Skocz do zawartości


Zdjęcie

skracanie osłon popychaczy i samych popychaczy ; )


27 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Mroziu126p

Mroziu126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 605 postów
    • Time Online: 5g 20m 25s

Napisany 02 lutego 2012 - 20:30

pytanko czy znacie kogoś , kto dorobiłby mi skrocone oslony i popychacze do obniżonej o 4mm głowicy ; ) z gory dziekuje !
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper

#2 OFFLINE   Tomek84

Tomek84

    Master

  • Member
  • 994 postów
    • Time Online: 8d 16g 47m 55s

Napisany 02 lutego 2012 - 20:36

Please Login or Register to see this Hidden Content

proszę
Dodany obrazek

#3 OFFLINE   Low&Adrian&Slow

Low&Adrian&Slow

    Jade wolno bo mi wolno.

  • Member
  • 1 820 postów
    • Time Online: 13g 6m 5s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 02 lutego 2012 - 21:06

a to popychacze też się skraca ? :o

Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków... pojeździć się da, ale jednak czegoś brakuje..
uz24f2cs.jpg


#4 OFFLINE   Mroziu126p

Mroziu126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 605 postów
    • Time Online: 5g 20m 25s

Napisany 02 lutego 2012 - 21:09

a to popychacze też się skraca ? :o

w temacie modyfikacji silników jestem dosyc zielony, składam dopiero swoj pierwszy dlubany silnik wiec wybaczcie za niektóre głupoty :D choc mysle ze po to sa fora by własnie nabrać wiedzy i dowiedzieć się co i jak ;)
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper

#5 OFFLINE   Tomek84

Tomek84

    Master

  • Member
  • 994 postów
    • Time Online: 8d 16g 47m 55s

Napisany 02 lutego 2012 - 21:14

Adrian. tak też się skraca aby koniki uderzały w zawory pod odpowiednim kątem
Dodany obrazek

#6 OFFLINE   Low&Adrian&Slow

Low&Adrian&Slow

    Jade wolno bo mi wolno.

  • Member
  • 1 820 postów
    • Time Online: 13g 6m 5s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 02 lutego 2012 - 21:20

Tomek84 o tym pierwszy raz słyszę :o Możesz opisać jak to skrócić ?

Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków... pojeździć się da, ale jednak czegoś brakuje..
uz24f2cs.jpg


#7 OFFLINE   Mroziu126p

Mroziu126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 605 postów
    • Time Online: 5g 20m 25s

Napisany 02 lutego 2012 - 21:22

ja tez wlasnie slyszalem ze się skraca, wiec raczej się nie przeslyszalem ;)
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper

#8 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 02 lutego 2012 - 21:27

jak bardzo splanujesz głowice to w pewnym momencie skończy ci sie regulacja na klawiaturze, wtedy trzeba skrócić laski

#9 OFFLINE   piotrekwielki

piotrekwielki

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 406 postów
    • Time Online: 7g 43m 22s

Napisany 02 lutego 2012 - 21:31

haha Tomek84 :D nie mów :D no i muszę Cię poprawić, skracając czy nie relacje konik-zawór pozostają bez zmian :) konik laska, i laska szklanka - to tutaj można by się trochę pospierać :)

Mroziu126p przy 4mm raczej powinieneś tym się zainteresować, żeby Ci zakresu regulacji zaworu nie brakło :)
MAŁY, ALE WARIAT

#10 OFFLINE   Low&Adrian&Slow

Low&Adrian&Slow

    Jade wolno bo mi wolno.

  • Member
  • 1 820 postów
    • Time Online: 13g 6m 5s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 02 lutego 2012 - 21:32

a przy 3 mm ?

Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków... pojeździć się da, ale jednak czegoś brakuje..
uz24f2cs.jpg


#11 OFFLINE   piotrekwielki

piotrekwielki

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 406 postów
    • Time Online: 7g 43m 22s

Napisany 02 lutego 2012 - 21:38

u mnie starczyło, ale nie zaszkodzi skrócić, ja to zrobiłem później
MAŁY, ALE WARIAT

#12 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 02 lutego 2012 - 21:41

ewentualnie laski od bisa można założyć, porównywałem w tymi od 650 i różnica była bodajże 7mm

#13 OFFLINE   piotrekwielki

piotrekwielki

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 406 postów
    • Time Online: 7g 43m 22s

Napisany 02 lutego 2012 - 21:45

łoj, to sporo...
MAŁY, ALE WARIAT

#14 OFFLINE   Tomek84

Tomek84

    Master

  • Member
  • 994 postów
    • Time Online: 8d 16g 47m 55s

Napisany 02 lutego 2012 - 21:58

piotrekwielki chodzi o to żeby drążek odpowiednio współpracował z dźwigną :P
Dodany obrazek

#15 OFFLINE   piotrekwielki

piotrekwielki

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 406 postów
    • Time Online: 7g 43m 22s

Napisany 02 lutego 2012 - 22:05

pozostanę przy swoim - kąt pomiędzy zaworem a konikiem pozostaje bez zmian, bez względu na długość laski :) musiał byś skrócić zawór :) bądź spiłować konika :D żeby to zmienić.

kąt może i się zmienia, ale śrubki regulacyjnej względem laski no i może laski względem szklanki, no ale po coś są tam zaokrąglone styki tych połączeń
MAŁY, ALE WARIAT

#16 OFFLINE   wojtek6996

wojtek6996

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 128 postów
    • Time Online: 1g 2m 16s

Napisany 03 lutego 2012 - 09:37

Ja przy 2mm tylko osłony skróciłem ;)

#17 OFFLINE   Mroziu126p

Mroziu126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 605 postów
    • Time Online: 5g 20m 25s

Napisany 03 lutego 2012 - 10:14

Ja przy 2mm tylko osłony skróciłem ;)

przy takim planie nic wiecej nie trza :D
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper

#18 OFFLINE   Hayabit

Hayabit

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 39 postów
    • :

Napisany 04 lutego 2012 - 14:08

wojtek6996 napisał:
Ja przy 2mm tylko osłony skróciłem

przy takim planie nic wiecej nie trza


Jak to nie trzeba? A jak dodasz do tego uszczelkę miedzianą? to przecież już się naprężenia robią

Pozdrawiam

#19 OFFLINE   Low&Adrian&Slow

Low&Adrian&Slow

    Jade wolno bo mi wolno.

  • Member
  • 1 820 postów
    • Time Online: 13g 6m 5s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 04 lutego 2012 - 17:16


wojtek6996 napisał:
Ja przy 2mm tylko osłony skróciłem

przy takim planie nic wiecej nie trza


Jak to nie trzeba? A jak dodasz do tego uszczelkę miedzianą? to przecież już się naprężenia robią

Pozdrawiam


Nie pierdol głupot. Skoro ma głowicę po planie 2mm, i do tego przyjmijmy uszczelkę miedzianą 0,5 to wychodzi 1,5 mm planu. :roll:

Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków... pojeździć się da, ale jednak czegoś brakuje..
uz24f2cs.jpg


#20 OFFLINE   Hayabit

Hayabit

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 39 postów
    • :

Napisany 04 lutego 2012 - 17:54

Nie pierdol głupot. Skoro ma głowicę po planie 2mm, i do tego przyjmijmy uszczelkę miedzianą 0,5 to wychodzi 1,5 mm planu.


No to dziwne wyliczenia masz, jak może być 1,5? głowica schodzi 2,5mm w dół(miedź ma 0,3mm) a tobie nagle się 1,5mm zrobiło.

Brawo



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.