Rajd Paryż-Dakar
Started By
m.a.x.x.
, 26 wrz 2006 23:24
21 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 26 września 2006 - 23:24
Podobo rok temu wystartował Citroen 2CV.
Może dało by się wystawić malca z jakimś sponsorem.
Jak myslicie co trzeba było by w nim zmienić. Wg. mnie 3 największe zagrożenia to:
[*:6638103bd3]Za niskie podwozie, mała przyczepnośc opon. Nie wiem czy szersze kapcie i wyższe zawieszenie rozwiązały by problem[*:6638103bd3]Silnik. Mała moc, chociaż tu pewnie dało by się jechać wolno. Problemy z wszechobecnym piaskiem + pewnie niesprawne chłodzenie[*:6638103bd3]Przydała by się też klima żeby dało się jechać w słońcu. Normalnie chyba pojazdy mają klimę.Ma ktoś może info co było zrobione w tym 2CV?
Może dało by się wystawić malca z jakimś sponsorem.
Jak myslicie co trzeba było by w nim zmienić. Wg. mnie 3 największe zagrożenia to:
[*:6638103bd3]Za niskie podwozie, mała przyczepnośc opon. Nie wiem czy szersze kapcie i wyższe zawieszenie rozwiązały by problem[*:6638103bd3]Silnik. Mała moc, chociaż tu pewnie dało by się jechać wolno. Problemy z wszechobecnym piaskiem + pewnie niesprawne chłodzenie[*:6638103bd3]Przydała by się też klima żeby dało się jechać w słońcu. Normalnie chyba pojazdy mają klimę.Ma ktoś może info co było zrobione w tym 2CV?
#2 OFFLINE
Napisany 27 września 2006 - 12:48
Wg. mnie dobrym rozwiązaniem byo by posadzenie nadwozia malucha na ramie od Suzuki Samuraja (to co juz zostało zrobione w PL) i wtedy daly rade.. opczywiscie stroker kit czyli wlot filtra powietrza wysoko w górze i jakies konkretne opony na piach...
#5 OFFLINE
Napisany 27 września 2006 - 15:42
to jeszcze zalezy bo np przy bisie jakby tak zrobic to idze pozbyc sie problemu z chlodzeniem bo przy chlodzeniu woda mozna wiecej wykombinowac no i oczywiscie chlodnica oleju bo bez tego uwarzam ze bedzie lippa (wiem ze niektrozy zaraz powiedza ze o kupil bisa i juz w samych superlatywach bedzie mowil hie hie0 ja patrze obiektywnie bo przy 650tkach wiatrak w takich warunkach by nie wydolil
#6 OFFLINE
Napisany 01 października 2006 - 13:23
Maxx ma ciekawy pomysł ale to wymaga przemyśleń , duzych pieniędzy i czasu, choc wydaje mi się że jest to do zrealizowania fajnie by było zobaczyć malca na Rajdie Paryż-Dakar.
Według mnie powinna to być 650 a nie buda z malca na np ramie z Samuraja to już by nie było to samo malec to malec, wszystko sie da przerobić dorobić itd.
Według mnie powinna to być 650 a nie buda z malca na np ramie z Samuraja to już by nie było to samo malec to malec, wszystko sie da przerobić dorobić itd.
#8 OFFLINE
Napisany 01 października 2006 - 13:38
Qulek wiesz sprubowac zawsze mozna jakies chlodzenie woda chlodnica oleju i inne mody jak to mowia "dla chcacego nic trudnego" fak bylo by to trudne ale wydaje mi sie ze jest do zrobienia skoro 2CV dalo rade to czemu maluch by mial nie dac rady
#20 OFFLINE
Napisany 20 października 2006 - 10:04
2 cv była bi moto
ale tez chłodzona powietrzem i orginalana wersia safari z tych 2 silnikow miała jak dobrze pamietam całe 23 KM
w maluchu zrobic chłodnice oleju tak zeby układad miescił ze 2-3x wiecej oleju , zamontowac zwolnice na tylnej osi, a z przodu wsadzic wyższy i szerszy resor i by sobie dał rade
ale tez chłodzona powietrzem i orginalana wersia safari z tych 2 silnikow miała jak dobrze pamietam całe 23 KM
w maluchu zrobic chłodnice oleju tak zeby układad miescił ze 2-3x wiecej oleju , zamontowac zwolnice na tylnej osi, a z przodu wsadzic wyższy i szerszy resor i by sobie dał rade
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
rajd Rotary Wolsztyn#zawszebokiem |
Hydepark | PiotrAS85 |
|
|
|
Trening Rajdowy Szombierki Zima 2016 by MotorSport Bytom |
Motoryzacyjne życie - spoty, zloty, rajdy. | miklaj |
|
|
|
Rajdowka (2006) |
Teraz My! | zolo |
|
|
|
Budowa rajdówki na podzespołach 126p - central, a prawo. |
SWAP Center | Adamus |
|
|
|
Trening Rajdowy Szombierki Wiosna 2015 by MotorSport Bytom |
Motoryzacyjne życie - spoty, zloty, rajdy. | miklaj |
|
|