Ludzie pomocy! Jak go wygłuszyć?
Started By
Lama
, 10 sty 2007 21:06
47 odpowiedzi na ten temat
#22 OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2007 - 23:13
jest coś takiego jak pasta głusząca wiaderko 0.75l kosztuje całe 7zł
smarujesz i zawsze coś da
używają tego do wygłuszenia dziwi pod car audio
smarujesz i zawsze coś da
używają tego do wygłuszenia dziwi pod car audio
#26 OFFLINE
Napisany 17 lutego 2007 - 22:51
Odświeżam temat - jestem wlasnie po zalaniu malca spod sparciałej tylnej uszczelki okiennej. Remont to wywalenie podgnitych już i smierdzących (to z polki tez) filców - bitumaty oryginalne zostały - nie zrywałem sa w dobrym stanie.
Siedzenie i oparcie tylne poszly do wysuszenia.
Pierwsza rzecz to przy okazji sprawdzenie mechaniki - głównie silnik i koło (bo szumiało prawe przednie - łozysko posżło i troche zwrotnice przesmarowac trzeba bylo).
Wymiana zasyfionej uszczelki to na dzien dobry - sparciala byla i brudna - odetkałem tez otworki dla wody ...
Nastepnie Castorama i mata AKU-ISOVER - 5 szt/5cm/120cm/60cm/4,50 zł/kazda plus cos jak papierowa/ala gąbka opakowaniowa podszewka do kurtek (15m/150cm szerokie) tyle ze sie nie rwie a posluzylo jako"poduszka' dla mat.
Nastepnie w domciu - po przylozeniu siedziska i oparcia tylnego wykroiłem wlasciwy kształt z ISOVERA z lekkim naddatkiem zeby zachodzily na siebie (to z oparcia na siedziskowe a to siedziskowe lekko pod filce ozdobne pod nogami. poniewaz mam EL-a wiec musialem zdjac zaglowki aby sie dostac do calej polki i papierem uzyskac kształt półki.
Połka tez poszla do wykrojenia w ISOVERZE.
Teraz najwazniejsze - wata szklana niedobrze jak jest gola bo sie wdycha i raka mozna miec wiec wsadziłem wszystkie kształtki do owej pseudo papierowej/ ala gabki i zszywkami "zaszyłęm brzegi.
Teraz to wyglada jak 3 poduszki z ISOVEREM w srodku.
Teraz końcówka - jakims starym ale jeszzce działajacym silikonem pozalepiałem dziury w tylnej połce, blachę wzcesniej wyczysciłem denaturatem i podkleiłem tasma dwustronną na całej długości od okna pod siedzisko kierowcy - 4 szlaczki.
Zalozyłem pierwsza poduszkę z ISOVEREM- te na półkę, tak aby wepchac pod szybe i na koncu zachodziła jakies 10 cm poza krawędz (jak sie zaczyna oparcie siedziska tylnego. Uklepałem aby trzymało na tyl samolepcach i załozyłem ten filc szary. Nastepnie rure z zagłowkami i pasy
Potem poduchę na oparcie (poducha musi byc w gornej czesci z dziurami na zaczepy dla oparcia a w dolnej na pasy) tak aby te odstająca cześć z poduszki półkowej miała na sobie (czyliz eby połkowa "zachodziła" na tę "oparciową").
Ostatnia poducha z Isoverem to siedzisko. Ta oparciowa tez musi miec naddatek 10 cm aby zachodziła na siedziskową. Na koncach dziury w miejscach osadzenia kołków i wsio. Teraz wszystko dobrze uklepać aby przywarło do samolepców dwustronnych a wystający naddatek z siedziskowej poduchy (tutaj zrobiłem dłuższy bo 15 cm aby "wchodził" głeboko prawie na podłogę) mozna przykleić tasma zwykłą aby lepiej sie trzymał.
I prawie wszystko - teraz dobrze dopasowac oparcie, pzreciagnąc przez otwor w poduszce oparciowej pasy (te zapinajki) potem załozyc filce ozdobne na kołki, potem siedzisko, poklepac troche posiedziec ruszajac dupskiem w te i we wte i ... jechać.
U mnie jest zdecydowanie ciszej.
Siedzenie i oparcie tylne poszly do wysuszenia.
Pierwsza rzecz to przy okazji sprawdzenie mechaniki - głównie silnik i koło (bo szumiało prawe przednie - łozysko posżło i troche zwrotnice przesmarowac trzeba bylo).
Wymiana zasyfionej uszczelki to na dzien dobry - sparciala byla i brudna - odetkałem tez otworki dla wody ...
Nastepnie Castorama i mata AKU-ISOVER - 5 szt/5cm/120cm/60cm/4,50 zł/kazda plus cos jak papierowa/ala gąbka opakowaniowa podszewka do kurtek (15m/150cm szerokie) tyle ze sie nie rwie a posluzylo jako"poduszka' dla mat.
Nastepnie w domciu - po przylozeniu siedziska i oparcia tylnego wykroiłem wlasciwy kształt z ISOVERA z lekkim naddatkiem zeby zachodzily na siebie (to z oparcia na siedziskowe a to siedziskowe lekko pod filce ozdobne pod nogami. poniewaz mam EL-a wiec musialem zdjac zaglowki aby sie dostac do calej polki i papierem uzyskac kształt półki.
Połka tez poszla do wykrojenia w ISOVERZE.
Teraz najwazniejsze - wata szklana niedobrze jak jest gola bo sie wdycha i raka mozna miec wiec wsadziłem wszystkie kształtki do owej pseudo papierowej/ ala gabki i zszywkami "zaszyłęm brzegi.
Teraz to wyglada jak 3 poduszki z ISOVEREM w srodku.
Teraz końcówka - jakims starym ale jeszzce działajacym silikonem pozalepiałem dziury w tylnej połce, blachę wzcesniej wyczysciłem denaturatem i podkleiłem tasma dwustronną na całej długości od okna pod siedzisko kierowcy - 4 szlaczki.
Zalozyłem pierwsza poduszkę z ISOVEREM- te na półkę, tak aby wepchac pod szybe i na koncu zachodziła jakies 10 cm poza krawędz (jak sie zaczyna oparcie siedziska tylnego. Uklepałem aby trzymało na tyl samolepcach i załozyłem ten filc szary. Nastepnie rure z zagłowkami i pasy
Potem poduchę na oparcie (poducha musi byc w gornej czesci z dziurami na zaczepy dla oparcia a w dolnej na pasy) tak aby te odstająca cześć z poduszki półkowej miała na sobie (czyliz eby połkowa "zachodziła" na tę "oparciową").
Ostatnia poducha z Isoverem to siedzisko. Ta oparciowa tez musi miec naddatek 10 cm aby zachodziła na siedziskową. Na koncach dziury w miejscach osadzenia kołków i wsio. Teraz wszystko dobrze uklepać aby przywarło do samolepców dwustronnych a wystający naddatek z siedziskowej poduchy (tutaj zrobiłem dłuższy bo 15 cm aby "wchodził" głeboko prawie na podłogę) mozna przykleić tasma zwykłą aby lepiej sie trzymał.
I prawie wszystko - teraz dobrze dopasowac oparcie, pzreciagnąc przez otwor w poduszce oparciowej pasy (te zapinajki) potem załozyc filce ozdobne na kołki, potem siedzisko, poklepac troche posiedziec ruszajac dupskiem w te i we wte i ... jechać.
U mnie jest zdecydowanie ciszej.
#28 OFFLINE
Napisany 18 lutego 2007 - 10:45
Bitumaty: spoko sprawdziłem zanim sie zabrałem do prac nad wyciszaniem - zeskrobałem w paru miejscach po paznokciu i losowe próby dały wynik pozytywny;) - znaczy rudej brak
Za to nie bardzo rozumiem opinii: Że masa wzrosnie???
To com wpakował na tył siedzenia i półke wazy tyle co wata czyli raptem z niecały 1kg (3 kawałki AKU ISOVERa 120x60cm + poupychana część z 4 sztuki - tyle że obszyte).
Wcześniej przymierzałem sie do BOLLa. Bitumaty a la BOLL podfilcowane są dobre do tego co zrobiłem ale sa straszliwie ciezkie i drogie - wtedy rzeczywiście kilkanaście takich sztuk zwieksza mase o co najmniej 10 moze wiecej kg (poza tym jest drogie jak cholera).
Zreszta nie mam aparatu digita więc podam link do czegoś co zrobił facet i mnie natchnął - tyle ze on zrobił to całościowo i nie obszywał jak ja na wymiar tylko pakował gdzie sie da tę "watę"
Polecam sciągnąc plik dołaczony na dole - widac bedzie o czym mowie bo facet zrobił sesje zdjeciowa i pokazał tego ISOVERA ...
Mi pomysl z moja realizacja sie sprawdził
Moim zdaniem pomysł sie sprawdził - przynajmniej u mnie.
Za to nie bardzo rozumiem opinii: Że masa wzrosnie???
To com wpakował na tył siedzenia i półke wazy tyle co wata czyli raptem z niecały 1kg (3 kawałki AKU ISOVERa 120x60cm + poupychana część z 4 sztuki - tyle że obszyte).
Wcześniej przymierzałem sie do BOLLa. Bitumaty a la BOLL podfilcowane są dobre do tego co zrobiłem ale sa straszliwie ciezkie i drogie - wtedy rzeczywiście kilkanaście takich sztuk zwieksza mase o co najmniej 10 moze wiecej kg (poza tym jest drogie jak cholera).
Zreszta nie mam aparatu digita więc podam link do czegoś co zrobił facet i mnie natchnął - tyle ze on zrobił to całościowo i nie obszywał jak ja na wymiar tylko pakował gdzie sie da tę "watę"
Polecam sciągnąc plik dołaczony na dole - widac bedzie o czym mowie bo facet zrobił sesje zdjeciowa i pokazał tego ISOVERA ...
Mi pomysl z moja realizacja sie sprawdził
Moim zdaniem pomysł sie sprawdził - przynajmniej u mnie.
#30 OFFLINE
Napisany 01 lipca 2007 - 12:32
Jaki jest najcichszy tłumik do malucha?
Zalałem tłumik podczas burzy i teraz jest tak głośno, że nawet radia nie słychać. Pyrkota jak głupi. A 4-6 godzin dziennie musze w nim wytrzymać.
Jeśli macie jakieś informacje o cichych tłumikach to dajcie znać...
Zalałem tłumik podczas burzy i teraz jest tak głośno, że nawet radia nie słychać. Pyrkota jak głupi. A 4-6 godzin dziennie musze w nim wytrzymać.
Jeśli macie jakieś informacje o cichych tłumikach to dajcie znać...
Nie bój się zmiany na lepsze...
#38 OFFLINE
Napisany 10 marca 2009 - 20:46
Uszczelki uszczelki i jeszcze raz uszczelki, mianowicie pomiędzy kolanka a tłumik i pomiędzy kolanka a głowice, przy odkręcaniu kolanek trzeba się liczyć z urwaniem śrub lub popsuciem gwintu w głowicy ale jak jedna będzie dobra to utrzyma tylko wtedy dodatkowo silikon na uszczelke, przedmuchy można wyczuć przystawiając rękę
#40 OFFLINE
Napisany 10 marca 2009 - 23:26
tylko wtedy dodatkowo silikon na uszczelke
Jaki silikon wytrzyma temperatury jakie panują w układzie wydechowym
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Jak prawidłowo zrobić SWAPa w BISieswap, 126, bis |
SWAP Center | Fifi |
|
|
|
Błagam pomocy! Łożysko przekładni kier |
Mechanika | Szewol |
|
|
|
Jak ustawić zapłon elx |
Mechanika | kzh600 |
|
|
|
Jak wypoziomować szybę lewą przednią |
Mechanika | Prezesik |
|
|
|
Jaki kolor lakieru? |
Stylistyka | Sierściu |
|
|