Witam już się zamotałem . Czytam na forach jak ustawić zapłon na żarówke i jedni piszą zeby do żarówki przylutować dwa kabelki . jeden kabelek połączyć z tym kablem co idzie od aparatu zapłonowego do cewki a drugi kabel do masy . i zapłon wystapi jak żarówka zgaśnie . a niektórzy piszą ze jeden kabelek od żarówki do aparatu zapłonowego a drugo do cewki i w tedy żarówka ma się zaświecić . to jak to w końcu ?/ pomóżcie
post do zamkniecia . spike usuń go juz
ustawienie zapłonu krok po kroku .
Started By
peczek0
, 31 gru 2006 16:24
10 odpowiedzi na ten temat
#7 OFFLINE
Napisany 01 stycznia 2007 - 14:30
jasne ze musi byc zapalona
ustawiaja zapłon to muszi ustawic kolem tłoki czyli jak ustawiasz to sa w gornej pozycji wtedy kiedy jest spalanie i jak bedzie swiecic ci zarowka to bedzie iskra bo jest obwod zamkniety tak logicznie pomyslcie panowie :DF
ustawiaja zapłon to muszi ustawic kolem tłoki czyli jak ustawiasz to sa w gornej pozycji wtedy kiedy jest spalanie i jak bedzie swiecic ci zarowka to bedzie iskra bo jest obwod zamkniety tak logicznie pomyslcie panowie :DF
#8 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2007 - 12:47
Ja u siebie po ustawieniu znaków na kole i na obudowie rozrządu, podłączam żarówkę do kabelka aparat - cewka i do masy.
Żarówka świeci --> obracam aparat w prawo --> żarówka gaśnie --> cofam leciuśieńko w lewo i już.
A jak nie wychodzi tak to na słuch.
Żarówka świeci --> obracam aparat w prawo --> żarówka gaśnie --> cofam leciuśieńko w lewo i już.
A jak nie wychodzi tak to na słuch.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Odcięcie zapłonu |
Mechanika | fiatamoc |
|
|
|
Odcięcie zapłonu |
Mechanika | pelek126p |
|
|
|
Odcięcie zapłonu w elegancie |
Mechanika | marekti |
|
|
|
Małymi krokami do celu... |
Teraz My! | piur |
|
|
|
Brak zapłonu, problem z elektryką |
Mechanika | seserek |
|
|