rejestracja
#1 OFFLINE
Napisany 05 stycznia 2007 - 18:43
był 126p - 903ccm SPi [*]15.10.2007r
jest
BMW E46 330D
126p elx 1,2mpi in progress...
#7 OFFLINE
Napisany 07 stycznia 2007 - 21:27
Skoro wszystko zależy od diagnosty to po jaką cholerę potrzebny jest rzeczoznawca
Jezeli diagnosta dba o swoja prace to wywali Cie ze stacji.
Taka zmiana w budowie samochodu jest dosc powazna i powinien w tej kwestji wypowiedziec sie rzeczoznawca, ktory to dajac Tobie kwit dopuszczajacy samochod do ruchu podlkada glowe pod to ze nie zrobisz sobie/komus krzywdy.
pzdc.
#8 OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2007 - 18:37
Kolo mówił że był u nich ostatnio typek 900 i też brał taki papier, obejżeli tylko czy żadnej lipy nie ma i puscili dalej....
Nie ma zakretow, nie ma zabawy
#9 OFFLINE
Napisany 22 stycznia 2007 - 19:25
Zapytaj czy ktoś u ciebie w miescie coś takiego robił i na jakiej stacji.
U nas na jednej załatwisz tak jak kolega wyżej pisze bez żadnych problemów a na innej będą jęczeć i stękać.
#10 OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2007 - 21:14
#12 OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2007 - 08:15
Byłem dziś na okręgówce, przedstawiłem swoją sytuacje, i zapytałem ile będzie kosztowało wydanie zaświadczenia o zmianie pojemności. .
Ja za zaświadczenie zapłaciłem 72 zł
był 126p - 903ccm SPi [*]15.10.2007r
jest
BMW E46 330D
126p elx 1,2mpi in progress...
#13 OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2007 - 09:32
mówił że rzeczoznawca jest wymagany bo zmienia się pojemność, masa samochodu, mocowanie silnika itp itd...
wolałbym przejść to tak jak to opisał Sobi..
jeśli macie jakieś doświadczenia to proszę o info
NIE SZTUKĄ JEST ZABIĆ MUCHĘ PRZEDNIĄ SZYBĄ,SZTUKĄ JEST ZABIĆ JĄ BOCZNĄ
#15 OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2007 - 10:18
przegląd musisz mieć za 180 bo oni muszą ci wystawić papier na zmiene poj. potem już tylko urzędy
#16 OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2007 - 11:22
był 126p - 903ccm SPi [*]15.10.2007r
jest
BMW E46 330D
126p elx 1,2mpi in progress...
#18 OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2007 - 12:49
#19 OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2007 - 22:37
Koleś wsiadł do auta wjechał na rolki sprawdził hamulce (przód mam tarcze z cc nie doczepił sie wogóle że mam inne) potem sprawdził postojówki. Zjechał z rolek, następnie otworzył klape oglądnoł czy silnik jest suchy oglądnoł belke wszedł pod auto wyszedł z kanału i wypisał mi papierek takich ludzi to ja rozumiem.
Na końcu wręczając mi papier powiedział mi tylko że cxhyba mam siadniety resor bo sie uśmiecha i prosił o jego wymiane bo stwierdził że wszystko jest idealnie zrobione tylko ten resor psuje całośc ( ale nie powiem przecież kolesiowi że mi zdzisek za flaszke klepał resor )
Podałem mu ręke wsiadłem i odjechałem z bananem na twarzy
Ogólnie cała rejestracja kosztowała mnie 256zł
98zł badanie okresowe pojazdu
74zł zaświadczenie o zmianie pojemniosci
74zł nowy dowód w WK
a tak pozatym koleś jest naprawde wporzadku powiedziałem mu ze mam silnik 903ccm a on mi wpisał 899ccm żebym nie musiał płacic wiekszego OC
był 126p - 903ccm SPi [*]15.10.2007r
jest
BMW E46 330D
126p elx 1,2mpi in progress...
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Rejestracja SWAPA - Central |
SWAP Center | corek |
|
|
|
Rejestracja malczana |
Hydepark | fresh |
|
|
|
Rejestracja malucha po modyfikacjach |
SWAP Center | nobkle |
|
|
|
rejestracja oc, ogólny kosztorys i wszystkie kroki |
Hydepark | bielas |
|
|
|
rejestracja swap'a |
SWAP Center | sercio_20 |
|
|