Odcięcie zapłonu w elegancie
#1 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2013 - 20:47
Przeglądając tematy na forum, zauważyłem, że kolega Porthos stwierdził, że w elegantach fabrycznie jest odcięcie zapłonu, tylko ustawione zbyt wysoko i silnik nie osiąga granicznych obrotów.
Pytanie tylko czy to prawda, oraz czy jest możliwość tego ustawienia i jak to zrobić
wrzesień 1994 modernizacja nadwozia, wychodzi wersja el, Wtedy też się urodziłem.
Email podany w moim opisie jest nieaktualny.
Mój aktualny email to: [email protected]
#4 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2013 - 21:02
wrzesień 1994 modernizacja nadwozia, wychodzi wersja el, Wtedy też się urodziłem.
Email podany w moim opisie jest nieaktualny.
Mój aktualny email to: [email protected]
#5 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2013 - 21:04
COKOLWIEK ROBISZ RÓB TO DOBRZE ALBO DAJ SOBIE SPOKÓJ....
BLACHA LAKIER TAPICERKA http://www.terytoriu...ier-t13294.html
Dobry Garage Klinika 126p http://www.terytoriu...p-dobry-garage/
ELX 1999/2013 BY DOBRY http://www.terytoriu...bry-t12009.html
Dobry Fiat 126p ST `83 600 http://www.terytorium126p.pl/forum/dobry-fiat-126p-st-83-600-t13452.html
Biały FL kiedyś Człapka http://www.terytoriu...-fl-93-człapka/
#7 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2013 - 22:45
cytat z tematu który podał dobry
Odciecie ma chronic silnik przed zbyt wysokimi obrotami silnika, ktore to moga doprowadzic do urwania walu badz korby lub innych elementow. Jak dla mnie w maluchu to istny bezsens poniewaz seryjny silnik do takich obrotow sie nie dokreca (na biegu). A w przerabianych silnikach odciecie przeszkadza w wykozystaniu pelnego zakresu obrotow oraz czasem jest potrzeba przeciagnac obroty silnika a nie skakac jak kankur (mnie to wkur... jak jechalem malcem z odcieciem).
#8 OFFLINE
Napisany 17 listopada 2013 - 23:08
skorpion140 10pkt do respektu na dzielni. A tak poważnie co to daje?
cytat z tematu który podał dobryOdciecie ma chronic silnik przed zbyt wysokimi obrotami silnika, ktore to moga doprowadzic do urwania walu badz korby lub innych elementow. Jak dla mnie w maluchu to istny bezsens poniewaz seryjny silnik do takich obrotow sie nie dokreca (na biegu). A w przerabianych silnikach odciecie przeszkadza w wykozystaniu pelnego zakresu obrotow oraz czasem jest potrzeba przeciagnac obroty silnika a nie skakac jak kankur (mnie to wkur... jak jechalem malcem z odcieciem).
Dlaczego 10 pkt do respektu?
#10 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2013 - 16:48
skorpion140 10pkt do respektu na dzielni. A tak poważnie co to daje?
cytat z tematu który podał dobryOdciecie ma chronic silnik przed zbyt wysokimi obrotami silnika, ktore to moga doprowadzic do urwania walu badz korby lub innych elementow. Jak dla mnie w maluchu to istny bezsens poniewaz seryjny silnik do takich obrotow sie nie dokreca (na biegu). A w przerabianych silnikach odciecie przeszkadza w wykozystaniu pelnego zakresu obrotow oraz czasem jest potrzeba przeciagnac obroty silnika a nie skakac jak kankur (mnie to wkur... jak jechalem malcem z odcieciem).
Dlaczego 10 pkt do respektu?
Może za ogarnięte pytanie? No ale nie każdy wszystko wie
#11 OFFLINE
Napisany 18 listopada 2013 - 18:46
Można zamknąć
wrzesień 1994 modernizacja nadwozia, wychodzi wersja el, Wtedy też się urodziłem.
Email podany w moim opisie jest nieaktualny.
Mój aktualny email to: [email protected]
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Odcięcie zapłonu |
Mechanika | fiatamoc |
|
|
|
licznik CCS w elegancie |
Stylistyka | tunfish |
|
|
|
Odcięcie zapłonu |
Mechanika | pelek126p |
|
|
|
Brak zapłonu, problem z elektryką |
Mechanika | seserek |
|
|
|
Problem z odcięciem zapłonu 1.1 spi |
SWAP Center | Kaman1987 |
|
|