[Swap 1.2 16V] kilka fundamentalnych pytań
Started By
pablo170
, 04 Dec 2006 19:57
120 replies to this topic
#1 OFFLINE
Posted 04 December 2006 - 19:57
zdecydowałem się założyć ten temat gdyż coraz więcej osób jest takim zabiegiem zainteresowanych. ja sam również planuje taki zabieg ale na silniku 1.2 16V z fiata puntoII .podstawowe pytania
1.jak podłączyć komputer sterowanie silnika z wiązką maluchowską??
2.jaka chłodnica ??
3.jaka flansza alu czy stalowa??
4.rodzaj sprzęgła normalne czy z punto i jak to wygląda z połączeniem skrzynia silnik??
5.jaka belka mocowania silnika żeby zachować orginalny wygląd malucha czyli brak jakich kolwiek zmian w zewnętrznym wyglądzie klapy silnika??
6.czy na śląsku jest ktoś kto to składa i za ile??
7.jakie półośki robi ktoś takie na krzyżakach jak ma maluch znany jako Krzyś(numer rejestracyjny)??
8.kto dorabia takie wydechy??
1.jak podłączyć komputer sterowanie silnika z wiązką maluchowską??
2.jaka chłodnica ??
3.jaka flansza alu czy stalowa??
4.rodzaj sprzęgła normalne czy z punto i jak to wygląda z połączeniem skrzynia silnik??
5.jaka belka mocowania silnika żeby zachować orginalny wygląd malucha czyli brak jakich kolwiek zmian w zewnętrznym wyglądzie klapy silnika??
6.czy na śląsku jest ktoś kto to składa i za ile??
7.jakie półośki robi ktoś takie na krzyżakach jak ma maluch znany jako Krzyś(numer rejestracyjny)??
8.kto dorabia takie wydechy??
#2 OFFLINE
Posted 04 December 2006 - 20:49
www.126fan.pl
Milej lektury!
Poczytaj też coż najpierw na forum furiatów!
1. Prawdopodobnie wiązka od ELa
2. Polonez Truck 2 wiatrakowa
3. Alu (jest lżejsza). Uderzaj do Żurawia
4. Tutaj chyba punto, bo i zamach jest większy?? Ale ja się nie znam!
5. Belka to samoróbka
6. Kazaa, ale koszta są masakryczne jak chcesz to komuś dać!
7. Seryjne maluchowe
8. Samoróbka!
I nie zapomnij jeszcze o kapitalnym obspawaniu budy, wstawieniu klatki do środka i zamontowaniu tarczy z przodu!!
I jak nie masz na koncie lub pod poduszką więcej jak 2k to zapomnij o tym!
Milej lektury!
Poczytaj też coż najpierw na forum furiatów!
1. Prawdopodobnie wiązka od ELa
2. Polonez Truck 2 wiatrakowa
3. Alu (jest lżejsza). Uderzaj do Żurawia
4. Tutaj chyba punto, bo i zamach jest większy?? Ale ja się nie znam!
5. Belka to samoróbka
6. Kazaa, ale koszta są masakryczne jak chcesz to komuś dać!
7. Seryjne maluchowe
8. Samoróbka!
I nie zapomnij jeszcze o kapitalnym obspawaniu budy, wstawieniu klatki do środka i zamontowaniu tarczy z przodu!!
I jak nie masz na koncie lub pod poduszką więcej jak 2k to zapomnij o tym!
#3 OFFLINE
Posted 05 December 2006 - 09:51
Z tylu tez by sie tarczówki przydały no i buda musi byc obspawana na cacy bo taki silnik to juz nie przelewki
Najlepiej uzbieraj sobie czesci i próbój działac sam bo jak bedziesz chcial to komus zlecic to nie wiem czy sie wyplacisz
Najlepiej uzbieraj sobie czesci i próbój działac sam bo jak bedziesz chcial to komus zlecic to nie wiem czy sie wyplacisz
był 126p - 903ccm SPi [*]15.10.2007r
jest
BMW E46 330D
126p elx 1,2mpi in progress...
#6 OFFLINE
Posted 05 December 2006 - 19:46
no problem jest taki że mój czas jest bardzo napięty praca od rana do wieczora i raczej sam tego nie zrobie trwałoby to miesiące. właśnie belka tylko jaka taka jak Żuraw miał czy poprzeczna?? spokojnie tarczówki i wszystko co do nich potrzebne mam już od sc w garażu udało mi się też dostać linke i licznik z cc sportinga już.silnik i komputer to raczej na samym końcu? widziałem dużo ofert na allegro z łodzi jak ktoś tam mieszka wdzięczny bym był by sprawdzić co to za firma i czy są do tego papiery
dziwi mnie cena takiego silnika. prace planuje zakończyć na przyszły rok by na Zvoleń jechać już na nowym silniku. a jak pozbyć sie Immobilizera?? Nermaty a tobie kto belke pospawa??
dziwi mnie cena takiego silnika. prace planuje zakończyć na przyszły rok by na Zvoleń jechać już na nowym silniku. a jak pozbyć sie Immobilizera?? Nermaty a tobie kto belke pospawa??
#7 OFFLINE
Posted 05 December 2006 - 20:56
Jeśli ten silnik 1.2 16v 85KM ma być do maluchowskiej skrzyni to nie ma sensu tego robić swapa (jak dla mnie optymalnym silnikiem do skrzyni malucha jest 1.1 do takiego 1.2 16 można by zapodać od skody 120 lub 130 skrzynie ale jest w huj robot bo właśnie jestem na tym etapie przeróbki)
Za 1.1 55KM SPI z osprzętem cena około 1000-1100zł
1.2 75KM MPI z osprzętem cena około 1400-1900zł
1.2 16v 85KM MPI z osprzętem cena około 2000-2500zł
to wszystko zależy w jakim stanie ile km nabite
jeśli kupujesz silnik z komputerem i jest zakodowany pamiętaj żeby ci dali jeszcze kluczyk i centralkę (taki czarne pudełko z anten znajduje się koło stacyjki , rozkodowanie komputera około 100zł)
co do podłączenia takiej instalacji to jest banalna masz schemat i lecisz po pniach jakie są w wtyczce od komputera . Ogóle są 4 przewody żeby odpalić tak silnik
zasilanie popy paliwa +
zasilanie kompa +
masa do kompa -
i drugie zasiali (od stacyjki)+
co do flansza to czy aluminiowa czy stalowa to waga podobna zależy jak zrobiona , ja bardziej polecam stalowa
co do sprzęgła można zrobi tak manewr ze zamach od 1.1 docisk od 900 i tarcza też i flansza 20mm gruba
chłodnica może być od poloneza (bez korka) od skody 120 130 coś podobnego do tego co ci napiąłem
kto ci to może zrobić
np.: w Częstochowie jest koleś NITRO
jak będziesz czegoś potrzebował to zapraszam na moją stonkę www.sebcyc.xt.pl
Za 1.1 55KM SPI z osprzętem cena około 1000-1100zł
1.2 75KM MPI z osprzętem cena około 1400-1900zł
1.2 16v 85KM MPI z osprzętem cena około 2000-2500zł
to wszystko zależy w jakim stanie ile km nabite
jeśli kupujesz silnik z komputerem i jest zakodowany pamiętaj żeby ci dali jeszcze kluczyk i centralkę (taki czarne pudełko z anten znajduje się koło stacyjki , rozkodowanie komputera około 100zł)
co do podłączenia takiej instalacji to jest banalna masz schemat i lecisz po pniach jakie są w wtyczce od komputera . Ogóle są 4 przewody żeby odpalić tak silnik
zasilanie popy paliwa +
zasilanie kompa +
masa do kompa -
i drugie zasiali (od stacyjki)+
co do flansza to czy aluminiowa czy stalowa to waga podobna zależy jak zrobiona , ja bardziej polecam stalowa
co do sprzęgła można zrobi tak manewr ze zamach od 1.1 docisk od 900 i tarcza też i flansza 20mm gruba
chłodnica może być od poloneza (bez korka) od skody 120 130 coś podobnego do tego co ci napiąłem
kto ci to może zrobić
np.: w Częstochowie jest koleś NITRO
jak będziesz czegoś potrzebował to zapraszam na moją stonkę www.sebcyc.xt.pl
#8 OFFLINE
Posted 06 December 2006 - 08:42
Pablo mi belki nikt nie bedzie spawał bo zrobie sobie to sam tak jak i cała resztę. Tylko flanszy nie zrobie bo sprzetu brak no i elektrykiem dobrym to ja nie jestem wiec zlece to mojemu przyszlemu szwagrowi
był 126p - 903ccm SPi [*]15.10.2007r
jest
BMW E46 330D
126p elx 1,2mpi in progress...
#13 OFFLINE
Posted 06 December 2006 - 21:57
no witam sebcyc no dzięki za dostarczone wiadomości ja myśle nad podpinką do maluchowskiej skrzyni bo to nie ma być robione do ścigania tylko taka rekreacja. oglądając tę stronke dopatrzyłem się bardzo dziwnej w konstrukcji łapy silnika bo jest to lapa jednostronnie przytwierdzona do body czy tylko mi się tak wydaje?? takie rozwiązanie się sprawdza......p.s. już to rozpracowałem troche dziś niekumaty jestem i teraz widze to jest zawiesie górne a robisz takie coś pod zamówienie ??
#15 OFFLINE
Posted 11 December 2006 - 20:27
a to jaki koszt takiej belki u ciebie jest ?? i jak to wygląda przy silniku 1.2 zamknie się pod orginalną maluchowską klapą?? a po co przerabiac elektryke gdyby część elektryki założyć fiatowskiej (punto) też by było dobre chyba ?? tarcze tylko do felgi 13" cze da się to upchnąć pod 12" ale stosując dystans jeśli tak to jaki ?? nagrzewnica z czego bisowska czy ma ktoś pomysł na inna interesują mnie tylko estetyczne rozwiązania??
#17 OFFLINE
Posted 11 December 2006 - 20:45
Żeby cieplo bylo w maluchu
A ja sie podepne i zapytam czy do nagrzewnicy musi byc bezposredni wlot powietrza z zewnatrz czy mozna na nagrzewnice zalozyc jakis wiatrak zeby nie dziurawic budy dodatkowym wlotem
A ja sie podepne i zapytam czy do nagrzewnicy musi byc bezposredni wlot powietrza z zewnatrz czy mozna na nagrzewnice zalozyc jakis wiatrak zeby nie dziurawic budy dodatkowym wlotem
był 126p - 903ccm SPi [*]15.10.2007r
jest
BMW E46 330D
126p elx 1,2mpi in progress...
Similar Topics
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
brak iskry swap126p |
SWAP Center | krycha1996 |
|
|
|
Jak prawidłowo zrobić SWAPa w BISieswap, 126, bis |
SWAP Center | Fifi |
|
|
|
Pinned Witam, jestem nowy, kilka słów o mnie... |
Hydepark | Grociu |
|
|
|
Swap 1.2 mpi by Bąku |
Teraz My! | Marcinb858 |
|
|
|
SWAP 1.1 Skrzynia Skody 120 |
SWAP Center | Kulpik513 |
|
|