni maluch byl w miare cichy ale dolozylem jeszcze swoj patent, dalem podkladki skorzane pod mocowanie tylnej belki i skrzyni biegow, wyprobuj i daj znac.

Tunio

#38 OFFLINE   machi

machi

    Zaawansowany

  • Validating
  • PipPipPipPip
  • 125 postów

Napisany 10 marca 2009 - 20:46

Uszczelki uszczelki i jeszcze raz uszczelki, mianowicie pomiędzy kolanka a tłumik i pomiędzy kolanka a głowice, przy odkręcaniu kolanek trzeba się liczyć z urwaniem śrub lub popsuciem gwintu w głowicy ale jak jedna będzie dobra to utrzyma tylko wtedy dodatkowo silikon na uszczelke, przedmuchy można wyczuć przystawiając rękę

#39 OFFLINE   Ozzy

Ozzy

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 499 postów
    • :

Napisany 10 marca 2009 - 23:21

machi aleś odgrzał kotleta.... dopisz w profilu skąd jesteś
1998 EL
Dodany obrazek
Dodany obrazek

#40 OFFLINE   Mandolina

Mandolina

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 923 postów
    • Time Online: 38s

Napisany 10 marca 2009 - 23:26

tylko wtedy dodatkowo silikon na uszczelke


Jaki silikon wytrzyma temperatury jakie panują w układzie wydechowym :?: :lol:



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.