Skocz do zawartości


Najbardziej lubiana zawartość


#356535 Konserwacja podlogi po zdrapaniu starej konserwy

Napisany przez Rampula na 21 czerwiec 2009 - 23:16

Witam

Na dniach biore sie za drapanie calej konserwy ze spodu i nadkoli mojego kaszlaka do golego. I w zwiazku z tym pytanie jak go zakonserwowac od nowa?
Rozumiem ze najpierw odtluszczam ekstrakcyjną, potem podklad, moze ktos moze jakis polecic? przed nalozeniem baranka cos jeszcze?

I przy okazji, jako ze w aucie mam juz skuty caly bitgum to powiedzcie mi czy jest sens obspawac bude, bo i tak pojedzie do blacharza zeby pare dziurek pochytał. Mam lajtowa glebe (resor 10cm, springi z trucka ciete i dogniatane), auto nie bedzie katowane w sporcie, zostaje 650, wiec czy obspawanie mialoby tu jakis sens?
  • annaMA, AdamMep, jaroMep i 2 innych lubi to


#323663 V Ogólnopolski Zlot Małego Fiata - Poznań 2008

Napisany przez Porthos na 22 maj 2008 - 11:28

Na poznan jade równiez ja i Wiśnia...więc w razie czego możemy jakas większa paczką pojechać :)
  • AdamMep, jaroMep, benypida i 2 innych lubi to


#285318 obnizanie

Napisany przez Jacq na 08 październik 2006 - 22:54

Nie szkodzi, że przód się uleżał, pewnie i tak jest za wysoko :P
Co do tyłu większość osób ma obcięte sprężyny (od 3/4 zwoja, aż po dwa zwoje). Najlepiej by bylo dać sprężyne do kowala, który ją hmmm (nie wiem czy to tak się robi) zgniecie (będziesz miał całą sprężynę lecz o mniejszej wysokości) i zahartuje.
Co do innych sprężyn to można dać z: żuka, poloneza trucka, z Merola (moch, jakiego bo nie pamiętam?) Tylko w takim przypadku sprężyny są sztywniejsze i co za tym idzie to wiadomo :wink:
  • Henniopll, Damiannsss, Felifehg i 2 innych lubi to


#285295 obnizanie

Napisany przez MAPET na 08 październik 2006 - 20:04

pewnie temat juz przez Was walkowany.. ale jesli mozecie wskazcie gdzie czytac lub odpiscie.. zdecydowalem ze w ramach ciecia kosztow obnize malacza samamu prozd juz sie ulezal raczje wiec chodzi mi glownei o tyl.. czy podciecie sprezyn starcza czy macie inne patenty? np wstawienei innych springow..

pzdr

Temat podwieszony dla szperaczy i nowych uzytkownikow forum //rOgaL
  • Henniopll, Damiannsss, Felifehg i 2 innych lubi to


#436161 ELX 1999/2013 by Dobry

Napisany przez dobry na 20 wrzesień 2015 - 13:15

Dziękuje  " Loży szyderców " za uznanie   ( czy zasłużone nie mnie oceniać )

 

12039509_975699465806668_271737721241859




#431431 Dyskusje o 12 Ogólnopolskim i kolejnych zlotach...

Napisany przez stopek126p na 23 wrzesień 2014 - 21:06

Witam postanowiłem zalozyc temat zeby ludzie wiedzieli co i jak,czy ktos ma jakies info kto sie podejmuje i gdzie bedzie ? pozdro 652


#379585 Ubezpieczenie OC...ile płacicie? Gdzie najtaniej?

Napisany przez metalzkudowy na 24 kwiecień 2011 - 15:42

W poprzednich tematach pisałem Wam że kuzyn daje mi malacza, OC i przegląd ważne do połowy września. Nie miał żadnych zniżek i prawko ma od 4 lat może i 26 lat. Ubezpieczał w zeszłym roku jako swoje pierwsze auto. Ja mam 24 lata, prawko od 5 miesięcy :D i po upływie ważności polisy we wrześniu chce sam ubezpieczać autko.

Pytanie brzmi: jaka firma ma najtańsze OC i ile płacicie? Teraz jest OC w MTU. 455zł na rok wyszło (OC + NNW). Jest szansa na tańszego ubezpieczyciela?


#378603 Maluchem w dłuuugą podróż?

Napisany przez Dziadek25 na 28 marzec 2011 - 14:26

Witam pięknie,

Z tej strony Marcin, jestem tu nowy, także witam wszystkich serdecznie
Właśnie co, nieoczekiwanie stałem się posiadaczem Fiacika 126p, z '93 roku. Zawsze chciałem mieć takie cudo - no i mam
Stan jego jest bardzo dobry, zadbane, zakonserwowane autko itd. Autko kupiłem pod Warszawą (skąd de facto pochodzę). I tu pojawia się pewien dylemat:

Otóż na stałe mieszkam w Genewie (Szwajcaria) i chciałbym tam "przytargać" swój nowy nabytek! Z Warszawy jest to blisko 1800km :shock: A do tego najlepiej, abym nim dojechał o własnych siłach!!! :shock:
Wiem, że jest to szalony pomysł, ale ja z natury już tak mam, że jestem wariatem i idę pod prąd!
Tu pojawia się pytanie:
Czy taki zabieg ma w ogóle sens i rację bytu? Czy to jest wykonalne?
Czy da radę dojechać Fiacik tyle km?

Wiem, że to zależy od stanu auta itd, ale czy porywać się na coś takiego?

O siebie się nie martwię, bo tą trasę robiłem autami już setki razy, no ale jeszcze nie Maluchem :roll: i tu jest ten mój "ból".

Nie chciałbym aby auto stało w Warszawie (gdyż ja w niej jestem sporadycznie). Chciałbym się nim cieszyć na co dzień. I co tu mądrego teraz zrobić?

Co o tym myślicie? Proszę o poradę, bardziej doświadczonych kolegów/koleżanki w temacie Fiata 126p i jego możliwości!

Dorzucam fotkę poglądową jeszcze z aukcji :
Dodany obrazek


Dzięki i pozdrawiam

Dziadek


#378092 Koszty OC do malucha

Napisany przez BOLEKlodz na 20 marzec 2011 - 19:15

Witam. chcę kupić malucha po 18-tce i interesują mnie koszty ubezpieczenia, jakie płacicie za swoje autka, a najlepiej, żeby wpisał się ktoś kto ma, lub miał zwyżki 60% (dopiero robię prawko). Chcę mniej więcej wykalkulować ile mnie to wyniesie, żebym potem nie dostał wytrzeszczu po zobaczeniu rachunku za polisę.Prosiłbym o podanie również nazwy TU.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.


#359906 zniżka na ubezpieczenie samochodu odstąpię

Napisany przez lampre2009 na 21 październik 2009 - 20:20

SZUKASZ NAJTAŃSZEGO NA RYNKU UBEZPIECZENIA SAMOCHODU?
DOBRZE TRAFIŁEŚ. GWARANTUJĘ, ŻE DZIĘKI TEJ WIADOMOŚCI DUŻO OSZCZĘDZISZ.
Jeśli skorzystasz z numeru mojej polisy ubezpieczając samochód tylko w zakresie Oc, czy też w pakiecie, dostaniesz 50 zl lub 100 zł
zniżki, wiec naprawdę warto to sprawdzić, tym bardziej ze zajmuje to
3 minuty.

Krótki opis jak to zrobić:

Promocja w AXA "Poleć AXA Ubezpieczenia znajomym".

Podając nr mojej polisy AC/1386897/00 uzyskasz dodatkową zniżkę
50zl (OC lub AC) lub 100zl (pełen pakiet) na ubezpieczenie twojego

auta!

Wejdź na stronę > https://www.axadirec...uote/index.aspx Wybierz na
wstępie opcję -

"Nie jestem klientem.

Chce powołać się na numer polisy Klienta AXA" i wklej mój nr AC/1386897/00
lub zadzwoń: 19522
lub +48 22 5999522
lub wejdź na: "> www.axa.pl i zamów bezpłatne oddzwanianie

NA stronie jest tez opcja dzwonienia ze skype, całkowicie za darmo.


AXA obdarowuje obydwie strony. Ty otrzymasz dodatkowa zniżkę a ja
bon Sodexho.

GWARANTUJĘ, ŻE TANIEJ OC I AC nie znajdziesz nigdzie!!!!!!


#355595 Spawanie podlogi jakie koszty??

Napisany przez kaszel1510 na 03 czerwiec 2009 - 23:20

Mam male pytanko ile moze kosztowac spawanie podlogi i wspawanie nowych progow w jakims tanim warsztacie czy moze da rade zrobic to na wlasna reke migomatem?? nie chce progow i tak narazie malowac brak funduszy ale jaki moze byc koszt tej podlogi i wspawania progow ??? Z góry dzieki za odp.


#342424 kupilem 126p pierwsze spotkanie z formalnosciami (pomoc)

Napisany przez Nitroxus na 15 grudzień 2008 - 02:13

witam

właśnie wyszedłem z egzaminów w szkole i chciałem się zająć formalnościami z przerejestrowaniem ubezpieczeniem i innymi urzędami z tym związanymi
umowę podpisałem 07.12.2008

o mnie:
mężczyzna
urodzony 86
prawo jazdy od 07.03.07
0% zniżek
pierwszy samochód

o samochodzie:
1000zł
1991
85tys
pierwsza rejestracja w kwiecień 91r
samochód ubezpieczony w pzu do 30.12.2008
przegląd do czerwca 2009
samochód z tego samego miasta co mieszkam Lublin

pierwsze pytania gdzie najpierw:

urząd skarbowy
urząd komunikacyjny
inne>?

byłem już na paru stronach z ubezpieczalnia i w kalkulatorze mi wychodzi 800-900 zł czy to prawda

co i jak w urzetach nie mam kogo spytać a z ojcem to szkoda czasu (taki charakter)

proszę o wskazówki


#439022 Muzeum Fiata 126p

Napisany przez Saydo na 05 luty 2017 - 20:21

Witam wszystkich którzy mnie znają i nie znają. Jestem właścicielem i organizatorem jedynego na świecie oficjalnego MUZEUM FIATA 126p im. Ryszarda Dziopaka w Bielsko-Białej.  Od sierpnia 2016 Muzeum jest zarejestrowane w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego i od tego momentu działam w oparciu o przepisy dotyczące Oddziałów Muzeum Narodowego co m.in. oznacza, że po mojej śmierci muzeum pozostanie w takiej formie jaką przyjąłem. Aktualnie mam 21 maluchów i 8 przyczep konstrukcyjnie dedykowanych dla malca. Każde auto i każda przyczepa jest inne. Mam wyłącznie pojazdy fabryczne lub konstruowane w ośrodkach badawczo-rozwojowych cywilnych i mundurowych. Nie interesują mnie prywatne adaptacje /wadera, kolo itp/. Brakuje do zamknięcia kolekcji tylko 5 modeli aut i 1 przyczepy a mianowicie: bosmala, bombla, anglika, trajki i drezyny oraz niewiadówki n-131, przy czym  aktualnie załatwiam drezynę.

 

Adres muzeum: Bielsko-Biała, Karpacka 44, tel do mnie 600 152 394. 

 

I jeszcze jedna ważna sprawa. W Muzeum powstaje ściana pamięci o tych z naszego środowiska, którzy już odeszli.

Do zobaczenia na krajówce.


  • Karol13, kris8526 i MaciejkO lubi to


#424138 Kalendarium zlotów 2014

Napisany przez Damian126elx na 17 styczeń 2014 - 21:44

Szkoda tylko że wszystkie tak daleko :(
  • Ładziak, RafałTM i jibjabst lubi to


#410746 Ubezpieczenie OC gdzie najtaniej?

Napisany przez Michcio na 29 styczeń 2013 - 12:15

Witam! 16 lutego kończy mi sie stara polisa OC na mojego Malucha i musze wykupić nową i mam w związku z tym pytanie gdzie jest najtaniej, dodam że żadnych zniżek nie posiadam, prawko mam 2 lata i jak narazie bezszkodowa jazda, Prosze o pomoc!
  • EdiMep, benypida i pryzopMep lubi to


#325040 potrzebna opinia o T.U. COMPENSA

Napisany przez BAZIjarocin na 11 czerwiec 2008 - 21:56

czy mial ktos kiedys stycznosc z ubezpieczalnia compensa :?: a konkretnie interesuje mnie wyplacalnosc szkod przez nia ,jak dlugo trwa itp.
z gory dziekuje..
  • EdiMep, benypida i pryzopMep lubi to


#436641 Czesc z Turcji :) I have question about nanoplex ignition

Napisany przez CEJOTUNIO na 29 listopad 2015 - 02:06

Nanoplex is not for bis engine.... There won't be a base of carburettor to 700ccm. as I remember there only one joint suits to one part also connecting items to electricity iss basically simple ;)


  • CEJOTUNIO i kris8526 lubi to


#436141 Fiat 126p by Nowik

Napisany przez dobry na 18 wrzesień 2015 - 13:26

Nie wiem w jakim kierunku zamierzasz iść ale tak szczerze to szkoda tego wnętrza do budy FL. Osobiście włożył bym mu fotele  i tapicerkę  z FL a to zostawił dla jakiegoś zacnego ST


  • ArKo i jibjabst lubi to


#435746 2015.08.14-16 - 12 Ogólnopolski Zlot 126p, Kraków

Napisany przez metaltymek na 18 sierpień 2015 - 11:23


  • m.a.x.x. i skutel lubi to


#435116 2015.06.13 III Sierpeckie Spotkanie z Fiacikiem

Napisany przez dobry na 15 czerwiec 2015 - 20:58

Dziękuję w imieniu ekipy z Kutna

 



  • m.a.x.x. i crys7 lubi to


IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.