Skocz do zawartości


Zdjęcie

aluminiowa miska abarth , aluminiowe regulowane osłony popychaczy i pytania dotyczace głowicy 600


Brak odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Maciejsz

Maciejsz

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 77 postów
    • Time Online: 4d 22g 58m 10s

Napisany 18 sierpnia 2017 - 18:49

Witam was chciałem prosić o poradę 

Mam w planach zamontować aluminiową miskę abartha 3,5l 

i chciałem poznac wasze opinie na ten temat wady jak i zalety 

 

czy do przeróbek typu głowica -3mm,mocno dłubniety gaznik lekkie koło wałek 385 jest sens montowania takiej miski 

i jak jest w takim wypadku ze smokiem oleju - chodzi o to czy seryjny da rade zassac olej czy trzeba cos porzezbic? 

 

druga sprawa tyczy się tych aluminiowych osłon popychaczy tych regulowanych ze sprezynami   (mam w planach doplanowac głowice 600 do -3,5mm -4,mm) jak wygląda sprawa uszczelniaczy osłon czy pasują oryginalne czy trzeba dorabiac

 

- słyszałem gdzies ze przy plannie -3,5mm nie trzeba robić frezów na tłokach (prawda to czy jednak trzeba?)  i jak sprawa wygląda z laskami popychaczy? (wolę dopytac zeby potem nie było ale chyba trzeba je skrócic) 

 

-jak głowica ma pęknięcia miedzyzaworowe to jest do wymiany czy mozna jakos to naprawic nie wiem splanowac zrównać coś takiego (bo znalazlem nówke głowice 600 kompletną z zaworami i prowadnicami za 400zł )

 

-mam problem jeszcze bo strasznie bierze mi olej ( to nie są tłoki cylindry pierscienie bo odma i filtr jest czysty przez bagnet nie wypluwa oleju  korek tez nowy) 

wygląda to tak w pazdzierniku 2016 dałem kolesiom głowice zeby zrobili remont (prowadnice zawory gniazda +plan 3mm) odebrałem okazało sie ze zrobili 1mm po swojemu musiałem doplanowac ale niewazne pojezdziłem troche i było ok teraz od jakichs 3 m-cy jak odpale na zimnym czy lekko rozgrzanym  to wylatuje chmura wielka z wydechu  i musze na 300km dolewac 0,5l oleju (!!) czy to moze  brac olej przez prowadnice i zawory? (głowica robiona w zakładzie remontującym silniki oni to robili zakładali kupowai czesci) czy wiecie moze gdzie mozna dostac takie prowadnice jak są w elegantach ssące z wycięciem na uszczelniacze zaworowe od CC700 ? czy to nie zaszkodzą w głowicy 600? olej jaki jest to 15w40 mineralny lotos wczesniej był 10w40 lany 

 

Z góry dziekuje za odpowiedzi 

pozdrawiam 





Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.