skracanie osłon popychaczy i samych popychaczy ; )
Started By
Mroziu126p
, 02 lut 2012 20:30
27 odpowiedzi na ten temat
#4 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2012 - 21:09
w temacie modyfikacji silników jestem dosyc zielony, składam dopiero swoj pierwszy dlubany silnik wiec wybaczcie za niektóre głupoty choc mysle ze po to sa fora by własnie nabrać wiedzy i dowiedzieć się co i jaka to popychacze też się skraca ?
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper
#9 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2012 - 21:31
haha Tomek84 nie mów no i muszę Cię poprawić, skracając czy nie relacje konik-zawór pozostają bez zmian konik laska, i laska szklanka - to tutaj można by się trochę pospierać
Mroziu126p przy 4mm raczej powinieneś tym się zainteresować, żeby Ci zakresu regulacji zaworu nie brakło
Mroziu126p przy 4mm raczej powinieneś tym się zainteresować, żeby Ci zakresu regulacji zaworu nie brakło
MAŁY, ALE WARIAT
#15 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2012 - 22:05
pozostanę przy swoim - kąt pomiędzy zaworem a konikiem pozostaje bez zmian, bez względu na długość laski musiał byś skrócić zawór bądź spiłować konika żeby to zmienić.
kąt może i się zmienia, ale śrubki regulacyjnej względem laski no i może laski względem szklanki, no ale po coś są tam zaokrąglone styki tych połączeń
kąt może i się zmienia, ale śrubki regulacyjnej względem laski no i może laski względem szklanki, no ale po coś są tam zaokrąglone styki tych połączeń
MAŁY, ALE WARIAT
#19 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2012 - 17:16
wojtek6996 napisał:
Ja przy 2mm tylko osłony skróciłem
przy takim planie nic wiecej nie trza
Jak to nie trzeba? A jak dodasz do tego uszczelkę miedzianą? to przecież już się naprężenia robią
Pozdrawiam
Nie pierdol głupot. Skoro ma głowicę po planie 2mm, i do tego przyjmijmy uszczelkę miedzianą 0,5 to wychodzi 1,5 mm planu.
Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków... pojeździć się da, ale jednak czegoś brakuje..
#20 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2012 - 17:54
Nie pierdol głupot. Skoro ma głowicę po planie 2mm, i do tego przyjmijmy uszczelkę miedzianą 0,5 to wychodzi 1,5 mm planu.
No to dziwne wyliczenia masz, jak może być 1,5? głowica schodzi 2,5mm w dół(miedź ma 0,3mm) a tobie nagle się 1,5mm zrobiło.
Brawo
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
aluminiowa miska abarth , aluminiowe regulowane osłony popychaczy i pytania dotyczace głowicy 600 |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
Osłony półosi przy skrzyni z CC 700 |
Mechanika | ddzkm |
|
|
|
Osłona pod silnik i skrzynię |
Mechanika | Hoffman9 |
|
|
|
Lakier na osłony silnika |
Stylistyka | Cewka |
|
|
|
Czarny lakier na osłony silnika |
Stylistyka | Yanke$ |
|
|