Skocz do zawartości


Zdjęcie

Brak ładowania , brak kontroli ładowania


25 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   DoMi93

DoMi93

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 11 postów
    • :

Napisany 13 grudnia 2012 - 16:45

dla upewnienia sie zapytam sie :
na odpalonym silniku ?

do plusa na akumulatorze podepnij 2 kabelki od amperomierza.

wychodzi na to że tylko do plusa ? a nie przypadkiem do plusa i do minusa ?

#22 OFFLINE   Mato96

Mato96

    Master

  • Member
  • 526 postów
    • Time Online: 1d 19g 31m 37s

Napisany 13 grudnia 2012 - 16:58

na zgaszonym ... i ściągasz klemę "+" i i kabel z amperomierza do klemy a 2 na "+" na akumulator
Dodany obrazek
652 powody do radoci

#23 OFFLINE   DoMi93

DoMi93

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 11 postów
    • :

Napisany 13 grudnia 2012 - 17:03

aha czyli klema "-" na akumulatorze a klema "+" zdjetą a kabel z miernika jeden do klemy a drugi do plusa akumulatora :)
zrozumiałem .
jutro sprawdze i dam wam znać .

#24 OFFLINE   motokrzych

motokrzych

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 477 postów
    • Time Online: 2d 19g 41m 10s

Napisany 16 stycznia 2013 - 08:31

Tak, właśnie tak. :lol:

Jakbyś podpiął plus i minus, to by ci iskrzyło, mogło popalić coś i zepsuć akumulator.

pamiętaj, że amperomierz zawsze podpinasz, jakbyś go traktował jako kawałek przewodu.

#25 OFFLINE   Kazek

Kazek

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 138 postów
    • :

Napisany 28 stycznia 2013 - 12:24

Miałem ostatnio ten sam problem. Wymieniłem regulator napięcia i wszystko wróciło do normy.

#26 OFFLINE   marekti

marekti

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 147 postów
    • Time Online: 1d 7g 3m 18s

Napisany 19 maja 2014 - 10:51

Podepnę się pod temat :)

 

U mnie jest jak w temacie, lecz już wszystko posprawdzałem i kontrolka działa (zwarłem kabel o masę i świeci), kable główne prądowe dałem nowe. Ale do rzeczy.

Prąd do alternatora dochodzi (B+), jednak gdy odepnę wszystkie kable od alternatora oprócz głównego B+ i kontrolki, po włączeniu zapłonu prąd pojawia się na WSZYSTKICH stykach alternatora. Jak się domyślam nie powinno tak być. Może mi ktoś powiedzieć czy wystarczy zmienić diody prostownicze i będzie działać, czy altek kwalifikuje się do wymiany?

 

Druga prośba, może ktoś oznaczyć styki na rysunku? Bo mam schematy ale nie mogę dojść który styk jakie ma oznaczenie.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc :)

 

Załączone pliki


Fiat 126p - "Bo to historia, Bo to marzenia"
wrzesień 1994  modernizacja nadwozia, wychodzi wersja el, Wtedy też się urodziłem.
Dodany obrazek
Email podany w moim opisie jest nieaktualny.
Mój aktualny email to: [email protected]



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.