Kupiłem komplet nominalnych pierścieni tłokowych do 600cmm. Wszystko pięknie, ale upuściłem jeden z nich na posadzkę. Podniosłem go już w dwóch częściach, niestety. Pękł. Trudno. Miałem w zapasie Pierścienie do 650 - nominały. Chodzi o środkowy pierścionek. Przypiłowałem go na odpowiednią przerwę (ten z 650) w nominalnym cylindrze w 600. Czy będzie ok? Do cylindra pasuje dobrze, mam nadzieje, że dotrze się idealnie. Co sądzicie na ten temat... ??
Pierścienie tłokowe z 650cmm do 600cmm
Started By
lepa
, 15 sty 2014 23:36
2 odpowiedzi na ten temat
#2 OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2014 - 00:16
Kiedyś jak jeszcze bawiłem się w gokarty to do silnika od WSKi o nominalnym cylindrze wsadziliśmy pierścienie od 3 szlifu (nie było łatwo) jak to się dotarło to silnik miał niezłego kopa
W przypadku silnika samochodowego ciężko powiedzieć jeśli mówisz że przypiłowałeś go na dokładnie ten sam wymiar i pasuje dobrze w tłok to jest szansa że będzie dobrze tylko musisz go dobrze dotrzeć
W przypadku silnika samochodowego ciężko powiedzieć jeśli mówisz że przypiłowałeś go na dokładnie ten sam wymiar i pasuje dobrze w tłok to jest szansa że będzie dobrze tylko musisz go dobrze dotrzeć
Nie wymagam od ciebie osiągów Ferrari, wystarczy żebyś mi zapalił
#3 OFFLINE
Napisany 16 stycznia 2014 - 10:52
Nie będzie ok. Pierścien nie jest z gumy, aby go wystarczyło przypiłować. Do tego różnica w rozmiarze tłoka jest zbyt duża. To nie jest różnica szlifów, tylko milimetrów.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Pierścienie centrującefelga, polonez, centrujące i 1 więcej... |
Stylistyka | StanceManiac |
|
|
|
Wyważanie układu korbowo-tłokowego - gdzie? |
Mechanika | H4RY |
|
|