Skocz do zawartości


Zdjęcie

Przeguby


39 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   SAMAEL66

SAMAEL66

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 289 postów
    • Time Online: 1g 26m 9s

Napisany 12 października 2006 - 19:25

ciekawe rozwiazanie :idea:
ale czy daje to cos jeszcze poza tym ze jest wytrzymalsze :?:

#22 OFFLINE   Jacq

Jacq

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 958 postów
    • Time Online: 10m 5s

Napisany 12 października 2006 - 19:27

5 kóni więcej :P




























no chyba głównie chodzi o to żeby było wytrzymalsze.
Dodany obrazek

#23 OFFLINE   SAMAEL66

SAMAEL66

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 289 postów
    • Time Online: 1g 26m 9s

Napisany 12 października 2006 - 19:41

sie wie ale tak tylko pytam
gdyby byly tego jeszcze jakies plusy :D
slyszalem cos o jakis wzmacnianych przegubach
wie ktos cos o tym ??

#24 OFFLINE   Qulek

Qulek

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 206 postów
    • :

Napisany 12 października 2006 - 19:46

Bo nazwa przegubu to Przegub Wzmacniamy :) a ja kiedys widziałem w necie coś takiego :

Zupełnie nowy, znacznie mocniejszy przegub do Fiata 126p.


cena zestawu:

1szt.- 95 zł (brutto)
2szt.-180 zł (brutto)

Jednym z bardziej zużywających się elementów w 126p są przeguby napędowe, a właściwie gumowo-metalowe łączniki napędu.

Wymiana tych łączników na przeguby równobieżne typu "tripod" powoduje, że znika problem trwałości przeniesienia napędu.
W przypadku, gdy podnosi się moc silnika "malucha" (tuning) wymiana przegubów jest koniecznością . Fabryczne łączniki, przy wzroście momentu obrotowego przenoszonego na koła, uszkadzają się błyskawicznie.
Wymiana łacznika na przegub równobieżny nie jest operacją bardzo trudną, aczkolwiek wymaga staranności. W jej przeprowadzeniu pomoże poniższa instrukcja: .....

Please Login or Register to see this Hidden Content



#25 OFFLINE   Phantom

Phantom

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 641 postów
    • Time Online: 32m 20s

Napisany 12 października 2006 - 19:51

Qulka sa 2 rodzaje- ten przegub ktory ty pokazales linka to jest jeden, sa jeszcze drugie tzw wzmacniane, a wzmocnienie polega na tym ze guma jest wypelniona drutami innym badziewiami i cala filozofia wzmacniania, zwierzak sie pytal w sklepie o nie i stad te info

#26 OFFLINE   Qulek

Qulek

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 206 postów
    • :

Napisany 12 października 2006 - 19:58

Wiesz co mam sklep motoryzacyjny i wiem o co kaman.. na przegubach fabrycznych jest napisane przegub wzmacniany.. proste.. a tak powaznie na powaznie to jest normalny zwykly przebug .. z tym wzmocnieniem to nie wiem jak to wyglada dokładnie... chyba swoj poswiece i go potne :D :lol:

#27 OFFLINE   SAMAEL66

SAMAEL66

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 289 postów
    • Time Online: 1g 26m 9s

Napisany 12 października 2006 - 20:02

Dzieki za odpowiedz!!!!

#28 OFFLINE   Chochol

Chochol

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 42 postów
    • :

Napisany 01 stycznia 2007 - 20:53

troche odgrzeje, czy ktos jezdzi na tych zmienionych przegubach za 180 zl? czy ma sens zakup tego, czy raczej zrobic kombinacje opisana wczesniej? nadmienie ze mam okolo 40KM i krotka skrzynie

#29 OFFLINE   Qulek

Qulek

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 206 postów
    • :

Napisany 01 stycznia 2007 - 23:14

A jakie masz sprzęgło ?? Serie czy cc/bis 700 ?? ogolnie słyszałem ze wystarczy zmienic sprzegło na to od 700 i znika problem z rwaniem zabieraków w duzym tepie.. ja mialem to zakladac ale kasa mnie powstrzymała..

#30 OFFLINE   Chochol

Chochol

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 42 postów
    • :

Napisany 03 stycznia 2007 - 00:07

chyba raczej seria, bo rwie jak szybko zmieniam biegi, z tym sprzeglem od CC to racja, tylko auto jakos inaczej reaguje :)

#31 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 03 stycznia 2007 - 00:10

Niewiem co wy macie z tymi przegubami.Przez 6 lat użytkowania dwóch malców nigdy nie urwałem zabieraka.Na waszych miejscach zastanowiłbym sie dlaczego one wysiadają.Krzywa buda??Półosie krzywe?? :wink:

#32 OFFLINE   Phantom

Phantom

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 641 postów
    • Time Online: 32m 20s

Napisany 03 stycznia 2007 - 00:12

moja padlina ma 42km i teraz krotka skrzynie i nigdy mi nie strzelił, ale wiadomo maluch maluchowi nierowny, jednemu padaja zabieraki drugiemu sie polosie krzywia roznie bywa

#33 OFFLINE   Qulek

Qulek

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 206 postów
    • :

Napisany 03 stycznia 2007 - 12:33

Niewiem co wy macie z tymi przegubami.Przez 6 lat użytkowania dwóch malców nigdy nie urwałem zabieraka.Na waszych miejscach zastanowiłbym sie dlaczego one wysiadają.Krzywa buda??Półosie krzywe?? :wink:


Ja mam i to i to :) heheh .. Półos juz zrobilem a buda jest na ile sie dało wyprostowana :P to co zamiast zmieniac zabierak hmmm zmienie bude :lol: :lol: :lol: :lol: .. powaznie to jzu mi sie tłucze prawy zabieraczek :D

#34 OFFLINE   warcaby78

warcaby78

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów
    • :

Napisany 21 lipca 2007 - 10:12

elo, mam pytanko bo wczoraj sie cos zepsulo w maluszku, po wrzuceniu ktoregokolwiek biegu cos wyje a nie jedzie, patrzac od spodu kreci sie prawa pol os, lewa stoi a samochod nie jedzie, jaka moze byc przyczyna?

#35 OFFLINE   Mandolina

Mandolina

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 923 postów
    • Time Online: 38s

Napisany 21 lipca 2007 - 10:24

Przegub albo zabierak

#36 OFFLINE   warcaby78

warcaby78

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów
    • :

Napisany 21 lipca 2007 - 10:40

przeguby wymienilem wczoraj ale nie pomyslalem zeby sprawdzic zabieraki. rzeczywicie myslac logicznie to pewnie to bedzie przyczyna ze kreci oska a nie kolem. juz myslalem ze to moze w skrzyni cos polecialo. dzieki za podpowiedz :)

dodano
i juz po bólu to zabierak szkoda ze wczesniej nie pomyslalem tylko od razu kupilem nowe przeguby za 50 dych a to zabierak a przeciez powinienem skumac z czym sie kreci os, czy przegub stoi czy sie kreci z zabierakiem. madry polak po szkodzie :) jeszcze raz dzieki za wskazowke

#37 OFFLINE   eyeless_es

eyeless_es

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 196 postów
    • :

Napisany 26 sierpnia 2007 - 11:37

...tak z ciekawosci spytam...jakiej twardosci srub uzywacie do skrecenia przegubu z zabierakiem ? Zwracaliscie kiedys na to uwage ?....
...Wczoraj wyrwalo mi sruby z przegubu i poszedl sie on pasc... zabierak zreszta tez ....
I teraz nie wiem czy byla to wina moze zlej jakosci przegubu ( mial on przejechane 250KM !! ) czy moze starych srub ....

#38 OFFLINE   animavillis

animavillis

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 188 postów
    • :

Napisany 27 sierpnia 2007 - 17:55

ja mam 8.8
Dodany obrazek

#39 OFFLINE   kamil_loczek

kamil_loczek

    Zaawansowany

  • Member
  • 261 postów
    • :

Napisany 07 września 2007 - 15:40

też stosuje śruby 8.8 i sie jeszcze ani jedna nie zerwała. Tez mam problem z zabierakami ale to jest wina półosi u mnie. Maja już powyrabiane frezy a praktycznie ich już nie mają :D hehe
gdyby bóg preferował przedni napęd to ludzie chodzili by na rękach:D

cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy :D

#40 OFFLINE   artii1974

artii1974

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 50 postów
    • Time Online: 2g 39m 23s

Napisany 08 września 2007 - 12:26

jeśli chodzi o trwałość frezów na półosiach to jest to też problem jeśli chodzi o przeguby typu "tripod" , przeguby wytrzymują i jak na maluszka moim zdaniem są wieczne, tylko te słabe półosie trzeba by coś z nimi pokombinować! u mnie już prawdopodobnie wielokliny na półośkach się wyrobiły :(



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.