ELegancki Granat by jjarzombekk
#165 OFFLINE
Napisany 26 lipca 2012 - 22:09
w moim 555 nie było nawet kropelki a jeździl dłużej niż jego
Hmm, a ten silnik to czasami co kzk lub jakikolwiek wyjazd na miasto nie był reanimowany ? I tym, że jeździł bez oleju, to bym się nie chwalił, bo nie ma czym.
Przyjedź na jakiś sprint 150-200km w jedną stronę, zalicz go, wróć i zobaczymy jak będzie to wyglądać
#167 OFFLINE
Napisany 27 lipca 2012 - 00:06
Co do sprintu hmm przyjmuje wyzwanie
#169 OFFLINE
Napisany 27 lipca 2012 - 21:06
sypały się skrzynie po upalaniu.no i ewentualnie urywały się tłumiki.
pękały oblachowania i rypały gaźniki
ale to szczegół
Ja też nie jestem ideałem i nie wszystko mi wychodzi, potrafię się do tego przyznać
Ale nie lubię fuszerki i druciarstwa
Przy składaniu silnika rajdowego trzeba pamiętać o każdej najmniejszej śrubce, gumce. uszczelce
Części trzeba spasować a nie jeździć mimo palącej się lampki oleju
#171 OFFLINE
Napisany 27 lipca 2012 - 21:46
#173 OFFLINE
Napisany 27 lipca 2012 - 21:53
Każdy uczy się na swoich błędach i nie każdy jest idealny.
Nikt nie jest nieomylny, ale niechlujstwo to już inna bajka.
Tomek dobrze pisze - silnik który normalnie nie widzi praktycznie 4500obr/min, a jest robiony do wykorzystania przy obrotach 6000-7000obr/min musi być starannie złożony, każdy detal, a nie tylko splanować głowice, szzporthowy wałek i jazda...
#174 OFFLINE
Napisany 28 lipca 2012 - 09:57
starannie złożony, każdy detal
Również się pod wami podpisuję.trzeba pamiętać o każdej najmniejszej śrubce, gumce. uszczelce
Sam mam modzony silnik który połyka właśnie 10 tys. z czego większość to trasy rzędu przynajmniej 240km - gdzie autostrada kusiła swą gładką nawierzchnią. Na mieście również nie był oszczędzany, że o torze nie wspomnę.
I to wszystko to bez jakiejkolwiek awarii - ustawianie zaworów i sprawdzanie poziomu oleju - nic więcej.
Wielkie ukłony dla Tomek84 za świetną robotę - wiem ile ten silnik ze mną przeżył - a lekko na pewno nie ma
#175 OFFLINE
Napisany 22 grudnia 2012 - 12:49
Sytuacja troszkę się zmieniła po Prologowym sezonie 2012 przyszedł czas na treningowy sezon 2013
Prace trwają...
nowości:
Poszerzana stal 5,5j
2,5 przegubu
nowo zrobiona głowica z zaworami od cc700
2 kubełek z szynami
kółko 1:1
Innowacyjny sposób ogrzewania (o ile Tomasz wyrazi zgodę)
plany na 2013 starty po Torach w Polsce
Zdjęcia później
Wychwalam swoją ziemię i pierdolę ściemę,
I nawet kiedy będę sam, nie będzie ze mną nikogo,
Będę szedł swoją drogą...
#179 OFFLINE
Napisany 17 czerwca 2013 - 22:49
ogólnie odświeżam kotleta auto stoi sobię w garażu i czeka na przypływ $$$ w cel dalszej jego modyfikacji
Wychwalam swoją ziemię i pierdolę ściemę,
I nawet kiedy będę sam, nie będzie ze mną nikogo,
Będę szedł swoją drogą...