Panowie pytanie czy silnik Fiata 1.4 t-jet zmieści się w komorze silnikowej , mam teraz 1.2 Mpi i chciałbym w to miejsce wstawić t-jeta.
Może ktoś robił próby takiego montażu ?
Napisany 16 sierpnia 2016 - 16:06
Powered by Serek!
Swap central w trakcie budowy ----> http://www.terytoriu...l-by-sercio-20/
Zapraszam !
Napisany 16 sierpnia 2016 - 19:49
Obecnie mam skrzynie seryjną z dyferencjałem bisa przejechałem 12 tys km z jedna awarią.
Mam przygotowaną skrzynie od skody rapid i chciałbym założyć do tego 1.4 t-jet. Jest jeszcze problem w tym silniku jest sprzęgło dwumasowe
a pasuje założyć tradycyjne koło zamachowe. Co do elektryki to będzie potrzebny duży komputer ecumastera. Na razie szukam silnika z małym przebiegiem o symbolu 198A1000
Napisany 17 sierpnia 2016 - 16:48
Obecnie mam skrzynie seryjną z dyferencjałem bisa przejechałem 12 tys km z jedna awarią.
Mam przygotowaną skrzynie od skody rapid i chciałbym założyć do tego 1.4 t-jet. Jest jeszcze problem w tym silniku jest sprzęgło dwumasowe
a pasuje założyć tradycyjne koło zamachowe. Co do elektryki to będzie potrzebny duży komputer ecumastera. Na razie szukam silnika z małym przebiegiem o symbolu 198A1000
kombinacje nie z tej ziemi. masz włożony 1.2 to go uturb. turbina podejdzie z 1.5 dci, bez ecumaster da się to wystroić na seryjnym sterowniku na jakieś 0,4 bara i maluch ci odfrunie, wygenerowany moment obrotowy i tak będzie nie do ogarnięcia. Ja kiedyś uturbiłem seicento 900 na tej turbince
koszty, turbina 400, spływ 50, zasilanie oleju 120 zł, dolot 200, większe wtryski 100 ? resztę jak umiesz swapować, to sam wspawasz, jakbyś się zdecydował to służę pomocą
Napisany 17 sierpnia 2016 - 18:40
To ile będzie miał KM na turbo soft 0.4 bar ? bo jeśli 100 KM to mnie to nie interesuje.
Podaje link do zrzutu z ekranu z testu przyspieszania mojego Fiat 126p 1.2 MPI - skrzynia seryjna z dyferencjałem bisa
a na co ci te konie, rozpędzasz się momentem obrotowym a nie konikami, mówię ci że nie ogarniesz niutonów na 0,4 bara przy wadze samochodu.
Skrzynia ci się skończy przy 155 km/h. a przy tej konfiguracji przy sprzęgle na podwójnym docisku i 4 łopatkowym spieku powinieneś zejść z przyspieszenia do jakiś 7, może 6,5 sek do 100. Mówię z doświadczenia ani nie pisze bajek.
Tak w ogóle jakie masz sprzęgło przy tym 1.2 ?
Napisany 17 sierpnia 2016 - 19:18
To ile tego momentu będe miał na tym sofcie 0.4 - 130 / 150 Nm ?. T-jet ma 230 Nm. W tym obecnym zestawie mam fabryczne sprzęgło od fiata sieny. Ale z T-jet chce spiąć skrzynie rapida i nie wiem jakie sprzęgło zastosuje bo fabrycznie jest dwumasa. A skrzynia rapida ciągnie do 190 km na przełożeniu 3.90 a przy 4.22 - 175 km
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Belka pod silnik 1.1 sc |
SWAP Center | Bercik80 |
|
|
|
2022.08.12 - 18 Ogólnopolski Zlot Fiata 126p, Sochaczew |
Relacje ze zlotów/spotów/rajdów | m.a.x.x. |
|
|
|
2017.08.11 - 14 Ogólnopolski Zlot Fiata 126p, Sochaczew |
Relacje ze zlotów/spotów/rajdów | m.a.x.x. |
|
|
|
SILNIK 600 z kwadratową głowicą |
Mechanika | Daniel46 |
|
|
|
Obrót tylnego koła porusza całym silnikiem. |
Mechanika | KBB |
|
|