Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak zainstalować Car Audio w TOWN ?


24 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   malczanczyk

malczanczyk

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 9 postów
    • :

Napisany 04 listopada 2010 - 20:52

Witam!

Mówię od razu jestem początkujący.Tak jak w tytule chciałbym się dowiedzieć jak mogę samodzielnie zainstalować sobie radio (w moim przypadku Elta 7527 Germany bardzo tanie oto ono

Please Login or Register to see this Hidden Content

4x15wat)
i głośniki 120wat SONY .

#2 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 04 listopada 2010 - 21:05

sprzedaj to puki jeszcze działa, miałem to radio u siebie i padło już pierwszego dnia :evil:
dołóż trochę grosza i zainwestuj w jakiegoś używanego Pioneera albo blaupunkta

#3 OFFLINE   Harnas

Harnas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 2 323 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 38s

Napisany 05 listopada 2010 - 07:59

kupujesz radio z kostkami iso, kupujesz glosnik i montujesz go w miejsce po prawej stronie. podlaczasz jedno z drugim. radio podlaczasz pod akumulator przez bezpiecznik i masz swoje pierwsze car audio.

chcesz wiecej. budujesz albo kupujesz polke na glosniki i wrzucasz ja z tylu pod szyba. podpinasz kable pod radio i powinno grac juz porzadnie. do tego mozesz jeszcze wstawic glosniki w drzwi ale tego nie praktykowalem to nie wiem co gdzie jak i po co. chwilowo buduje sobie mala skrzyneczke na glosnik sredniotonowy ktory jest u mnei po lewej stronie z przodu.

mozesz tez dac dwa niskotonowe na tyl (przez filtry dolnoprzepustowe), dwa gwizdki i sredniotonowe przez zwrotnice na przod plus radio z wyjsciem min. 4x40W. (przynajmniej ja tak mam u siebie na razie ;) )

w razie jakichkolwiek pytan zapraszam na PW.

aha...wzmacniacza nie mam to w tym nie pomoge ;)
Dodany obrazek

#4 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów