Brak hamulcy
#1 OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2008 - 22:23
#4 OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2008 - 23:21
Szczęki zamiast zostać , ściągały się do samego końca.
Usterkę zdiagnozujesz wyjmując te sprężynki ściągające z przednich szczęk.
Jeżeli po pierwszym "napompowaniu" hamulce będą, szczęki są do wymiany, lub o ile zdobędziesz, same samoregulatory
#8 OFFLINE
Napisany 01 maja 2008 - 09:13
Rekin no fakt , bylem cienki z ortografii Wlasnie kolega mi tez powiedzial ze pompa bedzie zapowietrzona,i trzeba najpierw ja odpowietrzyc. dodam bo zapomnialem, ze pedal jest miekki,czyli dlatego twierdze ze zapowietrzone
#10 OFFLINE
Napisany 01 maja 2008 - 09:35
no no kotlarry jarze ale tam to wsio chodzi,mam nawet jedne szczeki bez tych regulatorow i nie wiem czy bez tych regulatorow mozna zalozyc??
No właśnie NIE MOŻNA!
Samoregulatory są po to aby szczęki NIE wracały do końca,
a jedynie cofały się milimetr od bębna.
Oczywiście pompa może być zapowietrzona,
ale mówię, samoregulatory niby nic,
a miesiac szukałem przyczyny takiego stanu jak Ty masz.
Niby trochę tył hamował a przód nie.
Niby pompa zapowietrzona była, ale jednak nie.
#12 OFFLINE
Napisany 01 maja 2008 - 11:20
a powiedz mi jeszcze jak sie zmienia te samoregulatory??
Wyjmujesz stare wkładasz nowe
A serio nie wiem, czy w ogóle się da, ponieważ....
i czy to idzie osobno kupic??
... Ponieważ właśnie nie można tego kupić osobno.
Nowe marne szczeki kosztują chyba 20 zł albo mniej,
dlatego nikt już tego nie produkuje.
Mało tego. Większość nowych szczek ma ten element nierozbieralny.
Zmień szczęki, a jak będziesz kupował, sprawdź
czy samoregulatory nie mają luzu - czyli czy te pierścienie nie chodzą na boki...
#15 OFFLINE
Napisany 01 maja 2008 - 12:09
#16 OFFLINE
Napisany 04 maja 2009 - 15:03
to co trzeba odkręcić wężyk czy co?
EDIT: ło kierwa dopiero zauważyłem, że temat jest z tamtego roku sorry za kotleta, ale pytanie aktualne
www.eskadra126p.ugu.pl
#18 OFFLINE
Napisany 04 maja 2009 - 19:54
generalnie pompy się nie odpowietrza... można bawić się z wężykiem.. trochę odkręcić, czy coś.. ale raczej powinno wystarczyć odpowietrzenie przy kołach...jak się odpowietrza pompę hamulcową? bo nie ma tam chyba odpowietrznika, to co trzeba odkręcić wężyk czy co?
(co do samoregulatora.. przed włożeniem szczęk trzeba przesunąć go jak najbardziej w stronę okładziny (kombinerkami dotknąć samoregulator po obu stronach szczęki i puknąć młotkiem - jak za luźno chodzi szczęka do wymiany(jak ktoś nie czai to wstawie zdjęcia, albo filmik:)))).
#19 OFFLINE
Napisany 05 maja 2009 - 10:00
k4rol_ przybliż temat samoregulatorów foty, film itd.co do samoregulatora.. przed włożeniem szczęk trzeba przesunąć go jak najbardziej w stronę okładziny (kombinerkami dotknąć samoregulator po obu stronach szczęki i puknąć młotkiem - jak za luźno chodzi szczęka do wymiany(jak ktoś nie czai to wstawie zdjęcia, albo filmik
www.eskadra126p.ugu.pl
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
brak iskry swap126p |
SWAP Center | krycha1996 |
|
|
|
Brak Ładowania - Brak mi sił |
Mechanika | xradar |
|
|
|
Brak cisnienia oleju po kapitalnym remoncie silnika wazne |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
Brak mocy + spalanie stukowe |
Mechanika | turbogaraż |
|
|
|
brak luzu wzdłuznego na półoskach skrzyni |
Mechanika | Maciejsz |
|
|