moj kaszlun pali mi okolo 7 litrow przy bardzo spokojnej jezdzie.. drazni mnie to strasznie bo wiem ze maluchy moga palic nawet po 5 przy spokojnej (no kolo 6).
nie wiecie jak sie to reguluje albo gdzie albo czym?;p piszcie!!
co zrobic zeby obnizyc spalanie
Started By
Maroo
, 05 gru 2006 15:48
7 odpowiedzi na ten temat
#4 OFFLINE
Napisany 05 grudnia 2006 - 19:18
jezeli pali 7l po miescie to ja bym sie cieszył bo nie pali duzo
moj tylko 10/100 obojetnie jak jezdze
moj tylko 10/100 obojetnie jak jezdze
#5 OFFLINE
Napisany 06 grudnia 2006 - 22:38
no teraz to w ogole musze z 5 min postac przed podroza na ssaniu odpalone zeby sie rozgrzal troche bo inaczej sie ksztusi... obrotomierza nie mam wiec nie wiem ile dokladnie ale spokojnie cyka prawie go nie slychac na luzie.. moze ma cos wspolnego ze spalaniem to ze musze doleac uszlachetniacza do wahy i moze jak za duzo sie wleje to wiecej zre .. nie wiem:( zobaczymy
#6 OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2006 - 00:12
no to juz masz jeden z powodow.. przeczysc gaznik, ustaw pozadnie i juz po pierwsze bedzie mniej palil a dwa bedzie tez mniej palil bo mniej na ssaniu bedzie stal! ja po ostatniej zimie przeczyscilem gaznik to wystarczylo doslownie 10sek i po spuszczeniu ssania chodzil rowniusienkono teraz to w ogole musze z 5 min postac przed podroza na ssaniu
#7 OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2006 - 14:42
dobra rada dobra rada... ale gdybym chociaz mial garaz i gdybym chociaz cos w ogole ogarnial co jak i gdzie w tym silniku:P noi czasu nie ma tez.. moze jakis mechanik czy ktos kto to zrobi szybko i sprawnie..
musze poszukac:(
ps. a tak ogolnie jak zostac klubowiczem membersem?
musze poszukac:(
ps. a tak ogolnie jak zostac klubowiczem membersem?
#8 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2006 - 10:15
Przede wszystkim ustaw dobrze zapłon (na jakieś 5-7°), wcześniejszy zapłon nie daje praktycznie efektów, a są wyraźne bicia na wał, sprawdź przerwę na aparacie, sprawdź i ustaw luzy zaworowe, i wtedy zobacz jak będzie się sprawował, jeżeli nie będzie dalej efektów, możesz przeczyścić gaźnik, najlepiej za pomocą nitro, ale późnej trzeba go dobrze przedmuchać, ważne jest dobre ustawienie mieszanki paliwowo powietrznej (króciec koło osi przepustnicy), żeby to ustawić należy na odpalonym silniku zmniejszyć obroty silnik na jakieś 500-600orb/min, wkręcać króciec aż silnik będzie przygasał, następnie odkręcać aż do momentu naj stabilniejszych i najbardziej równych obrotów silnika, później spowrotem na standardowe obroty które powinny być w granicach 800 (na zimnym) 900 (na ciepłym). dobór dyszy paliwa i powietrza to też sprawa ważna, naj bardziej optymalna konfiguracja dla 650 to dysza paliwa 115 i powietrza 190, rurka emulsyjna mogła by ulec zmianie, F74 nie powoduje zmian w spalaniu, ale efektowniej wykorzystuje paliwo, no i przedewszystkim ssanie jak najkrócej, u mnie ssanie jest włączone maxymalnie na 10sekund, póxiej zrzucam i chile pracuje na wolnych obrotach i jade.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Jak prawidłowo zrobić SWAPa w BISieswap, 126, bis |
SWAP Center | Fifi |
|
|
|
Stukowe spalanie/dzwoniące zawory. |
Mechanika | pawlom95 |
|
|
|
Brak mocy + spalanie stukowe |
Mechanika | turbogaraż |
|
|
|
Spalanie |
Mechanika | Bobru |
|
|
|
Rozgrzany silnik nie zapala, wysokie spalanienie zapala, wysokie spalanie |
Mechanika | RafałTM |
|
|