Jaki akumulator
Started By
marekti
, 20 paź 2013 16:14
54 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 20 października 2013 - 16:14
Witam, Zastanawiam się nad zakupem akumulatora do mojego elx'a.
Jaki akumulator polecicie na podstawie swoich doświadczeń?
Dodam że fiacik nie jest garażowany, więc wystawiony jest na bardzo niskie temperatury i częsty rozruch silnika.
Jaki akumulator polecicie na podstawie swoich doświadczeń?
Dodam że fiacik nie jest garażowany, więc wystawiony jest na bardzo niskie temperatury i częsty rozruch silnika.
- jibjabst lubi to
Fiat 126p - "Bo to historia, Bo to marzenia"
wrzesień 1994 modernizacja nadwozia, wychodzi wersja el, Wtedy też się urodziłem.
Email podany w moim opisie jest nieaktualny.
Mój aktualny email to: [email protected]
wrzesień 1994 modernizacja nadwozia, wychodzi wersja el, Wtedy też się urodziłem.
Email podany w moim opisie jest nieaktualny.
Mój aktualny email to: [email protected]
#8 OFFLINE
Napisany 21 października 2013 - 22:48
Akumulatory Centra są produkowane przez firmę Exide więc jeden ch*j. Nie polecam akumulatorów BOSCH. Pracowałem w sklepie/serwisie Bosch-a i najwięcej reklamacji właśnie było tych akumulatorów. Kolejna dość dobra jakościowo i cenowo firma HERTZ. Mniej reklamacji niż Bosch a cena też dużo niższa. A i plus Centry Futura 3 Lata gwarancji
#9 OFFLINE
Napisany 27 października 2013 - 10:27
To ciekawe, bo ja miałem taką samą sytuację właśnie z centrą i dlatego zdecydowałem się na tańszą opcję która okazała się trwalsza. Zresztą zawsze można trafić na wybrakowany model...Bywa.Ja też kupiłem aku "made in poland" dwa lata temu,ze względu na 30zł niższą cenę i 3 miesiące po gwarancji owy akumulator wyzionął ducha, a centry w autach ojca padały średnio po 8-9 latach
#14 OFFLINE
Napisany 27 października 2013 - 18:51
Dziękuję za podpowiedź Czyli będę się rozglądał za zwykłą Cenrtą 45 lub 60 Ah.
Tak nawiasem teraz miałem aku BOSCH 6k ok 1,5 roku i po podłączeniu do skutera (aku od skutera padł, a skuter był pilnie potrzebny) przestał działać jak należy. Nie mam miernika, ale z moich spekulacji prąd rozruchowy drastycznie spadł i nie jest wstanie zakręcić rozrusznikiem, więc nie polecam.
Uploaded with
Tak nawiasem teraz miałem aku BOSCH 6k ok 1,5 roku i po podłączeniu do skutera (aku od skutera padł, a skuter był pilnie potrzebny) przestał działać jak należy. Nie mam miernika, ale z moich spekulacji prąd rozruchowy drastycznie spadł i nie jest wstanie zakręcić rozrusznikiem, więc nie polecam.
Uploaded with
Fiat 126p - "Bo to historia, Bo to marzenia"
wrzesień 1994 modernizacja nadwozia, wychodzi wersja el, Wtedy też się urodziłem.
Email podany w moim opisie jest nieaktualny.
Mój aktualny email to: [email protected]
wrzesień 1994 modernizacja nadwozia, wychodzi wersja el, Wtedy też się urodziłem.
Email podany w moim opisie jest nieaktualny.
Mój aktualny email to: [email protected]
#16 OFFLINE
Napisany 27 października 2013 - 20:23
przestańcie pierdolić w końcu o niedoładowywaniu akumulatora, to jest bujda na resorach
jak jest sprawny alternator to i 100Ah będzie doładowany, maluch nie zacznie nagle pobierać więcej prądu tylko dlatego że ma większy akumulator
jak jest sprawny alternator to i 100Ah będzie doładowany, maluch nie zacznie nagle pobierać więcej prądu tylko dlatego że ma większy akumulator
- Kisiel126 lubi to
#17 OFFLINE
Napisany 27 października 2013 - 20:24
arek dokładnie polać mu.
#19 OFFLINE
Napisany 27 października 2013 - 20:39
tak jest jak ktoś nie ma pojęcia, a się odzywa żeby tylko posty nabijać
potem krążą takie bajki i wierzenia ludowe
"kilka" alternatorów już robiłem i jakoś nawet w poczciwym pierdzielu miałem 14V przy włączonych światłach na wolnych obrotach
tak się u ludzi uklepało że maluch nie ma ładowania na wolnych przez to że kiedyś były prądnice i miały taka, a nie inna charakterystykę
nie będę tu się rozwodził nad zasadą działania alternatora i charakterystyką ładowania bo i tak znajdzie się ktoś mądrzejszy i będzie twierdził inaczej
potem krążą takie bajki i wierzenia ludowe
"kilka" alternatorów już robiłem i jakoś nawet w poczciwym pierdzielu miałem 14V przy włączonych światłach na wolnych obrotach
tak się u ludzi uklepało że maluch nie ma ładowania na wolnych przez to że kiedyś były prądnice i miały taka, a nie inna charakterystykę
nie będę tu się rozwodził nad zasadą działania alternatora i charakterystyką ładowania bo i tak znajdzie się ktoś mądrzejszy i będzie twierdził inaczej
#20 OFFLINE
Napisany 28 października 2013 - 17:56
Arek to wsadź sobie 100Ah, wcześniej wywalając zapas, nie wiem czy wiecie ale akumulator dobiera się również ze względu na potrzebny prąd rozruchu (skoda octavia 1.6 benzyna w standardzie miała wkładany akumulator 45Ah) no chyba że ktoś ma jakieś zajebiste CA do podtrzymania to wtedy jak najbardziej większy. Kolega zakładający post nic o CA nie wspominał, może i się nie znam ale pan sprzedający mi akumulator jakieś doświadczenie ma i to własnie On powiedział mi o niedoładowywaniu akumulatora, na które wchodzą różne czynniki np. ile kilometrów robimy (pojeździj sobie po mieście od sklepu do sklepu na włączonych światłach i radiu gasząc silnik pod każdym sklepem i sprawdź czy akumulator będzie doładowany mam namyśli 60Ah > ) poza tym myślę, że kolega też nie ma zamiaru wydawać pieniędzy na 60Ah> gdyż cena zdecydowanie idzie w górę. Pozdrawiam i dziękuję za miłe komentarze wyżej Jebane Chamy ze wsi
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Jaki kolor lakieru? |
Stylistyka | Sierściu |
|
|
|
Jaki silnik najprościej włożyć ? |
SWAP Center | Low&Adrian&Slow |
|
|
|
Felgi 5.5j ET38 - Jakie opony? |
Stylistyka | kumakotwock |
|
|
|
Felgi OZ FSO jakie opony ? |
Stylistyka | fircu |
|
|
|
Jaki mam kod koloru? |
Stylistyka | Robal |
|
|