Odnosnie tego krocca w pokrywie gaznika. Mozna go wbic na klej i powinno trzymac, chociaz ja bym wymienil pokrywe.
Co do skrzyni to zawleczki na lozysko oporowe musza byc. Jedna od gory i jedna od dolu. To co ci wypadlo w gornej czesci skrzyni to nie korek a odpowietrznik (tendy oleju sie nie wlewa). Do wlewania oleju sluzy korek z prawej strony skrzyni kolo manszety.
Na co zwrocic uwage przy przegladzie gaznika: Zwroc uwage na ustawienie plywaka i zaworek iglicowy ktory powinien miec ksztalt stozka.
Skontroluj luz na osi przepustnicy nie moze byc zbyt duzy a najlepiej jakby go wogole nie bylo. Jesli bedzie wyczuwalny nadmierny luz konieczna bedzie wymiana oski na nadwymiarowa. No i oczywiscie wymyc gaznik i zlozyc na nowej uszczelce i oringach. Mozna jeszcze sprawdzic czy podsawa gaznika jak i gorna czesz oraz pokrywa sa proste (przykladasz do szyby i patrzysz czy gaznik dolega cala powieszchnia i sie nie kolibie. Jesli beda szpary szlifujesz go na szkle zeby uzyskac plaska powierzchnie.
Co do skrzyni to przy przebiegu 90tys na pweno trzebaby wymienic wszystkie lozyska nawet te dwa duze w dyferencjale.
Napewno trzeba skontrolowac kola zebate, tuleje lozyskujace, synchronizatory, plytki i pierscziene sprezynujace lubia sie zuzywac.
Najwazniejsze jest odpowiednie ustawienie luzu zazebiania sie walka zdawczego z kolem talerzowym. Ja robie luz na "gazete"
Wycinam pasek papieru z gazety i jesli wloze go miedzy tryby to kolo talerzowe i walek zdawczy powinny sie zablokowac. Po usunieciu kawalka papieru tryby maja sie plynie krecic.
Please Login or Register to see this Hidden Content