Przeguby
Started By
kapsel
, 28 wrz 2006 11:29
39 odpowiedzi na ten temat
#24 OFFLINE
Napisany 12 października 2006 - 19:46
Bo nazwa przegubu to Przegub Wzmacniamy a ja kiedys widziałem w necie coś takiego :
Zupełnie nowy, znacznie mocniejszy przegub do Fiata 126p.
cena zestawu:
1szt.- 95 zł (brutto)
2szt.-180 zł (brutto)
Jednym z bardziej zużywających się elementów w 126p są przeguby napędowe, a właściwie gumowo-metalowe łączniki napędu.
Wymiana tych łączników na przeguby równobieżne typu "tripod" powoduje, że znika problem trwałości przeniesienia napędu.
W przypadku, gdy podnosi się moc silnika "malucha" (tuning) wymiana przegubów jest koniecznością . Fabryczne łączniki, przy wzroście momentu obrotowego przenoszonego na koła, uszkadzają się błyskawicznie.
Wymiana łacznika na przegub równobieżny nie jest operacją bardzo trudną, aczkolwiek wymaga staranności. W jej przeprowadzeniu pomoże poniższa instrukcja: .....
Zupełnie nowy, znacznie mocniejszy przegub do Fiata 126p.
cena zestawu:
1szt.- 95 zł (brutto)
2szt.-180 zł (brutto)
Jednym z bardziej zużywających się elementów w 126p są przeguby napędowe, a właściwie gumowo-metalowe łączniki napędu.
Wymiana tych łączników na przeguby równobieżne typu "tripod" powoduje, że znika problem trwałości przeniesienia napędu.
W przypadku, gdy podnosi się moc silnika "malucha" (tuning) wymiana przegubów jest koniecznością . Fabryczne łączniki, przy wzroście momentu obrotowego przenoszonego na koła, uszkadzają się błyskawicznie.
Wymiana łacznika na przegub równobieżny nie jest operacją bardzo trudną, aczkolwiek wymaga staranności. W jej przeprowadzeniu pomoże poniższa instrukcja: .....
#25 OFFLINE
Napisany 12 października 2006 - 19:51
Qulka sa 2 rodzaje- ten przegub ktory ty pokazales linka to jest jeden, sa jeszcze drugie tzw wzmacniane, a wzmocnienie polega na tym ze guma jest wypelniona drutami innym badziewiami i cala filozofia wzmacniania, zwierzak sie pytal w sklepie o nie i stad te info
#26 OFFLINE
Napisany 12 października 2006 - 19:58
Wiesz co mam sklep motoryzacyjny i wiem o co kaman.. na przegubach fabrycznych jest napisane przegub wzmacniany.. proste.. a tak powaznie na powaznie to jest normalny zwykly przebug .. z tym wzmocnieniem to nie wiem jak to wyglada dokładnie... chyba swoj poswiece i go potne
#33 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2007 - 12:33
Niewiem co wy macie z tymi przegubami.Przez 6 lat użytkowania dwóch malców nigdy nie urwałem zabieraka.Na waszych miejscach zastanowiłbym sie dlaczego one wysiadają.Krzywa buda??Półosie krzywe??
Ja mam i to i to heheh .. Półos juz zrobilem a buda jest na ile sie dało wyprostowana to co zamiast zmieniac zabierak hmmm zmienie bude .. powaznie to jzu mi sie tłucze prawy zabieraczek
#35 OFFLINE
Napisany 21 lipca 2007 - 10:24
Przegub albo zabierak
#36 OFFLINE
Napisany 21 lipca 2007 - 10:40
przeguby wymienilem wczoraj ale nie pomyslalem zeby sprawdzic zabieraki. rzeczywicie myslac logicznie to pewnie to bedzie przyczyna ze kreci oska a nie kolem. juz myslalem ze to moze w skrzyni cos polecialo. dzieki za podpowiedz
dodano
i juz po bólu to zabierak szkoda ze wczesniej nie pomyslalem tylko od razu kupilem nowe przeguby za 50 dych a to zabierak a przeciez powinienem skumac z czym sie kreci os, czy przegub stoi czy sie kreci z zabierakiem. madry polak po szkodzie jeszcze raz dzieki za wskazowke
dodano
i juz po bólu to zabierak szkoda ze wczesniej nie pomyslalem tylko od razu kupilem nowe przeguby za 50 dych a to zabierak a przeciez powinienem skumac z czym sie kreci os, czy przegub stoi czy sie kreci z zabierakiem. madry polak po szkodzie jeszcze raz dzieki za wskazowke
#37 OFFLINE
Napisany 26 sierpnia 2007 - 11:37
...tak z ciekawosci spytam...jakiej twardosci srub uzywacie do skrecenia przegubu z zabierakiem ? Zwracaliscie kiedys na to uwage ?....
...Wczoraj wyrwalo mi sruby z przegubu i poszedl sie on pasc... zabierak zreszta tez ....
I teraz nie wiem czy byla to wina moze zlej jakosci przegubu ( mial on przejechane 250KM !! ) czy moze starych srub ....
...Wczoraj wyrwalo mi sruby z przegubu i poszedl sie on pasc... zabierak zreszta tez ....
I teraz nie wiem czy byla to wina moze zlej jakosci przegubu ( mial on przejechane 250KM !! ) czy moze starych srub ....
#39 OFFLINE
Napisany 07 września 2007 - 15:40
też stosuje śruby 8.8 i sie jeszcze ani jedna nie zerwała. Tez mam problem z zabierakami ale to jest wina półosi u mnie. Maja już powyrabiane frezy a praktycznie ich już nie mają hehe
gdyby bóg preferował przedni napęd to ludzie chodzili by na rękach:D
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
#40 OFFLINE
Napisany 08 września 2007 - 12:26
jeśli chodzi o trwałość frezów na półosiach to jest to też problem jeśli chodzi o przeguby typu "tripod" , przeguby wytrzymują i jak na maluszka moim zdaniem są wieczne, tylko te słabe półosie trzeba by coś z nimi pokombinować! u mnie już prawdopodobnie wielokliny na półośkach się wyrobiły
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Przeguby |
Mechanika | kubik126 |
|
|
|
Półosie, przeguby |
Mechanika | jarekb7 |
|
|
|
przeguby |
Mechanika | kociol |
|
|
|
Przeguby typu Triod |
Mechanika | Endriu |
|
|
|
pytanie o przeguby |
Mechanika | MaRcIN911 |
|
|