Tak tylko wypadało by mieć w posiadaniu taką opalarkę.
Bo kupować do kilku listewek to nie bardzo się kalkuluje :
Lifting z 87r. na starszego
Started By
wycech
, 24 sty 2011 18:13
50 odpowiedzi na ten temat
#44 OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2011 - 21:19
Z tego co widzę, to warto inwestować w to auto, jeśli wszelkie punkty ważne karoseryjne i podłoga jest w takim stanie jak ten samochód prezentuje się z zewnątrz, to można niewielkim nakładem finansowym < na pewno poniżej tysiąca złotych >, uczynić z niego "lalkę". Wymyj dokładnie ( po wymontowaniu z samochodu !! ) dywan podłogowy. Najbardziej razi w oczy, ma jakieś błotniste plamy i generalnie najbardziej daje się na zdjęciach "we znaki". Powoduje, że można nawet pomyśleć, że samochód jest w środku ZANIEDBANY.
Odmaluj - lub najlepiej kup nową - wajchę od hamulca ręcznego. Gumowe nakładki na pedały < tylko nie prywaciarskie - maja inny wzór niż ORYGINALNE !! Są inaczej prążkowane i gorzej "odlane" natychmiast widać, że coś nie teges > i przede wszystkim wyszukaj - a to nie łatwe - prążkowane STOMILowskie dywany gumowe z takich lat jak Twoje auto. I utrzymuj je w czystości, bo samochód do zdjęć nie posprzątany
Z zewnątrz należałoby zdjąć hak holowniczy - dla tak zadbanego 126p rola woła roboczego nie przystoi, chyba, że masz w planach ślicznie zadbaną Niewiadówkę - wtedy SUPER.
Tylny znaczek 126p zamontować nie połamany. Jeśli hak zostaje, to odmalować go czarna farbą matową < nie festyniarską błyszczącą >. Pióra wycieraczek zamontować chromowane - na pewno w oryginale właśnie tak było.
Wyszukać oryginalne felgi w kolorze szarym młotkowym - ewentualnie te umalować, ale broń boshe na SREBRNO...
Lewy próg do poprawki - ale pamiętaj czarne zabezpieczenie antykorozyjnie jedynie do 3/4 wysokości progu ! Prawy próg tez do drobnej poprawki, prawy przedni błotnik do poprawki, pas przedni u dołu umalować na kolor nadwozia < nigdy nie było na dole czarnego zabezpieczenia antykorozyjnego w oryginale - tylko był kolor nadwozia ! >.
Prawe lusterko to musi być tez ŁEZKA - najlepiej nowa oczywiście.
To wszystko są drobne zabiegi, tanie - a auto będzie po nich masakrować. Masz świetną bazę do modyfikacji w kierunku prawdziwej garażowej perły 126p.
Serdecznie dopinguję.
Ja osobiście w "tuningu" dałbym:
- chrom klamki
- chrom tylny przycisk
- śruby zaślepiające miejsce na przykręcenie rejestracji w tylnej klapie z odblaskiem < śrubki z odblaskiem z epoki PRLu >
- i < CHYBA > jest antena nie ma radia... jako że rok produkcji 87 to może SAFARI 5 ? SAFARI 6 ? SAFARI 6A ? Ew. również doskonale pasujący SKALD lub SKALD2 ! < uwielbiam radia skald! >
No nic... tyle ode mnie, prawie Quo Vadis Ci napisałem.
Odmaluj - lub najlepiej kup nową - wajchę od hamulca ręcznego. Gumowe nakładki na pedały < tylko nie prywaciarskie - maja inny wzór niż ORYGINALNE !! Są inaczej prążkowane i gorzej "odlane" natychmiast widać, że coś nie teges > i przede wszystkim wyszukaj - a to nie łatwe - prążkowane STOMILowskie dywany gumowe z takich lat jak Twoje auto. I utrzymuj je w czystości, bo samochód do zdjęć nie posprzątany
Z zewnątrz należałoby zdjąć hak holowniczy - dla tak zadbanego 126p rola woła roboczego nie przystoi, chyba, że masz w planach ślicznie zadbaną Niewiadówkę - wtedy SUPER.
Tylny znaczek 126p zamontować nie połamany. Jeśli hak zostaje, to odmalować go czarna farbą matową < nie festyniarską błyszczącą >. Pióra wycieraczek zamontować chromowane - na pewno w oryginale właśnie tak było.
Wyszukać oryginalne felgi w kolorze szarym młotkowym - ewentualnie te umalować, ale broń boshe na SREBRNO...
Lewy próg do poprawki - ale pamiętaj czarne zabezpieczenie antykorozyjnie jedynie do 3/4 wysokości progu ! Prawy próg tez do drobnej poprawki, prawy przedni błotnik do poprawki, pas przedni u dołu umalować na kolor nadwozia < nigdy nie było na dole czarnego zabezpieczenia antykorozyjnego w oryginale - tylko był kolor nadwozia ! >.
Prawe lusterko to musi być tez ŁEZKA - najlepiej nowa oczywiście.
To wszystko są drobne zabiegi, tanie - a auto będzie po nich masakrować. Masz świetną bazę do modyfikacji w kierunku prawdziwej garażowej perły 126p.
Serdecznie dopinguję.
Ja osobiście w "tuningu" dałbym:
- chrom klamki
- chrom tylny przycisk
- śruby zaślepiające miejsce na przykręcenie rejestracji w tylnej klapie z odblaskiem < śrubki z odblaskiem z epoki PRLu >
- i < CHYBA > jest antena nie ma radia... jako że rok produkcji 87 to może SAFARI 5 ? SAFARI 6 ? SAFARI 6A ? Ew. również doskonale pasujący SKALD lub SKALD2 ! < uwielbiam radia skald! >
No nic... tyle ode mnie, prawie Quo Vadis Ci napisałem.
#46 OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2011 - 23:17
Wykładzina jest brudna od bitexu, poprzedni właściciel wysmarował prawie całe auto tymże specyfikiem i stąd taki efekt. Hak tak czy inaczej będzie zdjęty, znaczek "126p" jest już nowy, chromowane klamki też, radio safari na swoim miejscu. Z drobnych rzeczy pozostały mi wycieraczki i prawe lusterko, z tym, że łezka była chyba tylko w wersji lewo stronnej (nie widziałem jeszcze łezki z prawej strony). Czy może się mylę ?
#51 OFFLINE
Napisany 11 marca 2011 - 18:34
Już prawie jestem na mecie jeżeli chodzi o remoncik łezka na prawą strone już jest, pasy bezpieczeństwa prawie jak nówki, dywaniki stomilowskie są, nakładeczki na pedały też.
Już nie mogę się doczekać pieknych wiosennych weekendów. Może uda mi się załapac na jakiś zlocik
Już nie mogę się doczekać pieknych wiosennych weekendów. Może uda mi się załapac na jakiś zlocik
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Młodszy brat Błękitnego -> 1987r |
Teraz My! | Fabi96 |
|
|
|
126p 87r |
Teraz My! | Bzyku94 |
|
|
|
Witam wszystkich...87r fl |
Teraz My! | jendrzej93 |
|
|
|
1987r. |
Teraz My! | marcinM |
|
|
|
Fiat 126p 1987r. (niebieski) |
Teraz My! | wycech |
|
|