Skocz do zawartości


Zdjęcie

Świat oldtimerów


Brak odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Saydo

Saydo

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 10 postów
    • Time Online: 4g 14m 6s

Napisany 07 lutego 2017 - 17:21

Jestem jednym z ojców założycieli Polskiego Klubu Samochodów Zabytkowych w 1976 r. Coraz częściej posiadacze malców pokazują się na imprezach pojazdów zabytkowych firmowanych przez agendy PZMot i FIVA. Podstawowym warunkiem dopuszczenia do imprezy jest fabryczna oryginalność pojazdów. Byłem świadkiem przykrej sytuacji na zagranicznej imprezie gdy  skundlony samochód został wyproszony przez organizatorów.  Są dwa trendy w środowisku pojazdów zabytkowych: auta w stanie fabrycznym oraz auta w stanie zachowania- zadbane z widocznymi oznakami skutków codziennej eksploatacji ale bez dziur i łat lakierniczych i przerobionych zespołów mechanicznych. Maluchów jest coraz mniej i szczególnie te ponad 25-letnie powinny być zachowane dla przyszłości. Dla porównania fabryczny stan ST, P2, P4, to na zachodzie cena 5-8 tysięcy euro, natomiast SWAP, gleba itp - wartość złomu.





Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.