Jestem jednym z ojców założycieli Polskiego Klubu Samochodów Zabytkowych w 1976 r. Coraz częściej posiadacze malców pokazują się na imprezach pojazdów zabytkowych firmowanych przez agendy PZMot i FIVA. Podstawowym warunkiem dopuszczenia do imprezy jest fabryczna oryginalność pojazdów. Byłem świadkiem przykrej sytuacji na zagranicznej imprezie gdy skundlony samochód został wyproszony przez organizatorów. Są dwa trendy w środowisku pojazdów zabytkowych: auta w stanie fabrycznym oraz auta w stanie zachowania- zadbane z widocznymi oznakami skutków codziennej eksploatacji ale bez dziur i łat lakierniczych i przerobionych zespołów mechanicznych. Maluchów jest coraz mniej i szczególnie te ponad 25-letnie powinny być zachowane dla przyszłości. Dla porównania fabryczny stan ST, P2, P4, to na zachodzie cena 5-8 tysięcy euro, natomiast SWAP, gleba itp - wartość złomu.
Świat oldtimerów
Started By
Saydo
, 07 lut 2017 17:21
Brak odpowiedzi na ten temat
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Włącznik świateł przeciwmgielnych przednich i dalekosiężnychświatła, włącznik, halogeny |
Car Audio i elektronika | Głuchman |
|
|
|
Brak świateł krótkich i długich |
Car Audio i elektronika | Pawel3681 |
|
|
|
brzeczyk swiateł |
Car Audio i elektronika | KrzysztofElbląg |
|
|
|
Problem ze swiatłami. ST 1983126p swiatła. |
Car Audio i elektronika | H_A_R_Y |
|
|
|
Problem FL 1993 Brak świateł |
Car Audio i elektronika | Tivis |
|
|