Pod czas jazdy piszczą głośniki.
Started By
MaluchDriverRajder
, 28 paź 2011 21:01
12 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 28 października 2011 - 21:01
Mój sprzęt:
radio Pionner, wzmak 840W,2x głośnik 6x9 po 60W
A więc tak gdy radio gra na zapalonym silniku to głośniki piszczą, a gdy jest zgaszony silnik to głośniki nie piszczą, ale pod czas przełączania piosenki jest takie brrrrr.
Podłączenie:
Sterowanie z radia do wzmaka jest podłączone pod biało niebieski kabel 'System Remote Control'.
Kabel od radia 'ACC' jest podpięty pod kabel do radia 'Battery +' (żółty).
Głośniki podłączone pod wzmacniacz.
+ i - radio i wzmacniacz podłączone bezpośrednio do klem, kable do wzmacniacza są grube takie jak powinny być i do radia są dosyć grubawe.
Jest jeszcze jeden kabel od radia nie podłączony nigdzie żółto - czarny 'MUTE'
Radio, wzmacniacz i głośniki nie dotykają masy.
radio Pionner, wzmak 840W,2x głośnik 6x9 po 60W
A więc tak gdy radio gra na zapalonym silniku to głośniki piszczą, a gdy jest zgaszony silnik to głośniki nie piszczą, ale pod czas przełączania piosenki jest takie brrrrr.
Podłączenie:
Sterowanie z radia do wzmaka jest podłączone pod biało niebieski kabel 'System Remote Control'.
Kabel od radia 'ACC' jest podpięty pod kabel do radia 'Battery +' (żółty).
Głośniki podłączone pod wzmacniacz.
+ i - radio i wzmacniacz podłączone bezpośrednio do klem, kable do wzmacniacza są grube takie jak powinny być i do radia są dosyć grubawe.
Jest jeszcze jeden kabel od radia nie podłączony nigdzie żółto - czarny 'MUTE'
Radio, wzmacniacz i głośniki nie dotykają masy.
#2 OFFLINE
Napisany 28 października 2011 - 21:06
Do kabli sygnałowych (czincze nie wiem jak to napisać ) Puść masę i po problemie będzie Przylutuj kabelek nie do tego bolca co wystaje z kabli sygnałowych tylko do tego drugiego i to co przylutowałeś daj do obudowy radia i będzie wszystko grać
Jaśniej już się nie da
U mnie też tak było i po dołożeniu tego kabla problem minął.
Jaśniej już się nie da
U mnie też tak było i po dołożeniu tego kabla problem minął.
#4 OFFLINE
Napisany 28 października 2011 - 21:54
Magic, stary co Ty za bzdury piszesz
TEGO NIE WOLNO ROBIC
Albo kupiles kiepskei kable RCA (te na zdjeciu) albo pusciles je obok innych (zasilajacych) i dlatego masz zaklocenia.
Nigdy przenigdy nic do nich nie lutuj. RCA to kable sygnalowe a nie zasilajace. Przesylaja muzyke a nie prad !
Btw. Przy RCA powinien znajdowac sie trzeci maly kabelek REMOTE, ktory jest pobudzeniem wzmaka
Podpina sie pod Niebieski albo Niebiesko-bialy kabel od radia Pytania? GG zapraszam.
TEGO NIE WOLNO ROBIC
Albo kupiles kiepskei kable RCA (te na zdjeciu) albo pusciles je obok innych (zasilajacych) i dlatego masz zaklocenia.
Nigdy przenigdy nic do nich nie lutuj. RCA to kable sygnalowe a nie zasilajace. Przesylaja muzyke a nie prad !
Btw. Przy RCA powinien znajdowac sie trzeci maly kabelek REMOTE, ktory jest pobudzeniem wzmaka
Podpina sie pod Niebieski albo Niebiesko-bialy kabel od radia Pytania? GG zapraszam.
#7 OFFLINE
Napisany 29 października 2011 - 20:10
Żadne filtry przeciwzakłóceniowe nie są potrzebne.
Żadne lutowanie masy do przewodów nie jest potrzebne.
Wzmacniacz może być przesterowany (sprawdź jak masz ustawione pokrętło signal level, czy coś w tym stylu).
Kable sygnałowe powinny iść stroną prawą (pasażera), a zasilające lewą(kierowcy).
Masa wzmacniacza powinna być pociągnięta takim samym (lub grubszym) przewodem jak zasilający. (przekrój przewodu tez jest ważny, ale nie chce mi się szukać tabelek).
Sprawdź masę na radiu, a najlepiej pociągnij nową prosto z akumulatora.
Jeżeli powyższe punkty są spełnione, to spróbował bym na oscyloskopie sprawdził napięcie ładowania, i posprawdzał kondensatory przy aparacie i alternatorze. W ostateczności radio podmienić.
Piski są zależne od obrotów? Wycieraczki, wentylator, kierunki, klakson zwiększają zakłócenia ?
W mojej firmie nigdy nie stosuje się filtrów na kablach sygnałowych, bo zawsze są na nich straty sygnału.
Żadne lutowanie masy do przewodów nie jest potrzebne.
Wzmacniacz może być przesterowany (sprawdź jak masz ustawione pokrętło signal level, czy coś w tym stylu).
Kable sygnałowe powinny iść stroną prawą (pasażera), a zasilające lewą(kierowcy).
Masa wzmacniacza powinna być pociągnięta takim samym (lub grubszym) przewodem jak zasilający. (przekrój przewodu tez jest ważny, ale nie chce mi się szukać tabelek).
Sprawdź masę na radiu, a najlepiej pociągnij nową prosto z akumulatora.
Jeżeli powyższe punkty są spełnione, to spróbował bym na oscyloskopie sprawdził napięcie ładowania, i posprawdzał kondensatory przy aparacie i alternatorze. W ostateczności radio podmienić.
Piski są zależne od obrotów? Wycieraczki, wentylator, kierunki, klakson zwiększają zakłócenia ?
W mojej firmie nigdy nie stosuje się filtrów na kablach sygnałowych, bo zawsze są na nich straty sygnału.
#8 OFFLINE
Napisany 29 października 2011 - 21:19
podepnij masę oddzielnie, jeżeli masz ją pod jakimś innym urządzeniem, np ogrzewaniem tylniej szyby to również może piszczeć. nie wiem od czego to zalezy, jak tak miałem jak miałem stare radio, i minus jednego głośnika miałem przy masie podgrzewania szyby tylniej...
#9 OFFLINE
Napisany 29 października 2011 - 22:33
Wytłumacz mi to, jeżeli nie ma masy to jak on działa ??!!Winą jest że wzmacniacz nie ma masy
#13 OFFLINE
Napisany 30 października 2011 - 19:58
A widzisz pisałem Ci na gg.
Zamykam.
Zamykam.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Podwójny przegub |
Mechanika | CiNeK |
|
|
|
Belka pod silnik 1.1 sc |
SWAP Center | Bercik80 |
|
|
|
Silnik pod auto podróżnicze |
SWAP Center | Korelus |
|
|
|
Poduszki pod skrzynią biegów |
Mechanika | chrabel |
|
|
|
Spawanie podłogi |
Stylistyka | Michal22069 |
|
|