Fiat 126p 800 ccm by KoMaR
Started By
Marcin6857
, 06 cze 2010 14:03
57 odpowiedzi na ten temat
#42 OFFLINE
Napisany 06 października 2010 - 15:45
Marcin6857 jaka jest dokładna specyfikacja silnika ?
Podeślij cenę i zdjęcia na [email protected]
Co do klekotu - to nie jest stukowe.
Podeślij cenę i zdjęcia na [email protected]
Co do klekotu - to nie jest stukowe.
#43 OFFLINE
Napisany 06 października 2010 - 16:00
Cena to chce zeby sie wróciło za części i usługi jakie przy nim robiłem
No więc :
-cylindry + tłoki - 100 pln
-wał od BISA - 120 pln
-obróbka cylindrów na tokarce - 50 pln
-rozwiercenie bloku pod cylindry + osadzenie tulejek w korbach - 80 pln
-wałek 555 kałuża ori - 220 pln
-nowe panewki - 30 pln
-zaspawanie rowków w głowicy - 40 pln
-planowanie spawu - 30 pln
-miedziana uszczelka pod glowice - 30 pln
-osadzenie tulejki na wałek rozrządu (przeważnie tak papa oleju gubi ciśnienie) - 30 pln
-nowe pierścienie - 80 pln
-nowe simeringi + uszczelki 40 pln
-wkład własny ? 100 pln?
Całość wychodzi = 950 z wałkiem rozrządu, bez wałka 730, a oddać mogę za 700 :> Oczywiście każdy może sobie coś odliczyć, np wał, wałek, uszczelki itd. Wszystko jest do dogadania się. Żeby samemu kupić komplet 800 i poskładać u siebie muszę sprzedać blok, korby+tłoki, cylindry, głowice. Cena dość wysoka ale w większych miastach za robotę myślę ze trzeba było by więcej zapłacić.
Wymiany nie wchodzą w gre, potrzebuje czystej gotówki
Wykresu z hamowni nie mam. Przeróbki napisane wyżej.
Co do "klekotu" to nie doszedłem do tego co to jest, może jakaś wada którejś części ale nie robiłem tego. Fotki wyśle jak będę miał coś czasu.
Pare fotek
No więc :
-cylindry + tłoki - 100 pln
-wał od BISA - 120 pln
-obróbka cylindrów na tokarce - 50 pln
-rozwiercenie bloku pod cylindry + osadzenie tulejek w korbach - 80 pln
-wałek 555 kałuża ori - 220 pln
-nowe panewki - 30 pln
-zaspawanie rowków w głowicy - 40 pln
-planowanie spawu - 30 pln
-miedziana uszczelka pod glowice - 30 pln
-osadzenie tulejki na wałek rozrządu (przeważnie tak papa oleju gubi ciśnienie) - 30 pln
-nowe pierścienie - 80 pln
-nowe simeringi + uszczelki 40 pln
-wkład własny ? 100 pln?
Całość wychodzi = 950 z wałkiem rozrządu, bez wałka 730, a oddać mogę za 700 :> Oczywiście każdy może sobie coś odliczyć, np wał, wałek, uszczelki itd. Wszystko jest do dogadania się. Żeby samemu kupić komplet 800 i poskładać u siebie muszę sprzedać blok, korby+tłoki, cylindry, głowice. Cena dość wysoka ale w większych miastach za robotę myślę ze trzeba było by więcej zapłacić.
Wymiany nie wchodzą w gre, potrzebuje czystej gotówki
Wykresu z hamowni nie mam. Przeróbki napisane wyżej.
Co do "klekotu" to nie doszedłem do tego co to jest, może jakaś wada którejś części ale nie robiłem tego. Fotki wyśle jak będę miał coś czasu.
Pare fotek
#53 OFFLINE
Napisany 28 lipca 2011 - 16:42
Jakoś tak, przyspieszać to jakoś może nie przyspiesza ale on jest tak jak pisałem kiedyś zaje** mocny od dołu.
Ale wydaje mi się że jak by tu zmienił wałek na 385, głowice jeszcze troszkę splanować to było by lepiej ale nie mam czasu juz na to ;p
SPRZEDAM CAŁEGO LUB SILNIK OSOBNO !
Ale wydaje mi się że jak by tu zmienił wałek na 385, głowice jeszcze troszkę splanować to było by lepiej ale nie mam czasu juz na to ;p
SPRZEDAM CAŁEGO LUB SILNIK OSOBNO !
#58 OFFLINE
Napisany 29 lipca 2011 - 08:46
dokładnie za całość 1300, za silnik 700 co do silnika co wszystko wyszło 950 zł jeśli by ktoś chciał taki składać. Wszystko jest do dogadania się ale prosze tylko poważne propozycje. sprzedaje ponieważ potrzebuje kasy na nowe dobre fele do beemki a maluszek stoi i mi go szkoda to niech ktoś się nim opiekuje. pozdro !Na rezerwie pisał że za całość chce 1300ziko.