Dobor dysz pod silnik
Started By
curek
, 26 wrz 2006 18:36
25 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 26 września 2006 - 18:36
Szykuje gaznik pod silniczek ale zastanawiam sie jakie dysze by mu zafundowac. Myslalem najpierw nad 117/120 ale dowiedzialem sie ze lepiej dac 125. Powietrze seria, rurka F8. Co Wy byscie mi doradzili za dysze i rurke do takiego silniczka (oczywiscie zeby spalanie nie bylo 15l/100km)
-głowica 3,5 mm splanowana w zakladzie u Hruzrowicza (obrobka rowniez z prowadnicami) do tego polerowane i powiekszone kanaly wylotowe i dolotowe i GNIAZDA ZAWOROWE DOTARTE W 3 PŁASZCZYZNACH!!!
-nowy walek sportowy IRECO 5
-nowe szklanki popychaczy
-oslony popychaczy skrocone
-wypolerowane zawory
-wał po I szlifie
-nowe panewki glowne i korbowodowe
-kolo zamachowe odelzone (waga 3,95kg.)
-wszystkie nowe uszczelki
-nowe tłoki na 3 szlif!!!!!
-nowe pierscienie!!!
-cylindy po III szlifie(powiekszona pojemnosc)
-rurka od 600
-wywiercone dziory w puszce filtra powietrza
-nowe bebechy w aparacie zaplonowym
-wydech pustak z duzej puchy z koncowka z dyfuzorem
-głowica 3,5 mm splanowana w zakladzie u Hruzrowicza (obrobka rowniez z prowadnicami) do tego polerowane i powiekszone kanaly wylotowe i dolotowe i GNIAZDA ZAWOROWE DOTARTE W 3 PŁASZCZYZNACH!!!
-nowy walek sportowy IRECO 5
-nowe szklanki popychaczy
-oslony popychaczy skrocone
-wypolerowane zawory
-wał po I szlifie
-nowe panewki glowne i korbowodowe
-kolo zamachowe odelzone (waga 3,95kg.)
-wszystkie nowe uszczelki
-nowe tłoki na 3 szlif!!!!!
-nowe pierscienie!!!
-cylindy po III szlifie(powiekszona pojemnosc)
-rurka od 600
-wywiercone dziory w puszce filtra powietrza
-nowe bebechy w aparacie zaplonowym
-wydech pustak z duzej puchy z koncowka z dyfuzorem
hmmmm....
#4 OFFLINE
Napisany 26 września 2006 - 21:04
Chyba właśnie ci sie zdaje, uważasz że te parametry które podałeś to jest jakas wydumka? skądże, wydumka to jest to co kumpel skroił czyli 800, która rozniosła w strzepy belke silnika, gdzie wałek rozrządu to była jeszcze większa wydumka, spawany z kilku wałków i zgadnij co? wsadzilismy gaźnik który miał taką dzysze (115) i dawał ostro, osobiscie jeździłem na dyszy 120 i 125, była tylko jedna różnica w silniku, mianowicie spalanie, na 120 spalał jakis 1litr paliwa więcej, na 125 spalał 3litry więcej, osobiście uważam że z dyszą paliwa to lepiej shamować, wżniejsza jest dysza powietrza, która odpowieada za odpowiedni skład mieszanki, bo bez powietrza to żebys zalał cylinder do pełna paliwem to nie odpali , poza tym modyfikacje silnika w odpowiedni sposób to jest bardziej złożony proces niż sie wydaje.
Niestety trochje skomentuje twoje modyfikacje, ale nie bierz sobie tego do serca, chciałem tylko naprostowac conieco.
- wszystkie nowe gniazda zaworowe trzeba docierać w 3 płaszczyznach, ponieważ początkowo są to nie obrobione stalowe tulejki
- kolektor jak i kanały ssące nie powinny być polerowane ponieważ mieszanka paliwowo powietrzna może zacząć sie skraplać na sciankach kanału
- jeżeli wał mieści sie w wymiarach to nie ma sensu robic szlifu, bo poco go osłabiać
- co do wydechu to skoro jest pustak to bardziej nastawiasz się na wysokie obroty niż na dobre przyspieszenia, chociaż lekkie koło może zniwelować ten problem.
Niestety trochje skomentuje twoje modyfikacje, ale nie bierz sobie tego do serca, chciałem tylko naprostowac conieco.
- wszystkie nowe gniazda zaworowe trzeba docierać w 3 płaszczyznach, ponieważ początkowo są to nie obrobione stalowe tulejki
- kolektor jak i kanały ssące nie powinny być polerowane ponieważ mieszanka paliwowo powietrzna może zacząć sie skraplać na sciankach kanału
- jeżeli wał mieści sie w wymiarach to nie ma sensu robic szlifu, bo poco go osłabiać
- co do wydechu to skoro jest pustak to bardziej nastawiasz się na wysokie obroty niż na dobre przyspieszenia, chociaż lekkie koło może zniwelować ten problem.
#6 OFFLINE
Napisany 26 września 2006 - 21:41
jeździłem na dyszy 120 i 125, była tylko jedna różnica w silniku, mianowicie spalanie, na 120 spalał jakiś 1litr paliwa więcej
dokładnie, zgadzam się. Ja teraz jeżdże na dyszy 120 i F8 i pali litra więcej po mieście. Teraz z powrotem założyłem F74 i zobaczymy co to będzie się działo, jak będzie z przyspieszaniem.
Później założe dysze powietrza 200 jak mi Demon podeśle i wtedy też będę obserwował.
#19 OFFLINE
Napisany 02 października 2006 - 17:38
mi na kombinacji 125/190/f8 pali przy max butowaniu 7,5, ale po miescie na codzien 6,5 depczac na kazdym biegu do 5tyś. obrotów więc nie ma tragedi.
jak dawalem wieksze powietrze to jedyny efekt to brak ciagu powyzej 3tys. obrotów. natomiast jak dawalem mniejsze paliwo to go mulilo strasznie i mialem cholerne stukowe.
jak dawalem wieksze powietrze to jedyny efekt to brak ciagu powyzej 3tys. obrotów. natomiast jak dawalem mniejsze paliwo to go mulilo strasznie i mialem cholerne stukowe.
mozesz nazywac mnie bratem diabla i nienawidziec jesli chcesz, mozesz mowic ze jestem zlem lecz nigdy nie zmienisz mnie.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Podwójny przegub |
Mechanika | CiNeK |
|
|
|
Belka pod silnik 1.1 sc |
SWAP Center | Bercik80 |
|
|
|
SILNIK 600 z kwadratową głowicą |
Mechanika | Daniel46 |
|
|
|
Obrót tylnego koła porusza całym silnikiem. |
Mechanika | KBB |
|
|
|
Silnik pod auto podróżnicze |
SWAP Center | Korelus |
|
|